پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / کارشناسی ارشد          20 خرداد 1396 - 10 June 2017


جزئیات انتخاب رشته‌ کارشناسی ارشد اعلام شد

جزئیات انتخاب کدرشته های تحصیلی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌ در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ اعلام شد. داوطلبان از یکشنبه ۲۱ خرداد می توانند فرم خود را تکمیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اعلام نتایج اولیه و انتشار کارنامه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ داوطلبانی که بر اساس مفاد کارنامه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، می توانند فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود را تکمیل کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است از روز پنجشنبه ۱۱ خرداد در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دریافت است.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی باید ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) اقدام کرده و سپس حداکثر ۱۰۰ کدرشته محل را از میان کدرشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب کرده و پس از آن در فرم پیش‌نویس درج کنند.

داوطلبان پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، از روز یکشنبه ۲۱ تا ساعت ۲۴:۰۰ روز پنجشنبه ۲۵ خرداد برای انتخاب رشته با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه و یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به داوطلب داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته اینترنتی ضروری است) نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند.

پس از تأئید نهایی رشته‌های انتخابی توسط داوطلب، رسید ۱۵ رقمی توسط سیستم در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نشده است.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قبل از اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته بندهای ذیل را مشاهده می کنند که در صورت علامتگذاری در یکی از این موارد به آنها اجازه انتخاب رشته داده می‌شود.

بندها شامل موارد زیر است:

«۱-۳- اطلاعات فوق (معدل کاردانی و کارشناسی، رشته و محل تحصیل دوره کارشناسی و تاریخ فارغ التحصیلی) مورد تأیید است.»

«۲-۳- اطلاعات فوق (معدل کاردانی و کارشناسی، رشته و محل تحصیل دوره کارشناسی و تاریخ فارغ التحصیلی) مورد تأیید نبوده و دارای مغایرت است. »

«۳-۳- حداکثر تا تاریخ ۹۶/۶/۳۱ در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیلی خواهم شد □ فارغ‌التحصیل نخواهم شد»

هر زمان‌ مشخص‌ شود که‌ داوطلب‌ حقایقی را عمداً یا سهواً کتمان‌ کرده، در هر مرحله ‌(پذیرفته‌شدن‌، حین‌ تحصیل‌ ‌و ...) که باشد، از این آزمون‌ و آزمون‌ سال‌ بعد محروم‌ خواهد شد و حق هرگونه اعتراضی از وی سلب می شود.

تذکرات مربوط به بند ۳ : در صورتی که داوطلبان بند دوم را علامتگذاری کنند به آنها اجازه اصلاح و ویرایش معدل، دانشگاه محل تحصیل و تاریخ فراغت از تحصیل داده خواهد شد و پس از ویرایش این موارد و تأیید آنها، اجازه انتخاب رشته به آنان داده می شود.

داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار بگیرند و به هنگام ثبت‌نام در موسسه محل قبولی، دارای مغایرت معدل باشند با توجه به مصوبات و دستورالعمل‌های مربوط ابتدا از آنان ثبت‌نام مشروط بعمل خواهد آمد و پس از بررسی وضع علمی چنانچه نمره قبولی را دارا نباشند قبولی آنان لغو خواهد شد.

لازم است داوطلبان معدل خود را براساس مفاد بند «تذکرات خیلی مهم در رابطه با معدل» مندرج در صفحه ۲ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) این آزمون مورد بررسی قرار دهند تا بین معدل اعلام شده به این سازمان و معدلی که به هنگام قبولی ارائه خواهند کرد، مغایرتی نداشته باشند.

چنانچه داوطلبی در ردیف پذیرفته‌شدگان این آزمون قرار بگیرد و تا تاریخ ۳۱ شهریورماه ۹۶ موفق به دریافت مدرک کارشناسی خود نشود قبولی اش باطل خواهد شد.

لذا چنانچه داوطلب به دلایلی احتمال فارغ التحصیلی خود را تا این تاریخ نمی دهد لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۵ مرداد ۹۶ شخصاً با همراه داشتن اصل شناسنامه و یا کارت شناسایی عکسدار معتبر به سازمان سنجش مراجعه و نسبت به تکمیل فرم انصراف از گزینش در آزمون سال ۹۶ اقدام و رسید دریافت دارد.

همچنین داوطلب می تواند با ارسال درخواست کتبی (اثر انگشت و امضاء داوطلب در ذیل درخواست الزامی است) به همراه تصویر شناسنامه و یا کارت ملی موضوع عدم فارغ التحصیلی خود را از طریق‌ پست سفارشی به آدرس: تهران، صندوق پستی ۱۳۶۵-۱۵۸۷۵ به اداره ثبت نام – واحد تحصیلات تکمیلی سازمان سنجش به نحوی ارسال کند که تا تاریخ ۱۵ مرداد ۹۶ واصل شود، تا از گزینش حذف شود.

به درخواست هایی که بعد از تاریخ تعیین شده به این سازمان واصل شود ترتیب اثرداده نخواهد شد و کلیه تبعات آن متوجه شخص داوطلب خواهد بود. لازم به تاکید است داوطلبانی که در دوره روزانه در آزمون سال ۹۶ پذیرفته شوند حق شرکت در آزمون سال ۹۷ را نخواهند داشت.

آن دسته از داوطلبان علاقمند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، می‌بایست پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته در محدوده زمانی ۲۱ تا ۲۵ خرداد ۹۶ به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی: www.azmoon.org مراجعه کنند.

انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون بطور مجزا و از طریق دانشگاه مذکور انجام می‌پذیرد. داوطلبانی که در یکی از رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند می‌توانند به دلخواه خود منحصراً در یکی از مؤسسات ثبت‌نام و مشغول به تحصیل شوند.

داوطلبانی که در خصوص مندرجات کارنامه (به غیر از معدل کاردانی و کارشناسی، نام رشته تحصیلی و یا نام محل اخذ مدرک کارشناسی) خود سوالی دارند، ضمن توجه به توضیحات مربوط به کارنامه که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و در سایت این سازمان درج شده است، لازم است حداکثر تا تاریخ ۴ تیر ۹۶ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام کنند.

از داوطلبان تقاضا می‌شود از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند. بدیهی است به کلیه مواردی که از طریق دیگری و یا بعد از تاریخ ۴ تیر ۹۶ واصل شود، به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. ضمناً داوطلبان می‌توانند سؤالات خود را با شماره تلفن‌ ۴۲۱۶۳-۰۲۱ نیز در میان ‌بگذارند.




جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین کارشناسی ارشد

خبرنامه - شبکه های اجتماعی