پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
مجموعه  اخبار دانشگاهی کشور / گزارش روزارسال شده در   23 آذر 1390 - 14 December 2011



معلم در سند تحول آموزش و پرورش "پژوهشگر" نامیده شد


وزیر آموزش و پرورش در تشریح جزئیاتی از سند تحول آموزش و پرورش گفت: در این سند، معلم به عنوان یک پژوهشگر نامیده شده و رتبه بندی معلمان و رتبه بندی مدارس مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش پرتال دانشگاهی کشور به نقل از خبرگزاری مهر، حمید رضا حاجی بابایی صبح امروز در مراسم نواختن زنگ پژوهش در هنرستان آزادگان در منطقه یک آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه سند تحول آموزش و پرورش یک سند با روح پژوهشی است، گفت: 500 پژوهشگر و محقق حوزوی و دانشگاهی در تدوین این سند نقش داشتند و این سند جزء محکمترین قوانینی است که در رابطه با مسائل علمی، پژوهشی و فرهنگی تدوین شده است. اساس این سند بر آموزش مبتنی بر تفکر، اندیشه، خلاقیت و نوآوری است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: سند تحول آموزش و پرورش آماده شده تا دانش آموزان از حفظ محوری به تعقل، اندیشه و خلاقیت روی آورند.

وی با تاکید بر ضرورت پژوهش در کشور گفت: کار پژوهشی در کشور یک انتخاب نیست بلکه امروز برای ما یک کار اضطراری است البته پژوهشی که به عمل و تولید منتهی شود. انباشت علم و حفظ علم بدون اینکه آثار خارجی داشته باشد به نفع ما نیست.

وزیر آموزش و پرورش افزود: با سند تحول آموزش و پرورش به دنبال معلم پژوهنده و دانش آموز پژوهنده هستیم به حجم زیاد کتب، به فراوانی ساعت ها، فراوانی روزها نمی اندیشیم بلکه به فکر می اندیشیم و اعتقاد داریم به جای اینکه یک دانش آموز هزار فرمول حفظ کند بهتر است صد فرمول را تمرین کند و دانش آموزان ما به عنوان سرچشمه های تولید علم و فکر در جامعه حضور پیدا کنند و با فکر و اندیشه شان جامعه را متحول کنند.

حاجی بابایی خاطر نشان کرد: وقتی دانش آموزان مقطع ابتدایی افرادی اهل تفکر، اندیشه و خلاقیت باشند کار راهنمایی و دبیرستان و دانشگاههای ما آسان خواهد بود.




تگ ها معلم سند تحول آموزش و پرورش پژوهشگر تغییر نام معلم

پر بازدیدترین گزارش روز

اخبار روزنامه ها

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت