پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / گزارش روز          10 شهریور 1391 - 31 August 2012




نامه بسیج دانشجویی 8 دانشگاه به مرسی رئيس جمهور مصر

بسیج دانشجویی 8 دانشگاه بزرگ تهران در نامه اي خطاب به رئيس جمهور مصر در خصوص برخي مسائل پيش آمده در منطقه مواردي را يادآوري كردند.

به گزارش «خبرگزاري دانشجو»، بسیج دانشجویی دانشگاه های شریف، امیرکبیر، تهران، علم و صنعت، خواجه نصیر، علامه طباطبایی، امام صادق(ع) و شهیدبهشتی نامه اي خطاب به محمد مرسي، رئیس جمهور کشور مصر نوشتند كه متن كامل آن به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ

سوره مبارکه فتح/ آیه شریفه 29

ریاست محترم جمهوری عربی مصر، برادر محمد مرسی العیاط

با اهدای سلام و خوش آمد

باعث افتخار ما دانشجویان ایرانی است که حامل پیام صلح ملت انقلابیمان به برادران مبارز مصری خود باشیم.  بی شک جوشش احساسات اسلامی مردم مجاهد مصر و انقلاب شکوهمندی که در ادامه آن رخ داد نقطه عطفی در معادلات منطقه و جهان اسلام و آغاز فصلی تازه از مبارزات جبهه یکپارچه اسلام علیه فراعنه و مزدوران آنان است. آزادی مصرِ انقلابی از چنگال طواغیت نامبارک و مستبد که ملت عزیز مصر را تحت سلطه اسرائیل جنایت کار می خواستند، از آرزوهای دیرین ملت و نظام انقلابی ایران بود. کما اینکه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(قدس سره) در دوران آغاز حکومت سیاه دیکتاتور صهیونیست مصر، حسنیِ منحوس، مبارزان انقلابی مصری را به براندازی حکومت شیطانی او دعوت می فرمودند. ملت ایران نیز اخبار مبارزات غرورآفرین برادران مسلمانش در مصر را با جدیت دنبال می کرد و همواره پیروزی این ملت بزرگ را از درگاه الهی مسئلت داشت.

برادر عزیز، جناب آقای مرسی

در وضعیت کنونی انقلاب های منطقه، دولت های غربی که غرامت زده این حوادث هستند راه برون رفتی بهتر از ایجاد تفرقه و تشتت در صف واحد امت اسلامی نخواهند یافت. به همین دلیل بر تمامی دوستداران حرکت بیداری اسلامی لازم است اتحاد جبهه واحد ضد استکباری اسلامی را در این موقعیت حساس حفظ کنند. لذا برتری حضرت عالی بعنوان نماینده جبهه « اخوان المسلمون » در انتخابات ریاست جمهوری، آرامش بخش قلوب نگران دلسوزان امت اسلامی در بین ملت ما گردید زیرا سابقه درخشان  «اخوان المسلمون» در مبارزه با صهیونیسم بعنوان یک اصل و نیز در اتخاذ مواضع برادرانه و وحدت گرایانه در عرصه جهان اسلام در راستای تعلیمات بزرگانی چون امام حسن البناء، امیدبخش دستیابی به یک دولت با بصیرت انقلابی است.

برادر انقلابی، جناب آقای دکتر مرسی

سوانح دلخراش سوریه و درگیری بین برادران ما در اخوان المسلمین سوریه و دولت این کشور، دل ملت ایران را به درد آورد. از نظر ما دانشجویان انقلابی ایران اسلامی جنگ داخلی سوریه، درگیری دو گروه از نیروهای داخلی جبهه ضداستکباری مسلمانان است و تنها برنده ی این جنگ خانمان سوز دشمنان مشترک امت اسلامی، یعنی اسراییل، آمریکا و نظلم سلطه است.

نظام اسلامی ما با درک شرایط حاکم بر سوریه و با اذعان به وجود محدودیت هایی علیه ملت سوریه راهکار اصلاح این امر را در حمایت از اصلاحات در سوریه با حفظ مقاومت علیه دشمنان اسلام تشخیص داده است.

برادر گرامی، جناب آقای مرسی

همسویی سیاست های دولت حضرت عالی و برخی از برادران ما در دیگر کشورها در مسئله سوریه با آنچه که از تریبون های دولت های مستکبر شنیده می شود باعث بهت زده شدن ما شد و نگرانی های ملت ما مبنی بر ایجاد درگیری در بین نیروهای جبهه ی واحد اسلامی رنگ واقعیت گرفت.

در شریط کنونی که جبهه معارضین سوریه توسط گروههای تکفیری نظیر القاعده قبضه شده است انتظار می رود تا دولت برآمده از انقلاب حضرت عالی نسبت به مواضع خود در مورد اقدامات تروریستی این گروهها در این کشور تجدید نظر کند.

برادر محترم جناب آقای مرسی

کشور انقلابی ایران با تاکید بر مواضع اصولی خود مبنی بر ایجاد اتحاد در امت اسلامی و نفی سلطه ی دولت های مستکبر و با تاکید بر مقابله علیه اسراییل متجاوز، دست دوستی خود را به سمت تمام ملت های آزادی خواه و مبارز مسلمان دراز کرده است.

از خداوند بزرگ می خواهیم به امت رسول اعظم(صلی الله علیه و آله و صحبه الاطهار) توفیق دهد تا با حفظ وحدت و انسجام خود با اقتداری درخور عظمت اسلام در مقابل سپاه جهانی شیطان مبارزه کنند.

اِنَّ اللهَ یُحِبُّ الّذینَ یُقاتلُونَ فِی سبیلِ اللهِ صفاً کأنَّهم بنیانٌ مرصوص

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

با تشکر

دانشجویان دانشگاه های تهران


تگ ها بسیج دانشجویی دانشگاه مرسی رئيس جمهور مصر

پر بازدیدترین گزارش روز

خبرنامه - شبکه های اجتماعی