پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / گزارش روز          14 بهمن 1391 - 02 February 2013





بازار سیاه خوابگاه‌های خودگردان در دانشگاه بیرجند و  پاسخ یک مسئول دانشگاه


دبیر شورای صنفی دانشگاه بیرجند به مشکلات صنفی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: برخی برای خوابگاه های خودگردان بازارسیاه ایجاد کرده اند.

پرتال دانشگاهی به نقل از  بهزاد کرمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات صنفی دانشگاه بیرجند اساسی ترین مشکل دانشجویان را ایجاد بازار سیاه برای خوابگاه های خودگردان عنوان کرد.
وی افزود: خوابگاه های خودگردان خانه هایی است با 7 الی 8 اتاق که قیمت مشخصی ندارد و هرکسی خود قیمت آن را مشخص می کند.

دبیر شورای صنفی دانشگاه بیرجند افزود: در طول یک ترم از دانشجویان 250 تا 300 هزارتومان هزینه برای خوابگاه خودگردان دریافت می شود.

وی به مشکل اینترنت در خوابگاه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: قرار بود خوابگاه‌ها به وایرلس مجهز شود ولی هنوز خبری نیست این مساله مشکلاتی را برای دانشجویان به ویژه دانشجویان ارشد ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: دانشجویان ارشدی که در خوابگاه‌های خودگردان مسقر هستند برای استفاده از اینترنت داخل دانشگاه باید برای هر ساعت 500 تومان بپردازند.

دبیر شورای صنفی دانشگاه بیرجند به وضعیت خوابگا‌ه های خودگردان ویژه دانشجویان ارشد اشاره کرد و افزود: دانشجویان کاشناسی ارشد در خوابگا‌ه های خودگردان در اتاق ها 8 نفره با امکانات محدود مستقر هستند که این مساله امکان رسیدگی مطلوب به تحقیق و پژوهش را کم می کند.

دکتر محمود فال سلیمان معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند درباره این مشکلات گفت: بر تمام خوابگاه های خودگردان دانشگاه نظارت کامل صورت می گیرد و به نظر من قیمت 250 هزارتومان برای 5 ماه که یک ترم است، مبلغ زیادی نیست.

وی دریافت 500 تومان برای هر ساعت را رد نکرد ولی گفت: با توجه به این مساله که پهنای باند اینترنت استان بسیار کم است، دانشگاه هم سهم کمی دارد دانشجویانی که بخواهند بیشتر از حجمی که برای آنها مشخص شده از اینترنت استفاده کنند برای هر ساعت 500 تومان به اینترنت بخش خصوصی می پردازند، در غیر این صورت برای استفاده از اینترنت با توجه به حجمی که برای آنها مشخص شده پولی نمی پردازند.

معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند حضور 8 نفره دانشجویان ارشد را در یک اتاق در خوابگاه های خودگردان تکذیب کرد.





تگ ها دانشگاه بیرجند دانشگاه خوابگاه های دانشگاه بیرجند

پر بازدیدترین گزارش روز

خبرنامه - شبکه های اجتماعی