پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / گزارش روز          12 اسفند 1391 - 02 March 2013










استفاده از اساتید مجرب در کرسی‌های آزاد اندیشی از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری



مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: استفاده از اساتید مجرب و متخصص در کرسی‌های آزاد اندیشی موجب افزایش کیفیت برگزاری این کرسی‌ها در دانشگاه‌ها می‌شود.



پرتال دانشگاهی به نقل از  گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام حسین حیدری در نشست هم‌اندیشی اهداف و بررسی راهکارهای اجرای کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که در سالن اجتماعات شهید حسن‌پور سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: باید مسئولان مربوط در افزایش کیفیت برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی همت کنند تا این کرسی‌ها در دانشگاه‌ها هدفمندتر برپا شود.

وی با بیان اینکه در برخی مواقع موضوع‌هایی که در کرسی‌های آزاد اندیشی مطرح می‌شود از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، ابراز داشت: با استفاده از اساتید مجرب و متخصص در موضوع مطرح شده، دانشجویان می‌توانند نتایج مفیدتری از این کرسی‌ها کسب کنند.

نماینده رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اشاره به اینکه در برخی مواقع موضوع‌های که در کرسی‌های آزاد اندیشی مطرح می‌شود بی‌نتیجه است، عنوان کرد: در این کرسی‌ها باید موضوع‌هایی متنوع و اصولی مطرح شود تا دانشجویان با حضور در این جلسه‌ها نتایج مطلوبی را به دست آورند.

این مسئول اذعان داشت: باید موضوع‌های را در کرسی‌های آزاد اندیشی اولویت‌بندی کرد تا با مطرح کردن مهم‌ترین موضوع ها در این کرسی‌ها به بسیاری از شبهات دانشجویان پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه حضور روانشناس دینی و علمی در کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها لازم است، ابراز داشت: حضور این روانشناسان به جذابیت و مفید بودن موضوع‌های مطرح شده در این کرسی‌ها کمک بسزایی می‌کند بر این اساس مسئولان مربوط باید تلاش کنند تا از حضور آنان استفاده کنند.

نماینده رهبری در دانشگاه آزاد قزوین متذکر شد: باید تلاش کرد تا فضایی در کرسی‌های آزاد اندیشی ایجاد شود که دانشجویان قواعد اساسی در موضوع‌های مطرح شده در این کرسی‌ها را حفظ کنند تا بتوان در پایان مناظره‌ها به نتیجه‌ مطلوبی رسید.



اطلاع‌رسانی نتایج کرسی‌های آزاد اندیشی در رسانه‌ها

وی عدم انعکاس کرسی‌های آزاد اندیشی در رسانه‌ها را از مشکلات برگزاری این کرسی‌ها در دانشگاه‌ها عنوان و بیان کرد: باید نتایج برگزاری هر کرسی در دانشگاه‌ها در مجلات،‌ نشریه‌ها و خبرگزاری‌ها به موقع و دقیق اطلاع‌رسانی شود تا اقشار مختلف جامعه از این نتایج استفاده مفید کنند.

نماینده رهبری در دانشگاه آزاد قزوین با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت کلاس‌های معارف برای برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی استفاده کرد، متذکر شد: با تحقق این امر بسیاری از شبهات و سئوالات دانشجویان در این کلاس‌ها برطرف می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه راه‌اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها از تأکیدات مقام معظم رهبری است، متذکر شد: در این راستا باید همه مسئولان مربوط و دانشجویان در برگزاری این کرسی‌ها تلاش مضاعفی کنند تا این کرسی‌ها طبق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب برپا شود.






تگ ها دانشگاه دانشجو کرسی آزاد اندیشی کرسی آزاد اندیشی دانشگاه آزاد

پر بازدیدترین گزارش روز

خبرنامه - شبکه های اجتماعی