پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / گزارش روز          30 اردیبهشت 1390 - 20 May 2011

جاسبی خطاب به روسای واحدها: طوری کار کنید که تا آخر عمر رئیس بمانید!


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به روسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد گفت: اینکه هر روز در رسانه ها خبری در ارتباط با دانشگاه آزاد اسلامی می رسد شما را نگران نکند هر اتفاقی که می خواهد بیفتد آن طور کار کنید که تا 50 سال دیگر رئیس باشید و حتی تا آخر عمر هم بتوانید در این سمت بمانید.
به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله جاسبی امروز چهارشنبه در شصت و سومین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و سالروز بیست و نهمین سالگرد تاسیس این دانشگاه با بیان این مطلب اضافه کرد: شما روسا و مسئولان واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی آینده نگر باشید. تزلزل به خود راه ندهید و حتی اگر در رسانه ها درباره دانشگاه آزاد دعوا هم شد شما اصلا نگران نباشید.

وی افزود: این تغییر و تحولات هیچ تاثیری بر روند تکاملی دانشگاه آزاد ندارد زیرا دانشگاه آزاد اسلامی هم اکنون بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی است.

جاسبی خطاب به روسای مراکز این دانشگاه تاکید کرد: در این حوزه باید عشق را به عقل ترجیح دهیم هر اتفاقی که می خواهد بیفتد آن طور کار کنید که تا 50 سال دیگر رئیس باشید و حتی تا آخر عمر هم بتوانید در این سمت بمانید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سخنان خود خطاب به روسای مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد در ارتباط با آخرین وضعیت افزایش شهریه ها تاکید کرد: اصلا انتظار نداشته باشید که شهریه ها افزایش یابد. ما در این زمینه باید توان مردم را در پرداخت شهریه دانشگاهها در نظر بگیریم.

جاسبی در ارتباط با افزایش منابع درآمد به منظور جبران هزینه های دانشگاه بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها گفت: هزینه های دانشگاه باید از طریق برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت که بخشنامه آن به زودی صادر می شود، مدیریت شود.

وی افزود: این دوره های آموزشی در تمامی مراکز دولتی و خصوصی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد و در صورتی که این دوره ها را برگزار کنیم درآمدی در حدود 100 میلیارد تومان خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سخنان خود همچنین به طرح های پژوهشی درآمدزا نیز اشاره کرد و آن را یکی دیگر از منابع درآمدزایی دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

جاسبی در ارتباط با برخی شایعات در خصوص افزایش 50 تا 60 درصدی هزینه های دانشگاه آزاد اسلامی برای جدیدالورودهای مهرماه 90 تصریح کرد: همان طور که قبلا گفتم دانشگاه آزاد اسلامی به هیچ عنوان شهریه ها را در ترم جدید افزایشی نخواهد داد

تگ ها جاسبی خطاب به روسای واحدها طوری کار کنید که تا آخر عمر رئیس بمانید

پر بازدیدترین گزارش روز

خبرنامه - شبکه های اجتماعی