پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسی ارشد          07 مهر 1395 - 28 September 2016



« تخفیف ویژه ثبت نام طرح همگام با داوطلب »



با توجه به شروع طرح همگام در هفته جاری، موسسه آموزش عالی آزاد پژوهش، تخفیف ویژه ای را برای ثبت نام در این طرح در نظر گرفته است.
مهلت استفاده از طرح تخفیفی فوق، از تاریخ دوشنبه مورخ 5 مهر ماه به مدت یک هفته می باشد.
دانشجویان عزیز متقاضی طرح تخفیف فوق، جهت هماهنگی جلسات مشاوره و شروع برنامه مطالعاتی خود با نظارت مستمر مشاوره مربوطه می توانند در این طرح، ثبت نام و از مزایای آن بهره مند گردند.
لازم به ذکر است این طرح برای دانشجویان تهران و شهرستان قابل استفاده می باشد.

چرا طرح همگام؟
امروزه لزوم استفاده از مشاوره و راهنمایی افراد متخصص در هر زمینه ای امری اجتناب ناپذیر است. این امر بخصوص در مقاطع حساسی که محدودیت های زمانی و یا شرایط رقابتی عامل تعیین کننده در رسیدن به اهداف است، جلوه گر می شود. در طی این سالها وجود شرایطی مانند ساختار سنی جامعه و نیاز آن به تحصیلات عالی، شرایط ویژه و رقابتی برای شرکت در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری ایجاد کرده و باعث ایجاد رقابت در کنکور ورودی این مقاطع گردیده است.
موسسه پژوهش خدمات آزمون ها و کلاس های آموزشی را در سطحی مطلوب و مناسب به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ارائه می دهد ولی این امکانات برای عده ای از داوطلبان کافی نیست. مشکل از جایی شروع می شود که عده ای از داوطلبان به علت شرایط عمومی کنکور و یا شرایط زندگی شخصی از برنامه ریزی مناسب برای خود باز می مانند و یا دچار وسواس و یا حس عقب ماندن از سایر داوطلبان می گردند و در اینجاست که لزوم ایجاد مشاوره برای این داوطلبان ملموس و مشهود می گردد.
از این رو می طلبد که موسسه برای ارائه خدمات مناسب مشاوره در کنار سایر خدمات، اقدام به اجرای طرحی جدید مختص بحث مشاوره کند.
معرفی طرح همگام
هدف در طرح همگام با داوطلب ایجاد یک رابطه منظم و برنامه ریزی شده بین مشاوره و داوطلب است تا در طی روند مطالعاتی، بتوان به داوطلب کمک کرد که بیشترین بهره ممکن را از سایر خدمات موسسه مانند آزمون ها، کلاس ها و ... ببرد و همچنین با ایجاد انگیزه و حمایت روحی وی را در طی این مسیر یاری کرد.
مشاوره می تواند با تحلیل آزمون ها داوطلب را در انتخاب منابع مطالعاتی، برنامه ریزی درسی و شرکت در کلاس های حضوری یاری کند، همچنین با ایجاد تصویری واقعی از رقابت در کنکور و وضعیت عمومی سایر داوطلبان انگیزه پیشروی را در فرد افزایش دهد.
جهت اطلاع از خدمات طرح همگام با داوطلب، اینجا کلیک نمایید یا با موسسه( 86741-021) تماس حاصل نمایید.
همراه با پژوهش:
 https://telegram.me/PazhuheshInstitute                    


پر بازدیدترین کارشناسی ارشد

خبرنامه - شبکه های اجتماعی