پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسی ارشد          12 آذر 1393 - 03 December 2014



برای بهره مندی از بیشترین تخفیف ثبت نام کلاس های آمادگی کنکور ارشد 95  


در این نظر سنجی شرکت کنید!
در انتخاب رشته تحصیلی دانشگاهی چه عواملی برای شما مهم هستند.
احتمالاً مهمترین فاکتور های انتخاب رشته تحصیلی و به تبع آن انتخاب شغل برای شما هم مثل بسیاری شامل: بازار کار، سطح درآمد موقعیت اجتماعی و امکان پیشرفت می باشند!

به دلایل فوق و از نظر بسیاری از دانشجویان و شاغلین و افراد جویای کار، رشته‌ی مهندسی صنایع تبدیل شده به یکی از جذاب ترین و پر طرفدارترین رشته هاکه هر ساله به طرفداران آن اضافه می‌شود، و باعث شده عرصه رقابت برای ورود به دوره‌ی کارشناسی ارشد این رشته در دانشگاه‌های درجه یک تهران هرچه تنگ تر و نفس گیرتر شود. از طرفی تعدد درس‌ها در کنکور این رشته به خصوص در گرایش صنایع و صنایع پروسه آمادگی برای این کنکور راطولانی تر و نیازمند به برنامه ریزی و حرکت منظم و سیستماتیک تا حصول موفقیت می سازد.

تجربه چندین ساله  ما در مشاوره و همراهی و همیاری صدها رتبه تک رقمی کنکور ارشد صنایع ثابت کرده با رعایت یک سری  اصول مشخص به همراه اراده فرد داوطلب به راحتی می‌توان از سد این کنکور گذشت و در بهترین دانشگاه‌های ایران پذیرفته شد.
یکی از طلائی ترین و تضمین کننده ترین نکاتی که می تواند سرنوشت شما را از بقیه شرکت کنندگان، متمایز کند این است که پروسه آمادگی خود را زودتر از سایر داوطلبین آغاز نمایید .
این موضوع جدا از این که داوطلب را چندین گام جبران ناشدنی از سایرین جلوتر می‌اندازد، باعث می‌شود نیاز به مطالعه پرفشار و با تعداد ساعات بالا در طول دوره کم تعدیل شود و شما را قادر خواهد ساخت همان بازدهی را در مدت طولانی‌تر و با فشار کم‌تر وخروجی بسا مطلوب‌تر داشته باشید.

دپارتمان تخصصی مهندسی صنایع موسسه آموزش عالی آزاد پژوهش به همین منظور برای این دسته از داوطلبین مصمم برای موفقیت که قصد دارند از سایر رقبای خود چند گام جلوتر باشند، طرح منفعتی پیش ثبت نام تدوین نموده است.در این طرح امکان استفاده از بالاترین میزان تخفیف برای ثبت نام کنندگان در هفته اول آذر ماه 93 می باشد و پس از آن هر هفته 2% از میزان تخفیف کاسته و در تیر ماه 94 این میزان صفر خواهد شد .

مزایای این طرح :

بهره مندی از میزان درخور توجه و چشمگیر تخفیف  + امکان پرداخت بصورت اقساط مرحله اول تخفیف زمانی تا 7 آذر
امکان شرکت در دوره‌های آمادگی در ترم‌های زمستان 93، بهار 94، تابستان 94 و پاییز 94 یعنی داوطلب می‌تواند درس‌های خود را در این ترم‌ها به طور متناسب پخش کند .
ارائه برنامه مطالعه فردی و مشاوره اختصاصی و متناسب با نیاز هر داوطلب توسط مشاورین تخصصی دپارتمان تا شروع ترم‌های کلاسی

اگر شما هم می خواهید از حمایت تیم متخصصان ما بهره مند شوید و در شیرینی موفقیت تان ما را هم سهیم کنید،با شماره تلفن 021-86741 تماس بگیرید تا اولین زمان مشاوره برای شما منظور گردد.

آدرس سایت : www.iedep.com



تگ ها کارشناسی کارشناسی ارشد آزمون ارشد سال 95 آزمون کارشناسی ارشد 95

پر بازدیدترین کارشناسی ارشد

خبرنامه - شبکه های اجتماعی