پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسی ارشد          27 بهمن 1389 - 16 February 2011



بازهم بی برنامگی سازمان سنجش در آزمون کارشناسی ارشد
در حالی که شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد برای دریافت کارت ورود به جلسه، مجبور به پرداخت ما به التفاوت 3300 تومانی شده اند، اطلاعیه‏ های یک بام و دو هوای سازمان سنجش، موجب سردرگمی آنها شده است.

به گزارش «تابناک»، داوطلبانی که از روز گذشته برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد به سایت سازمان سنجش مراجعه کردند، با اطلاعیه‏ جدید این سازمان روبه رو شدند.

در این اطلاعیه آمده است، داوطلبان باید برای دریافت کارت هر آزمون، مبلغ 3300 تومان را به عنوان مابه التفاوت حق نام نویسی به حساب سازمان سنجش واریز کرده و پس از آن کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

بنا بر این گزارش، این کار ناگهانی و نابجا در آستانه برگزاری آزمون سراسری که معلوم نیست به چه دلیل و با چه توجیهی صورت گرفته، موجب ایجاد استرس و نارضایتی فراوان برای داوطلبان آزمون سراسری شده است.

همچنین از روز گذشته، صف طویل داوطلبان در بانک ‎ها برای واریز این مبلغ تشکیل شده بود و از سوی دیگر در سایت این سازمان، امکان پرداخت اینترنتی این مبلغ نیست و داوطلبان با مشکلات فراوان روبه رو شده اند.

این در حالی است که آن دسته از داوطلبانی که امروز برای دریافت کارت به سایت مراجعه کرده ‏اند، بدون داشتن شرط پرداخت ما به التفاوت، موفق به دریافت کارت شده‏ اند. حال آن دسته از داوطلبانی که به دلیل نبود پرداخت سامانه اینترنتی در سایت سنجش مجبور شدند در این روزهای سرنوشت ساز در صف بانک بایستند و این مبلغ را پرداخت کنند و با استرس فراون همراه با ناکارامد بودن سیستم نام نویسی سایت، روز سختی را پشت سر گذاشتند، نمی دانند تکلیف مبلغ پرداختی ‏شان چه می شود؟

از سویی، در اطلاعیه این سازمان آمده است که همه باید فیش پرداختی را تا پنجم اسفند برای این سازمان بفرستند، ولی اشاره ای به این نشده که در صورت پرداخت نکردن چه اتفاقی برای داوطلبان خواهد افتاد.

سازمان سنجش نیز تاکنون هیچ توضیحی درباره علت دریافت این مبلغ و همین طور سرنوشت مبلغ واریز شده از سوی برخی از داوطلبان نداده است.

گفتنی است، سیاست ‏های نسنجیده این سازمان آن هم در آستانه برگزاری آزمون سراسری، موجب نارضایتی و سردرگمی فراوان داوطلبان آزمون سراسری شده است.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
متن اطلاعیه سازمان سنجش

اطلاعيه مهم سازمان سنجش آموزش كشور درخصوص پرداخت ما به التفاوت هزينه ثبت نام آزمون كارشناسي ارشد سال 1390

1389/11/26 - 08:09
سازمان سنجش آموزش كشور به اطلاع كليه داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد سال 1390 مي‌رساند محاسبه و تعيين  هزينه ثبت نام براي آزمون‌ها با تصويب مراجع قانوني صورت مي‌گيرد. با توجه به اينكه در سال جاري هزينه ثبت نام براي آزمون كارشناسي ارشد سال 1390 مبلغ 138000 ريال تعيين و پس از اتمام مراحل ثبت نام به اين سازمان ابلاغ گرديده است.  داوطلبان در زمان ثبت نام مبلغ 105000 ريال پرداخت نموده‌اند و اين سازمان مي‌بايست قوانين موضوعه كشور را رعايت نمايد چاره‌اي جز دريافت ما به التفاوت هزينه ثبت نام(33000 ريال) در زمان توزيع كارت نداشته است. لذا براساس اطلاعيه‌هاي مورخ 89/11/17 و 89/11/24 روشهاي مختلف پرداخت مبلغ فوق را به استحضار داوطلبان رسانيده است مع‌الهذا جهت رفاه حال داوطلباني كه موفق به پرداخت مبلغ فوق و دريافت كارت نشده‌اند مي رساند اين داوطلبان در اين مرحله نيازي به پرداخت مبلغ فوق نداشته و مي توانند طبق روال عادي نسبت به دريافت كارت خود اقدام نمايند. سپس نسبت به واريز مبلغ 33000 ريال براي يك رشته امتحاني و 66000 ريال براي دو رشته امتحاني به حساب 748 خزانه نزد بانك ملي ايران اقدام و حداكثر تا تاريخ 89/12/5 فيش مربوطه را به آدرس تهران صندوق پستي 4378-15875 واحد ثبت نام آزمون تحصيلات تكميلي سازمان سنجش آموزش كشور با درج شماره پرونده و نام و نام خانوادگي خود ارسال نمايند.
ضمنا ساير افرادي كه قبلا از روش هاي ديگر معرفي شده در اطلاعيه مربوطه نسبت به خريد اقدام نموده اند يا مايل هستند از اين روش ها اقدام نمايند لازم است اطلاعات دريافت شده از طريق روش هاي اشاره شده را به همراه شماره پرونده و نام و نام خانوادگي حداكثر تا تاريخ 89/12/5 به صندوق پستي فوق ارسال نمايند.
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

پر بازدیدترین کارشناسی ارشد

خبرنامه - شبکه های اجتماعی