پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسی ارشد          16 خرداد 1396 - 06 June 2017


الزام اصلاح مغایرت معدل برای داوطلبان مجاز در کنکور کارشناسی ارشد سال 96

داوطلبانی که بر اساس کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد می شوند در صورتی که معدل اعلام شده در کارنامه، معدل واقعی آنان نیست باید نسبت به تصحیح آن اقدام کنند.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، سازمان سنجش آموزش کشور تذکرات خیلی مهم در رابطه با معدل را برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ اعلام کرده است.

معدل درج شده در کارنامه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶، بر اساس معدل اعلام شده توسط داوطلب در تقاضانامه اینترنتی و یا اصلاحات مورد درخواست داوطلب بعد از ثبت نام، به شرح ذیل در این کارنامه درج شده است و لازم است داوطلبان به هنگام قبولی اصل مدرکی را که نشانگر این معدل باشد را به همراه سایر مدارک ثبت نامی، به محل قبولی خود ارائه کنند.

در غیر اینصورت مؤسسه محل قبولی از ثبت نام داوطلب دارای مغایرت معدل خودداری خواهد کرد.

آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند (پس از بررسی کارنامه نتایج اولیه) در صورتی که معدل اعلام شده در کارنامه، معدل واقعی آنان نیست و یا اینکه مطابق ضوابط ذیل معدل خود را اعلام نکرده اند، با مراجعه به سایت سازمان مطابق ضوابط نسبت به تغییر معدل خود براساس مفاد اطلاعیه ۲۸ فروردین ۹۶ (اطلاعیه توزیع کارت ورود به جلسه) اقدام کنند.

 لازم است دانش آموختگان دوره کارشناسی معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی و دانشجویان سال آخر نیز میانگین معدل واحدهای گذرانده شده خود را تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۵ در محل مربوط درج و فرم مخصوص معدل مندرج در صفحه ۲۵۸ دفترچه راهنما را تکمیل و از مؤسسه آموزشی محل تحصیل تأییدیه اخذ کنند.

ملاک عمل معدل برای آن دسته از داوطلبانی که به هنگام ثبت نام و شرکت در این آزمون، دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی بوده اند، مطابق مفاد فرم تأییدیه معدل (مندرج در صفحه ۳۹ دفترچه راهنمای شماره ۱ و یا فرم مندرج در اطلاعیه توزیع کارت ورود به جلسه ۲۸ فروردین ۹۶) همان میانگین واحدهای گذرانده شده تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۵ در دوره کارشناسی است.

استثناء: برای آن دسته از داوطلبانی که به هنگام ثبت نام و شرکت در این آزمون دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی بوده و از سوی مؤسسه محل فارغ التحصیلی به عنوان دانشجوی رتبه اول به این سازمان معرفی شوند، معدل فارغ التحصیلی آنان ملاک عمل خواهد بود.

برای آن دسته از داوطلبانی که به هنگام ثبت نام و شرکت در این آزمون، فارغ التحصیل دوره کارشناسی بوده اند، همان معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی آنان ملاک عمل خواهد بود.

تبصره ۱- آن دسته از داوطلبانی که به هنگام پرینت کارت ورود به جلسه و یا درخواست های کتبی پس از آن، نسبت به اصلاح معدل خود اقدام کرده اند، همان معدل اصلاح شده در این کارنامه درج شده است.

تبصره ۲- برای آن دسته از داوطلبانی که معدل آنان مغایر معدل های معمول بوده و یا به عبارتی دیگر خارج از ردیف معدل های فعلی است و یا معدل خود را تقاضانامه ثبت نام اینترنتی درج نکرده اند، حداقل نمره معدل یعنی ۱۰.۰۰ در نظر گرفته شده است.

تبصره ۳- برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی پیوسته که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۶ فارغ التحصیل خواهند شد، میانگین واحدهای گذرانیده شده اعلامی آنان تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۵ درج شده است.

تبصره ۴- برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی پیوسته، معدل اعلامی آنان درج شده است.

تبصره ۵- برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ناپیوسته که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۶ فارغ التحصیل خواهند شد، میانگین واحدهای گذرانیده شده اعلامی مقطع کارشناسی آنان تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۵ به همراه معدل مقطع کاردانی درج شده است.

تبصره ۶- برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ناپیوسته، معدل های اعلامی آنان در مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی درج شده است.

ملاک عمل معدل برای آن دسته از داوطلبان حافظ قرآن، که پس از معرفی این سازمان و بدون اخذ واحد درسی نسبت به دریافت مدرک دوره کارشناسی اقدام کرده اند، معدل تعیین شده از سوی این سازمان خواهد بود.

به هنگام قبولی در این آزمون، لازم است پذیرفته شدگان عیناً اصل مدرکی را که در آن معدل مندرج در این کارنامه را تأیید کند به همراه سایر مدارک ثبت نامی به مؤسسه محل قبولی خود ارائه (در صورتی که داوطلب معدل خود را به دلیل اشتباه بودن، بعد از دریافت کارنامه نتایج اولیه اصلاح نکرده باشد) کنند.

در غیر اینصورت به عنوان داوطلب دارای مغایرت معدل شناخته شده و با وی مطابق مقررات رفتار خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته نیستند و به معدل مندرج در کارنامه خود اعتراض دارند و معدل واقعی آنان بیشتر از معدل مندرج در کارنامه اولیه است، باید منحصراَ با ارسال تصویر گواهی معدل تأیید شده (گواهی فارغ التحصیلی و یا فرم مخصوص معدل مندرج در صفحه ۲۵۸ دفترچه راهنما ) و تصویر کارت شناسایی عکسدار یا کارت ملی به همراه کارنامه نتایج اولیه حداکثر تا روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۹۶ از طریق پست پیشتاز به آدرس: تهران، صندوق پستی: ۱۳۶۵-۱۵۸۷۵ سازمان سنجش آموزش کشور، اداره امور ثبت نام واحد کارشناسی ارشد، مکاتبه کنند.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین کارشناسی ارشد

خبرنامه - شبکه های اجتماعی