پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran

کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 95 نتایج ارشد 95 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 95 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 95 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
مجموعه  اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسی ارشدارسال شده در   15 بهمن 1391 - 03 February 2013




نکات مهم برای آماده سازی کنکور ارشدی ها


نخوردن صبحانه در روز‌های آماده‌سازی برای کنکور سطح یادگیری را کاهش می‌دهد، مخصوصاً در روز آزمون باعث ضعف در سیستم ایمنی بدن می‌شود.


پرتال دانشگاهی به نقل از گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در روزهای نزدیک به کنکور کارشناسی ارشد به علت فشارهای عصبی و استرس ناشی از آزمون پیش رو، معمولا داوطلبان دچار بی‌اشتهایی می‌شوند و از خوردن صبحانه پرهیز می‌کنند، که این واکنش همراه با استرس، تاثیر بسیار بدی بر آزمون‌دهندگان می‌گذارد.

نخوردن صبحانه در روز‌های آماده‌سازی برای کنکور سطح یادگیری را کاهش می‌دهد اما علاوه بر این موضوع، نخوردن صبحانه، مخصوصاً در روز آزمون باعث ضعف در سیستم ایمنی بدن شده و به اصطلاح، داوطلب در روز کنکور دچار دل‌ضعفه می‌شود که آثاری همچون سرگیجه و کاهش فشار خون در این موقعیت حساس را به دنبال خواهد داشت.

برای مقابله با این اثرات، داوطلب نیازمند برنامه‌ریزی صحیح غذایی است تا به وسیله آن بتواند روش تغذیه نامناسب را تغییر و کیفیت یادگیری و نحوه بهینه آزمون دهی را افزایش دهد.

در ابتدا بهتر است برنامه را با صبحانه‌ای کامل که از شیرینی، میوه یا آب میوه تازه، شیر، پنیر، مغزها مانند گردو و بادام، تخم مرغ و حبوباتی مانند عدسی، همراه با کمی چای که حاوی کافئین است آغاز کنید و تاثیر آن را بر حافظه خود ببینید.




تگ ها ارشدی ها ارشد کارشناسی ارشد کنکور کارشناسی ارشد آماده شدن برای کنکور کارشناسی ارشد

پر بازدیدترین کارشناسی ارشد

اخبار روزنامه ها

خبرنامه - شبکه های اجتماعی

آمار سایت