پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کنکور          05 مهر 1395 - 26 September 2016

اعلام جزئیات مرحله مصاحبه کدرشته های نیمه متمرکز کنکور سال  ۹۵

جزئیات آزمون عملی و مصاحبه ۹ کدرشته نیمه متمرکز در آزمون سراسری سال ۹۵ اعلام شد و داوطلبان باید برای شرکت در این مرحله در روزهای اعلام شده به دانشگاههای مربوطه مراجعه کنند.

به گزارش پرتال داشنگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، جزئیات آزمون عملی و مصاحبه برای داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۵ در کدرشته های ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵ ،۱۷ ،۱۸، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ اعلام شده است.

با توجه به اعلام نتایج آزمون سراسری ۹۵، آن دسته از داوطلبان کنکور که در زمان اعلام نتایج نهایی بجای کد قبولی و یا علاوه بر کد رشته محل قبولی متمرکز برای آنان یکی از کدهای نیمه متمرکز اعلام شده است باید برای مصاحبه و سایر مراحل گزینش به دانشگاه ها مراجعه کنند.

کدرشته های مربوطه در کدهای ۱۱ و ۱۷ (دانشگاه فرهنگیان و تربیت‌دبیر شهیدرجایی)، ۱۲ (دانشگاه شاهد)، ۱۴ (دانشگاه علوم‌قضایی و خدمات‌ اداری‌دادگستری)، ۱۵ (رشته مدیریت‌ بیمه‌ اکو دانشگاه علامه‌ طباطبایی)، ۱۸ (دانشکده غیرانتفاعی رفاه)، ۲۰ (دکتری بیوتکنولوژی دانشگاه تهران)، ۲۱ (دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله(عج)) و ۲۲ (رشته‌های بورسیه سپاه در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی) اعلام شده است.

با توجه به اولویت کد رشته محل انتخابی، داوطلبانی که در ردیف معرفی‌شدگان برای انجام مصاحبه و مراحل گزینش در رشته‌های تحصیلی انتخابی دانشگاهها و موسسات فوق  قرار گرفته‌اند باید برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش در روزهای تعیین شده به شرح جداول اعلام شده مراجعه کنند.

داوطلبان معرفی شده باید مدارک مورد نیاز شامل اصل و یک سری تصویر شناسنامه و کارت ملی، تصویر آخرین مدارک تحصیلی (اعم از دیپلم نظام قدیم، نظام جدید، پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی) را همراه داشته باشند.

-  معرفی شدگان کدهای ۱۴ دانشگاه علوم قضایی، ۱۵ مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی،  ۱۸ دانشکده غیرانتفاعی رفاه و ۲۰ دکتری بیوتکنولوژی دانشگاه تهران




-معرفی‌شدگان رشته‌های‌تحصیلی دانشگاه شاهد (کد ۱۲):

داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏ شدگان هر یک از رشته‌های تحصیلی دانشگاه شاهد اعلام شده، لازم است براساس جدول شماره ۱ برای انجام مراحل مختلف مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی به دانشگاه مراجعه کنند.

داشتن مدارک لازم شامل: یک قطعه عکس ۴×۳ پشت نویسی شده، اصل کارت ملی و شناسنامه ( کپی صفحه آخر درصورت وجود توضیحات)، یک برگ تصویر صفحه اول شناسنامه و یک عدد خودکار آبی الزامی است.

آدرس: تهران ـ ابتدای بزرگراه خلیج فارس ـ روبروی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) ـ دانشگاه شاهد ـ مجتمع آموزشی ایثار. ضمناً وسیله ایاب و ذهاب از ایستگاه متروی حرم مطهر حضرت امام‌خمینی(ره) به دانشگاه شاهد فراهم است.

۱- تمامی معرفی‌شدگان لازم است رأس ساعت تعیین شده حضور یابند، ضمناً نظر به اینکه زمان بررسی صلاحیت عمومی هر یک از مراجعین متفاوت بوده و از زمان حضور در دانشگاه و شروع بررسی‌ها ممکن است تا ۴ ساعت ادامه یابد، داوطلبان باید برنامه‌ریزی لازم را در این خصوص به انجام رسانند.

۲- ورود به دانشگاه شاهد برای تمامی خواهران (اعم از معرفی‌شدگان و همراهان آنان) با توجه به ضوابط اختصاصی دانشگاه صرفاً با حجاب برتر(چادر) امکان‌پذیر است.

۳- به منظور تکمیل فرم اطلاعات مورد درخواست دانشگاه، لازم است نام و نشانی دقیق و تلفن تماس سه نفر از معرفین خود( از محل تحصیل و یا سکونت) که حتی‌الامکان خویشاوند نباشند و همچنین نشانی دقیق محل سکونت حداقل پنج سال اخیر خود را به همراه داشته باشید.

۴- اسامی اعلام شده چندبرابر ظرفیت بوده و قبولی تلقی نمی‌شود و از این نظر هیچ‌گونه حقی را برای داوطلب ایجاد نمی کند، همچنین عدم حضور در این مرحله از بررسی به منزله انصراف از حضور در دانشگاه شاهد تلقی می شود و متعاقباً هیچ اقدامی در این رابطه امکان پذیر نخواهد بود.

