پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / گزارش روز          24 بهمن 1389 - 13 February 2011

رئیس دانشگاه تربیت مدرس در جشن دانش آموختگان این دانشگاه به ارائه گزارشی از تعداد دانش آموختگان دانشگاه تربیت مدرس پرداخت و گفت: دانشگاه تربیت مدرس جزء سه دانشگاه برتر ایران و 10 دانشگاه برتر جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر بیژن رنجبر عصر پنجشنبه با اشاره به ایام فراغت از تحصیل به ارائه آمار فارغ التحصیلان در دانشگاه تربیت مدرس اشاره کرد و افزود: دانشگاه تربیت مدرس در سال 89، دو هزار و 381 فارغ التحصیل در مقطع دکتری و یک هزار و 266 دانش آموخته در مقطع کارشناسی دارد.
وی با بیان اینکه کل فارغ التحصیلان مقطع دکتری این دانشگاه از گذشته تاکنون تاکنون به دو هزار و 749 می رسند، گفت: دانشجویان فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یک هزار و 565 نفر است.
رئیس دانشگاه تربیت مدرس از دانشجویان غیرایرانی این دانشگاه نیز یاد کرد و اظهار داشت:&nbsp114 دانشجوی غیر ایرانی  از 23 کشور جهان دراین دانشگاه تحصیل می کنند که از این تعداد 48 دانشجو در مقطع دکتری و 66 دانشجو نیز در کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.
رنجبر در ارتباط با تعداد رشته های موجود این دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی گفت: 115 رشته در مقطع دکتری، 150رشته در کارشناسی ارش

به گفته رئیس دانشگاه تربیت مدرس، این دانشگاه 515 عضو هیئت علمی دارد که در این میان 93 استادیار، 200 دانشیار،204 استاد دانشگاه و 18 مربی در دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.
وی با بیان اینکه دانشگاه تربیت مدرس جزء سه دانشگاه برتر ایران و&nbsp10 دانشگاه برتر جهان اسلام است در ارتباط با تعداد مقالات دانشگاه و رساله های برتر دانشگاه نیز گفت: در سال89، تعداد مقالات این دانشگاه به یک هزار و 137 رسید که از این مقدار یک هزار و 20 مقاله توسط ISI ایندکس شد و دانشجویان این دانشگاه 9 رساله و 7 پایان نامه برتر در سال 89 ارائه دادند.
رنجبر به حجم قراردادهای این دانشگاه در بخش صنعت اشاره کرد و افزود: از نظر امور کاربردی و تحقیقات تاکنون قراردادهای بسیاری با بخش صنعت منعقد شده که تاکنون 9 میلیارد تومان این قراردادها وصول شده است. هر چند حجم مبالغ وصول نشده بیشتر از این مقدار است.

پر بازدیدترین گزارش روز

خبرنامه - شبکه های اجتماعی