پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / معارف اسلامی          10 آبان 1391 - 31 October 2012


پذیرش دانش‌پژوه در دانشگاه علوم قرآنی از میان طلاب

دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه در مقطع کارشناسی ارشد از میان طلاب خواهر و برادر واجد شرایط دانش‌پژوه می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه در مقطع کارشناسی ارشد از میان طلاب خواهر و برادر واجد شرایط در شهرهای آمل، تهران، شیراز، مشهد و قم دانش‌پژوه می‌پذیرد.
این دانشگاه با مجوزهای صادره از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری و سازمان سنجش آموزش کشور در سال تحصیلی 1392- 1391 در مقطع کارشناسی ارشد رشته تفسیر قرآن مجید از بین برادران و خواهران طلبه دارای مدرک سطح دو حوزه علمیه از طریق آزمون کتبی و مصاحبه علمی برای تحصیل در دانشکده تفسیر و معارف قرآن قم اقدام به جذب دانشجو می‌کند.
براساس این گزارش، تحصیل در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم رایگان است و دانشجویان از مزایای متعارف صندوق رفاه دانشجویان برخوردار شده و داوطلبان رشته های این دانشگاه از بین شرکت کنندگان در آزمون اختصاصی و از طریق مصاحبه علمی انتخاب می‌شوند.
اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، نداشتن هرگونه سوء پیشینه کیفری، علاقه‌مندی و انگیزه جدی برای یادگیری علوم و معارف قرآنی و اشتغال به فعالیت های قرآنی پس از تحصیل و اعتقاد و التزام به احکام نورانی اسلام و اخلاق قرآنی از شرایط پذیرش در این دانشگاه به شمار می‌آید.
دارا بودن مدرک سطح دو مورد تأیید مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، نداشتن منع قانونی تحصیل در دانشگاه بر اساس ضوابط و مقررات حوزه علمیه قم و نداشتن منع قانونی از لحاظ نظام وظیفه از شرایط اختصاصی این مرکز است.
حافظان و قاریان قرآن و افرادی که دارای مقام در مسابقات و جشنواره های قرآنی و یا تألیفات در زمینه علوم قرآنی باشند، در اولویت پذیرش خواهند بود.
تکمیل و ارسال فرم الکترونیکی ثبت نام، تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی،  عکس 3x4 جدید، تصویر مدرک علمی سطح 2 حوزه علمیه و  واریز مبلغ دویست هزار ریال (معادل بیست هزار تومان) به شماره حساب سیای 0105215243004 بانک ملی شعبه فلکه جهاد قم (کد2721) به نام دانشکده علوم قرآنی از مدارک نام نویسی در این دانشگاه است.
دوطلبان می‌بایست همه مدارک لازم را در روزهای 15آبان تا 10 آذر ماه سال جاری با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه و ثبت نام در این پایگاه به نشانیwww.quran.ac.ir، از طریق اینترنت ارسال کنند.
بر اساس این اطلاعیه زمان برگزاری آزمون کتبی روز جمعه 17 آذر ماه خواهد بود که داوطلبان می‌توانند کارت ورود به آزمون را طی روزهای 11 تا 14 آذرماه 1391 از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه دریافت کنند.
این دانشگاه دارای سابقه 23 سال است و تاکنون هزاران نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند که فعالیت‌های این دانشگاه با نظارت وزارت علوم تحقیقات و فناوری انجام می‌گیرد.
دانشگاه معارف و قرآن کریم، تاکنون در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری دانشجو می‌پذیرفت که مقطع کارشناسی از سال 1372 و کارشناسی ارشد از سال 1384 پذیرش داشته است.
تاکنون بیش از هشت هزار در مقطع کارشناسی و 400 نفر در مقطع کارشناسی ارشد از این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند. برخی از فارغ التحصیلان این دانشگاه در مقطع دکترای در دانشگاه‌های مختلف تحصیل و هم‌اینک بعضی از آن‌ها به عنوان اعضای هیأت علمی فعالیت می‌کنند


تگ ها دانشگاه علوم قرآنی از میان طلاب دانش‌پژوه می‌پذیرد

پر بازدیدترین معارف اسلامی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی