پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / زبان           01 آبان 1390 - 23 October 2011

محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید ، سپس مبلغ را به مامور پست تحویل دهید .

در آستانه بهار 1390 متخصصین بخش نرم افزار شرکت سبز اندیشان شمال موفق به تولید بی نظیرترین واژه نامه 20 زبانه دنیا گردیده ا ند .
همان طور که می دانید نیاز یک واژه نامه کاربردی کامل به وضوح در دنیای دیجیتال هزاره سوم احساس می گردد. در این راستا متخصصین نرم افزار شرکت سبزاندیشان شمال جهت حل این مشکل نه تنها برای هموطنان عزیز ما بلکه برای بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و ... این واژه نامه منحصر به فرد را که توانایی ترجمه لغات به 20 زبان زندۀ دنیا را داشته و از معتبرترین واژه نامه های معتبر دنیا نیز بهره می گیرد را طراحی نموده اند.
در این راستا در مصاحبه ای که با مهندس محمد سیفی کارشناس ارشد بخش نرم افزار شرکت سبزاندیشان انجام دادیم ایشان در مورد این نرم افزارجدید به موارد ذیل اشاره کردند:
این نرم افزار از چند قسمت اصلی تشکیل شده است :
1 - کادری برای ورود لغت مورد نظر شما
2 - کادری برای جستجو در سایت گوگل
3 - پنلی در سمت راست ( در صورتی که تنظیم فارسی انجام شده باشد ) که نشان دهنده اطلاعات مربوط به واژه نامه‌های شماست و همینطور در زمان وارد کردن لغات، لیستی از لغات نزدیک به لغت وارد شده را برای شما فراهم می‌کند.
4 - محیط نمایش معنای لغت جستجو شده، در این کادر نتایج بدست آمده را با طبقه‌بندی روی نام واژه نامه‌های نصب شده روی این نرم افزار مشاهده کنید.
در این نرم افزار شما می‌توانید کلید میان‌بر را طوری تنظیم کنید تا بعد از فشردن آن روی یک لغت در محیط ویندوز معنای آن برای شما نمایش داده شود.
نحوه نمایش معنای لغت در زمانی که شما با استفاده از کلید میانبر نرم‌افزار را فرا می‌خوانید بسیار مناسبتر از هر نرم افزاری است، در اینجا به جای باز شدن صفحه‌ اصلی نرم‌افزار کادری برای شما نمایش داده می‌شود که اطلاعات مختصری را راجع به کلمه انتخاب شده برای شما فراهم می‌کند و در صورت نیاز می‌توانید با رجوع به نرم‌افزار اصلی اطلاعات بیشتری را دریافت کنید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار:
* دارای محیطی بسیار آسان و کاربردی برای هر زبان
* قابلیت ترجمه بیش از 20 زبان مختلف دنیا
* قابلیت ترجمه‌ی متن با استفاده از مترجم‌های آنلاین مانند مترجم گوگل ( در صورت اتصال به اینترنت )
* امکان استفاده از دیکشنری در محیط ویندوز با استفاده از کلید میانبر
* سرعت بسیار بالا در ترجمه لغات مورد نظر
* امکان تلفظ لغات
* دارای انواع تبدیل‌کننده‌ی واحدها استاندارد روز دنیا
* دارای پلاگین کاملاً کاربردی برای Adobe Acrobat Pro
* و ...


تگ ها دیکشنری زبان واژه نامه زبان ترجمه لغات 20 زبانه نرم افزار مترجم

خبرنامه - شبکه های اجتماعی