پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / گزارش روز          22 امرداد 1389 - 13 August 2010

انگلیس: بورسیه نداآقاسلطان را بردارید

در نامه ای که از طریق وزارت خارجه انگلستان براي ریاست دانشگاه اکسفورد ارسال شده است، از آنها تقاضا کرده اند که بورسیه ای که برای تحصیل دانشجویان ایرانی در رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا در کالج "کوئینز" آن دانشگاه گشایش یافته است را تعطیل كنند. به گزارش رجانيوز، اين نامه در خصوص علت درخواست لغو اين بورسيه مي‌افزايد: دولت ایران تصور می کند که این بورسیه بنا بر خواست دولت انگلستان ایجاد شده و دولت انگلستان حامی این موضوع است. مخاطب نامه پرفسور "پل مادن" است که در جواب نامه وزارت خارجه انگلستان اعلام کرده که این موضوع برای دانشگاه بسیار اهمیت دارد زیرا دانشگاه آکسفورد از رقابت با دانشگاه‌های دیگر در انگلستان عقب افتاده است. مادن ادامه داده است این اقدام که توسط دو تن از سرمایه داران ایرانی انجام شده است و هزینه تحصیل شش دانشجو را برای اعطای بورسیه به آنها پذیرفته اند كه مطابق قوانین پذیرش بورسیه دانشجویان آن دانشگاه است. وي در جواب گفته است به‌دلیل آنکه مبالغ اخذ شده برای تأسیس بورسیه مطابق قوانین داخلی پذیرش بورسیه دانشگاه است، نمی توانند مبالغ اخذ شده را به صاحبان آن پرداخت كنند و همچنین نمی توانند از قوانین داخلی دانشگاه تبعییت نكنند. بورس تحصيلي موسوم به ندا آقا سلطان سال گذشته پس از ناآرامي‌هاي آشوبگران در دانشگاه آكسفورد انگليس به تصويب رسيد. در عين حال، دولت انگلستان كه دخالت‌هاي آشكاري در حوادث پس از انتخابات داشت و حتي يكي از كارمندان ايراني آن در جريان دادگاه‌هاي سال گذشته محاكمه شد، تلاش دارد، آثار دخالت‌هاي خود را در تاريخ كمرنگ كند و به‌نظر مي‌رسد اين نامه نيز با همين هدف و كاستن از تبعات گستاخي‌هاي دولت لندن در افكار عمومي نگاشته شده است. [ نقل قول این مقاله در سایت/ وبلاگ/ فروم خودتان ] [ نقل قول این مقاله در سایت/ وبلاگ/ فروم خودتان ] برای قرار دادن این مقاله در سایت یا وبلاگ خودتان، کد زیر را در سایت یا وبلاگتان کپی کنید.
انگلیس: بورسیه نداآقاسلطان را بردارید
۱۰ مرداد ۱۳۸۹
در نامه ای که از طریق وزارت خارجه انگلستان براي ریاست دانشگاه اکسفورد ارسال شده است، از آنها تقاضا کرده اند که بورسیه ای که برای تحصیل دانشجویان ایرانی در رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا در کالج "کوئینز" آن دانشگاه گشایش یافته است را تعطیل كنند. به گزارش رجانيوز، اين نامه در خصوص علت درخواست لغو اين بورسيه مي‌افزايد: دولت ایران تصور می کند که این بورسیه بنا بر خواست دولت انگلستان ایجاد شده و دولت انگلستان حامی این موضوع است. مخاطب نامه پرفسور "پل مادن" است که در جواب نامه وزارت خارجه انگلستان اعلام کرده که این موضوع برای دانشگاه بسیار اهمیت دارد زیرا دانشگاه آکسفورد از رقابت با دانشگاه‌های دیگر در انگلستان عقب افتاده است. مادن ادامه داده است این اقدام که توسط دو تن از سرمایه داران ایرانی انجام شده است و هزینه تحصیل شش دانشجو را برای اعطای بورسیه به آنها پذیرفته اند كه مطابق قوانین پذیرش بورسیه دانشجویان آن دانشگاه است. وي در جواب گفته است به‌دلیل آنکه مبالغ اخذ شده برای تأسیس بورسیه مطابق قوانین داخلی پذیرش بورسیه دانشگاه است، نمی توانند مبالغ اخذ شده را به صاحبان آن پرداخت كنند و همچنین نمی توانند از قوانین داخلی دانشگاه تبعییت نكنند. بورس تحصيلي موسوم به ندا آقا سلطان سال گذشته پس از ناآرامي‌هاي آشوبگران در دانشگاه آكسفورد انگليس به تصويب رسيد. در عين حال، دولت انگلستان كه دخالت‌هاي آشكاري در حوادث پس از انتخابات داشت و حتي يكي از كارمندان ايراني آن در جريان دادگاه‌هاي سال گذشته محاكمه شد، تلاش دارد، آثار دخالت‌هاي خود را در تاريخ كمرنگ كند و به‌نظر مي‌رسد اين نامه نيز با همين هدف و كاستن از تبعات گستاخي‌هاي دولت لندن در افكار عمومي نگاشته شده است.

© 2010 - الف

پیش نمایش: انگلیس: بورسیه نداآقاسلطان را بردارید ۱۰ مرداد ۱۳۸۹ در نامه ای که از طریق وزارت خارجه انگلستان براي ریاست دانشگاه اکسفورد ارسال شده است، از آنها تقاضا کرده اند که بورسیه ای که برای تحصیل دانشجویان ایرانی در رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا در کالج "کوئینز" آن دانشگاه گشایش یافته است را تعطیل كنند. به گزارش رجانيوز، اين نامه در خصوص علت درخواست لغو اين بورسيه مي‌افزايد: دولت ایران تصور می کند که این بورسیه بنا بر خواست دولت انگلستان ایجاد شده و دولت انگلستان حامی این موضوع است. مخاطب نامه پرفسور "پل مادن" است که در جواب نامه وزارت خارجه انگلستان اعلام کرده که این موضوع برای دانشگاه بسیار اهمیت دارد زیرا دانشگاه آکسفورد از رقابت با دانشگاه‌های دیگر در انگلستان عقب افتاده است. مادن ادامه داده است این اقدام که توسط دو تن از سرمایه داران ایرانی انجام شده است و هزینه تحصیل شش دانشجو را برای اعطای بورسیه به آنها پذیرفته اند كه مطابق قوانین پذیرش بورسیه دانشجویان آن دانشگاه است. وي در جواب گفته است به‌دلیل آنکه مبالغ اخذ شده برای تأسیس بورسیه مطابق قوانین داخلی پذیرش بورسیه دانشگاه است، نمی توانند مبالغ اخذ شده را به صاحبان آن پرداخت كنند و همچنین نمی توانند از قوانین داخلی دانشگاه تبعییت نكنند. بورس تحصيلي موسوم به ندا آقا سلطان سال گذشته پس از ناآرامي‌هاي آشوبگران در دانشگاه آكسفورد انگليس به تصويب رسيد. در عين حال، دولت انگلستان كه دخالت‌هاي آشكاري در حوادث پس از انتخابات داشت و حتي يكي از كارمندان ايراني آن در جريان دادگاه‌هاي سال گذشته محاكمه شد، تلاش دارد، آثار دخالت‌هاي خود را در تاريخ كمرنگ كند و به‌نظر مي‌رسد اين نامه نيز با همين هدف و كاستن از تبعات گستاخي‌هاي دولت لندن در افكار عمومي نگاشته شده است.

پر بازدیدترین گزارش روز

خبرنامه - شبکه های اجتماعی