پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / گزارش روز          02 فروردین 1391 - 21 March 2012



وزیر علوم جمهوری اسلامی مسیحی شده است!


شبکه العربیه در گزارشی مدعی شد "کامران دانشجو" وزیر علوم جمهوری اسلامی با تغییر دین خود مسیحی شده است.

به گزارش جام نیوز، شبکه العربیه (Alarabiya) با پخش مستندی به نام زیر خاکستر درباره "کامران دانشجو" وزیر علوم و تحقیقات جمهوری اسلامی ایران، مدعی شد: «وی با تغییر دین مسیحی شده است.»

"حسن عباسی" از اپوزیسیون در گفتگو با نجاح محمد علی گفت: «تو به یونان سفر کردی و این مرد تائید کرد که او مسیحی شده است!»

نجاح محمد علی مدعی شد: «شخصیت دانشجو فارق از اینکه وی مسیحی شده است یا خیر، در انگلیس جنجال زیادی بوجود آورد، زیرا وی متهم به تلاش برای قتل "سلمان رشدی" نویسنده کتاب آیات شیطانی بود که موجب اخراج وی از لندن پایتخت انگلیس شد.»

نجاح گفت: «دانشجو پس از بازگشت به تهران، دارای مسئولیت های متعددی شد، که گفته شده مهمترین آن ها مشارکت وی در فعالیت های هسته ای ایران بوده است، ولی آنچه کامران دانشجو را مهم جلوه داد مسئولیت وی در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم بود که منشاء اختلافات و ایجاد شک و شبهه در صحت آن شد و موجب بروز بحرانی که در ایران شد که همچنان ادامه دارد.

زمانی که دانشجو به تهران بازگشت از دوستان نزدیک محمود احمدی نژاد شد. وی مدتی مدیر مرکز پرواز بود مرکزی که کارشناسان غربی معتقدند تبدیل به یکی از موسسات فرعی وزارت دفاع به نام (فدات) شده است و گفته شده، قلب مخفی و محرمانه ایران برای تولید سلاح های هسته ای می باشد.

آنچنان که روزنامه "اشپیگل" (Spiegel) (منبع این اطلاعات) نوشته است شخصیت دیگری که نقش مهمی داشت، "محسن فخری زاده" بوده که در پنجم ماه فوریه سال ۲۰۱۰ ترور شد.

این روزنامه مدعی شده است که وی همکار کامران دانشجو در برنامه ۱۱۱ بوده و گروهی که در ساخت و تولید موشک شهاب۳ شرکت داشته نیز با آن ها همکاری داشته اند.»

در اواخر سال ۲۰۰۹مدارکی از سوی یکی از سایت های ایرانی منتشر شد که معلوم می کرد کامران دانشجو وزیر علوم و تحقیقات در اواخر سال ۱۹۷۸و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسیحی شده است.

حکومت ایران این داستان را نه تکذیب کرد و نه تائید و تنها این داستان منجر به ایجاد مناقشاتی در فضای اینترنتی بین ایرانی ها شد.

نجاح مدعی شد: «دانشجو زمانی که جانشین وزیر کشور بوده است نقش بسیار مهمی در پیروزی احمدی نژاد در انتخابات سال ۲۰۰۹ داشته است.

پس از شکست تلاش های ما در پاریس و لندن به یونان رفتیم تا مدارک اصلی را در آن جا مورد جستجو قرار دهیم. زمانی که به دنبال مکانی که کامران دانشجو در آن جا غسل تعمید داده شده بود رفتیم به شخص سالخورده ای برخورد کردیم که شاهد غسل های تعمید بوده است.

وی مدعی شد که دانشجو در سال ۷۸ غسل تعمید داده شده بود.»


تگ ها وزیر علوم جمهوری اسلامی مسیحی

پر بازدیدترین گزارش روز

خبرنامه - شبکه های اجتماعی