پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسی ارشد          12 بهمن 1395 - 31 January 2017


توزیع کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از فردا آغاز می شود

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان از فردا سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵ لغایت روز پنج شنبه ۱۴ بهمن ۹۵ فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

 به گزارش پرتال دانشگاهی دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور تعداد ۵۴ هزار و ۸۶۶ داوطلب ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۶ هزار و ۲۶۲ نفر زن، ۲۸ هزار و ۶۰۴ نفر مرد هستند.

وی ادامه داد: کارت شرکت در آزمون و برگ  راهنمای داوطلبان این آزمون، از فردا سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور افزود: داوطلبان از فردا سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵ لغایت ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۴ بهمن ۹۵ با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای یا اطلاعات ثبت نامی نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آزمون اقدام کنند.

وی یادآورشد: بر اساس زمان پیش بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر بهمن سال ۹۵ دانشگاه پیام نور (نوبت ۱۷) در صبح روز جمعه ۱۵ بهمن ۹۵ با تعداد ۵۴ هزار و ۸۶۶ داوطلب برای پذیرش در یک هزار و ۴۰۰ رشته محل در بیش از ۱۹۰ رشته گرایش و در ۵ گروه آموزشی و در ۸۲ شهرستان مختلف کشور برگزار می شود.

توکلی ادامه داد: داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار را باید به همراه داشته باشند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: فرایند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز می شود، درهای ورودی حوزه های اصلی آزمون، نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون یعنی ساعت ۸ بسته خواهد شد. بنابراین ضرورت دارد داوطلبان قبل از بسته شدن درهای ورودی جلسه در حوزه های امتحانی حاضر باشند. در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان رشته های امتحانی مختلف یک بسته نایلونی که حاوی یک برگ پاسخنامه و یک دفترچه سوال که در آن مجموعه سوالات درسی رشته های امتحانی درج شده است، داده می شود.

وی ادامه داد: داوطلبان ضرورت دارد در زمان مشخص شده که در برگه راهنمای آزمون درج شده است و همچنین در جلسه آزمون از بلندگو اعلام می شود و بر روی جلد دفترچه نیز ثبت شده نسبت به پاسخگویی سئوالات اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: دفترچه سوالات آزمون تمام داوطلبان شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی داوطلب بر روی جلد دفترچه سوالات درج شده است. این دفترچه دارای تنوع بوده و در انواع، C, D, E تولید شده است. کد عددی و حروف انگلیسی که برروی دفترچه سوال داوطلبان درج شده باید با کد عددی و حروف انگلیسی درج شده بر روی پاسخنامه مطابقت داشته باشد.

وی ادامه داد: داوطلبان ضمن توجه به این موضوع که در زمان مقرر، در جلسه آزمون نیز یادآوری خواهد شد، لازم است کدعددی و حروف انگلیسی روی جلد دفترچه آزمون و پاسخنامه امتحانی خود را کنترل کنند و در صورت مغایرت، موضوع را به نزدیک ترین مراقب جلسه آزمون اطلاع دهند و موضوع را پیگیری کنند تا این اختلاف برطرف شود.

توکلی ادامه داد: تمام سوالات آزمون تستی چهارگزینه ای است و برای پاسخ های سوال، نمره منفی منظور نمی شود. با توجه به اینکه سازمان سنجش در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون نیاز به نظرات داوطلبان به عنوان بهترین منبع اخذ اطلاعات برای ارزیابی حوزه های امتحانی دارد، لذا از داوطلبان حاضر در جلسه دعوت می کند نسبت به تکمیل پرسشنامه ارزیابی حوزه های امتحانی خود در آزمون کارشناسی ارشد پیام نور که از تاریخ  ۱۵ الی ۲۱ بهمن ۹۵ به صورت اینترنتی  از طریق  سایت سنجش اقدام کنند.

وی ادامه داد: ظرفیت دوره های مذکور ۳۳ هزار و ۸۰۰ نفر است و نتایج نهایی این آزمون در دهه دوم اسفند سال ۹۵ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین کارشناسی ارشد

خبرنامه - شبکه های اجتماعی