اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسی ارشد 05 مهر 1394 - 27 September 2015
دوره فنون کاربردی مهندسی فروش و بازاریابی
امروزه برخوردی سنتی با فروش در فعالیتهای تجاری، به معنای از دست دادن فرصت های بازار رقابتی است که تبعات ناخوشایند آن قابل جبران نخواهد بود.
در این راستا موسسه توسعه با همکاری دپارتمان تخصصی مهندسی صنایع اقدام به برگزاری دوره تخصصی مهندسی فروش و بازاریابی نموده است.
مهندس فروش با تجزیه و تحلیل روندهای فروش در گذشته تجزیه و تحلیل عملیات و اقدامات رقبا بررسی عملکرد و رفتار فروشندگان متناسب با فروشندگان حرفه ای عصر رقابتی ارتباط مستمر با واحد تحقیقات بازاریابی جهت اطلاع از ارزیابی رضایت مشتریان از محصولات و خدمات شرکت و عملکرد فروشندگان و ...، همچنین تماس با مشتریان و مشاهده رفتار انها در ارتباط با شرکت، به تجزیه و تحلیل روندهای فروش آینده شرکت پرداخته و راهکارهای سازنده برمبنای تکنیک های علمی ارائه می کند.