جدول شماره ۱-برنامه زمانی شرکت در مراحل مصاحبه معرفی شدگان کد ۱۲ دانشگاه شاهد



– معرفی‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله (عج) (کد۲۱):

داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏ شدگان هر یک از رشته‌های تحصیلی دانشگاه فوق اعلام شده، لازم است براساس جدول شماره ۲ برای انجام مراحل مختلف مصاحبه و گزینش به این دانشگاه مراجعه کنند.

داشتن مدارک شامل: ۱۲ قطعه عکس ۴×۳ - اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه خود، پدر و مادر (و در صورت تأهل همسر) سه سری (کپی تمام صفحات) - اصل و کپی مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی یا گواهی موقت پایان تحصیلات متوسطه (سه سری) - ریزنمرات دیپلم و پیش‌دانشگاهی (یک سری کپی) - مدرک مشخص کننده وضعیت نظام ‌وظیفه جهت برادران (سه سری کپی) و گواهی عضویت در بسیج، ایثارگری (در صورت دارا بودن) الزامی است.

آدرس: تهران ـ میدان ونک ـ خیابان ملاصدرا ـ خیابان شیخ‌بهایی جنوبی – کوچه شهید نصرتی دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله (عج). مناً تلفنی به داوطلبان اطلاع رسانی شده است.

۱- با توجه به انجام معاینات استخدامی، داوطلبین در صبح روز مراجعه حتماً ناشتا (حداقل ۱۰ ساعت) باشند.

۲- در صورت ضرورت، هر داوطلب می‌تواند فقط حداکثر یک نفر همراه داشته باشد.

۳- مدت زمان انجام سیر مراحل گزینش از ساعت ۸:۰۰ صبح الی ۱۸:۰۰ است.

۴- عدم حضور داوطلب در روز مشخص شده به منزله انصراف تلقی شده و پس از تاریخ اعلام شده، دانشگاه هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت. ضمناً داوطلبان لازم ‌است‌ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه به آدرس: www.bmsu.ac.ir   مراجعه کنند.

جدول شماره  ۲- برنامه زمانی شرکت در مراحل مصاحبه معرفی‌شدگان کد ۲۱ دانشگاه علوم‌پزشکی بقیه‌الله (عج)



-  معرفی‌شدگان رشته‌های تحصیلی بورسیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی (کد ۲۲):

داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏ شدگان هر یک از رشته‌های تحصیلی بورسیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی اعلام شده، برابر هماهنگی به عمل آمده از طریق معاونت بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درخصوص زمان و مکان مصاحبه با داوطلبان تماس گرفته خواهد شد.

۵-معرفی شدگان کدهای ۱۱ و ۱۷ پردیس های دانشگاههای فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی ـ تهران

داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏ شدگان هریک ازکدرشته‌های تحصیلی متمرکز پردیس های دانشگاههای فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ـ تهران (رشته‌های مخصوص داوطلبان بومی و دارای تعهد استخدام)  با کد ۱۱ اعلام شده ، لازم است به شرایط اعلام شده توجه کنند.

داوطلبان برای انجام مراحل مختلف مصاحبه علمی- تخصصی و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و براساس برنامه زمانی مندرج در جدول شماره ۳ و به آدرس‌های جدول شماره ۴ که به صورت لینک در اطلاعیه سازمان سنجش درج شده مراجعه کنند.

تذکر مهم: انجام مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی معرفی‌شدگان کد ۱۱ رشته‌های تحصیلی متمرکز و دانشگاههای فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۵ در دو بخش مجزا خواهد بود، معرفی‌شدگان دقت کنند که در مراحل مورد نظر شرکت کرده باشند.

حضور نیافتن در مهلت مقرر برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش آن به هر دلیل، به منزله انصراف از تحصیل در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت‌دبیر شهیدرجایی تلقی می‌گردد و مسئولیت آن صرفاً به عهده داوطلب‌ خواهد بود.

از معرفی‌شدگانی مصاحبه علمی – تخصصی به عمل خواهد آمد که دارای شرایط و ضوابط اعلام شده باشند.

کسب نمره علمی کل۶۵۰۰ و بالاتر در زیرگروه مربوط ، داشتن حداقل معدل کل ۱۵ در دوره متوسطه دوم (معدل سه پایه  اول، دوم و سوم)، بومی بودن درکد رشته- محل انتخابی، برخورداری از سلامت کامل تن و روان و شرایط مناسب جسمانی برای حسن انجام وظیفه معلمی، داشتن حداکثر سن۲۲ سال تمام در بدو ورود به دانشگاه (۱۳۷۳/۷/۱ به بعد) از جمله این شرایط است و در غیر این صورت انجام مصاحبه، منتفی خواهد بود.

تبصره) حداقل معدل و حداکثر سن، تحت هر شرایطی تغییر نخواهد کرد.

زمان مصاحبه معرفی شدگان: روز یک‌شنبه  ۱۳۹۵/۱۱/۷ تا دوشنبه  ۱۳۹۵/۱۲/۷ (صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و بعد از ظهر ۱۴ تا  ۱۸) است.

جزئیات تکمیل فرم ها و پرداخت هزینه های مصاحبه در اطلاعیه سازمان سنجش درج شده است و داوطلبان باید نسبت به تکمیل آنها دقت کنند.

جدول شماره  ۳-برنامه زمانی شرکت در مراحل مصاحبه تخصصی معرفی شدگان کد۱۱ جهت تحصیل در دانشگاه فرهنگیان





پر بازدیدترین کنکور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی