پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
مجموعه  اخبار دانشگاهی کشور / کنکورارسال شده در   10 شهریور 1392 - 01 September 2013


جزييات رفع نقص كارت ورود به جلسه داوطلبان كنكور ۹۲

پرتال دانشگاهی به نقل از «حسين توكلي» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگي ايرنا اظهار داشت: كارت شركت در آزمون‌ تمام‌ داوطلبان‌ گروههاي‌ آزمايشي‌ علوم‌ رياضي‌ و فني‌، علوم‌ تجربي‌، علوم‌انساني‌، هنر و زبانهاي ‌خارجي‌ آزمون سراسري سال ۹۲ از يكشنبه، دوم تير تا چهارشنبه، پنجم تيرماه براي مشاهده و پرينت بر روي سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
وي افزود: داوطلبان مي توانند در مهلت زماني تعيين شده به سايت اينترنتي سازمان سنجش مراجعه كرده و با وارد كردن اطلاعات مندرج بر روي كارت اعتباري ثبت نام خود و شماره شناسنامه و يا شماره پرونده و كد رهگيري و شماره شناسنامه يك نسخه پرينت از كارت شركت در آزمون تهيه كنند.
به گفته توكلي، داوطلباني كه به هردليل از جمله در اختيار نداشتن اطلاعات كاربري مورد نياز، موفق به دريافت كارت شركت در آزمون خود نمي شوند مي توانند با همراه داشتن كارت ملي و يا شناسنامه عكسدار شخصاً از روز دوشنبه، سوم تيرماه تا چهارشنبه، پنجم تيرماه ۹۲ از ساعت هشت تا ۱۲ و از ۱۴ تا ۱۸ براساس جدول شماره ۲ اطلاعيه راهنماي سازمان سنجش به باجه رفع‌نقص حوزه ذيربط مراجعه و پرينت كارت ورود به جلسه خود را دريافت كنند.

**چگونگي رفع نقص احتمالي كارت ورود به جلسه داوطلبان كنكور

سخنگوي سازمان سنجش درباره چگونگي رفع نقص كارت ورود به جلسه داوطلبان كنكور اظهار داشت: چنانچه داوطلبان در زمينه اطلاعات مندرج در كارت ورود به جلسه آزمون درمورد نام خانوادگي و نام، سال تولد، شماره شناسنامه‌، سال اخذ و نوع ديپلم، شماره ملي، سري و شماره سريال شناسنامه، محل تولد، شماره دانش آموزي، منطقه اخذ ديپلم، سهميه، معدل كتبي نهايي ديپلم، محل اخذ مدرك ماقبل ديپلم، محل اخذ مدرك ديپلم، سال و محل اخذ مدرك دوره پيش دانشگاهي، استفاده از بورسيه آموزگار، كارمندي، مدرك كارداني دانشجوي انصرافي، اتباع خارجي، مدرك كارشناسي و رشته‌هاي ويژه فرهنگيان، مغايرتي مشاهده كردند ضرورت دارد حداكثر تا ۱۰ تيرماه ۹۲ به سايت سنجش مراجعه و در قسمت ويرايش اطلاعات، مورد يا موارد اشتباه را اصلاح كنند.
وي متذكر شد: داوطلباني كه سال اخذ مدرك ديپلم آنان سال ۱۳۸۴ به بعد است چنانچه خواستار ويرايش اطلاعات مربوط به مشخصات فردي مندرج در كارت ورود به جلسه آزمون هستند با توجه به اينكه در زمان ثبت نام اوليه نسبت به تاييد بندهاي فوق اقدام و كد سوابق تحصيلي دريافت كرده اند دراين مرحله هرگونه ويرايشي درخصوص اطلاعات فوق انجام دهند، اعمال ويرايش اطلاعات منوط به هماهنگي سازمان سنجش و تاييد مركز سنجش وزارت آموزش و پرورش محل اخذ مدرك ديپلم داوطلبان خواهد بود.

توكلي خاطرنشان كرد: داوطلباني كه سال اخذ مدرك ديپلم آنان سال ۱۳۸۳ و قبل از آن است درصورتيكه خواستار ويرايش سال اخذ مدرك ديپلم (بند۷) كارت شركت در آزمون خود به سال ۱۳۸۴ و بعد از آن باشند و مدرك ديپلم خود را در يكي از رشته هاي رياضي فيزيك، علوم تجربي، ادبيات و علوم انساني و علوم و معارف اسلامي گرفته اند و يا به يكي از رشته هاي مذكور تغيير مي دهند بايد كد پيگيري آموزش و پرورش را از سايت سازمان سنجش دريافت و آنرا در محل مربوط در صفحه ويرايش اطلاعات وارد كرده و سپس نسبت به اصلاح سال اخذ مدرك ديپلم خود اقدام كنند.

وي ادامه داد: داوطلبان درصورت مشاهده هرگونه مشكل درخصوص نمرات آموزش وپرورش، اطلاعات سوابق تحصيلي، عدم ارسال آنها به سازمان سنجش، مشمول يا غير مشمول بودن لازم است حداكثر تا ۱۰ تيرماه ۱۳۹۲ به منطقه آموزش وپرورش محل اخذ ديپلم خود مراجعه كنند.

توكلي درباره داوطلباني كه مغايرتي در اطلاعات مربوط به جنس، دين، زبان خارجي امتحاني، معلوليت و بهيار بودن در كارت شركت در آزمون مشاهده كردند نيز گفت: اين دسته از داوطلبان ضروري است از روز دوشنبه، سوم تيرماه تا چهارشنبه، پنجم تيرماه ۹۲ از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح و ۱۴ تا ۱۸ بعد ازظهر به همراه داشتن كارت شناسايي معتبر شامل كارت ملي و يا شناسنامه عكسدار شخصا به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را تا مرحله رفع مشكل پيگيري كنند.

وي درخصوص داوطلباني كه سهميه درخواستي آنها غير از سهميه مناطق است اما در بند ۱۷ كارت شركت در آزمون سهميه مناطق براي آنها درج شده است نيز توضيح داد: تمام داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه هاي بنياد شهيد و امور ايثارگران براي اعلام مغايرت بايد حداكثر تا ۱۰ تيرماه ۹۲ از طريق سايت سازمان سنجش به قسمت ويرايش اطلاعات مراجعه و اطلاعات خواسته شده را تكميل كنند تا اطلاعات دريافتي به بنياد شهيد و امور ايثارگران ارسال شود.

توكلي ادامه داد: در صورت تاييد سهميه توسط ارگان مربوط ، لازم است اطلاعات حداكثر تا ۱۸ تيرماه ۹۲ در اختيار سازمان سنجش قرار گيرد و پس از آن سهميه درخواستي داوطلبان اعمال مي شود و در غيراينصورت با سهميه مناطق گزينش خواهند شد و هيچگونه اعتراضي قابل قبول نخواهد بود.

به گفته وي، ديگر داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه براي روشن شدن وضعيت سهميه خود به ارگان مربوط شامل ستاد مشترك سپاه پاسداران، وزارت جهاد كشاورزي و ستاد نيروهاي مسلح مراجعه كنند تا پس از ارسال تاييده سهميه از سوي اين ارگان ها به سازمان سنجش، سهميه درخواستي داوطلبان براي آنها اعمال شود.
مشاورعالي سازمان سنجش اضافه كرد: چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب داراي اشكالاتي از جمله فاقد مهر بودن عكس، واضح نبودن عكس و يا عكس اشتباهي باشد ضروري است داوطلب از دوشنبه، سوم تيرماه تا چهارشنبه، پنجم تيرماه از ساعت ۸ تا ۱۲ و از ۱۴ تا ۱۸ با به همراه داشتن دو قطعه عكس ۴ &#۱۸۰; ۳، كارت ملي يا شناسنامه عكسدار شخصا به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص‌حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را تا رفع مشكل دنبال كند.
وي يادآور شد: چنانچه شماره داوطلب مندرج بر روي كارت شركت در آزمون چه به صورت عددي و يا به صورت حروف ناخوانا باشد لازم است داوطلب لازم است از ساعت ۸ تا ۱۲ و از ۱۴ تا ۱۸ روزهاي دوشنبه تا چهارشنبه، سوم تا پنجم تيرماه به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه كنند تا مشكل برطرف شود.
توكلي تاكيد كرد: داوطلبان هنگام حضور در جلسه آزمون بايد پرينت كارت ورود به جلسه و كارت شناسايي معتبر شامل شناسنامه عكسدار يا كارت ملي خود را به اضافه چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته‌ باشند.
براساس برنامه زماني پيش بيني شده، آزمون سراسري سال ???? دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي كشور و گزينش دانشجو در رشته هاي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي در گروه علوم رياضي و فني در نوبت صبح روز پنج شنبه و گروه هنر در بعدازظهر پنج شنبه، ششم تيرماه، گروه علوم تجربي در صبح روز جمعه و گروه زبان هاي خارجي در بعدازظهر روز جمعه، هفتم تيرماه و در گروه آزمايشي علوم انساني در نوبت صبح روز شنبه، هشتم تيرماه به صورت همزمان در حوزه هاي امتحاني ??? شهرستان مختلف كشور برگزار خواهد شد.

تگ ها رفع نواقص کارت کنکور جزييات رفع نقص كارت ورود به جلسه داوطلبان كنكور ۹۲ جزئیات کارت کنکور

پر بازدیدترین کنکور

اخبار روزنامه ها

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت