پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی          20 بهمن 1389 - 09 February 2011

وعده‌هاي وزير در آستانه کنکور دستياري
وزير بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکي درباره تامين امنيت آزمون دستياري سال 89 تاکيد کرد: داوطلبان با خيال راحت درس بخوانند چرا که وزارت بهداشت تمام جنبه هاي امنيتي و حفاظتي مربوط به آزمون را رعايت کرده است و هيچگونه تخلفي را شاهد نخواهيم بود. 
دکتر مرضيه وحيددستجردي در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آزمون دستياري سال جاري و اطمينان بخشي به داوطلبان گفت: داوطلبان در اين دوره خيال شان راحت باشد چرا که ما تمام تلاش مان را براي حفظ امنيت آزمون دستياري و سئوالات امتحان به کار خواهيم بست.
تاييد صحت آزمون دوم از سوي ديوان عدالت اداري 
وي افزود: در دوره قبل ما خودمان متوجه شديم که آزمون مشکل داشته است و به همين علت آزمون را ابطال کرديم و آزمون دوم را هم در کمال صحت برگزار کرديم. ديوان عدالت اداري نيز که به برخي از شکايات رسيدگي کرد در پاسخي که دادند و حکمي که صادر کردند صحت آزمون دوم را تاييد کردند.
طراحي ساختار جديد براي طراحي سئوالات دستياري 89 
وزير بهداشت تاکيد کرد: امسال تمام جوانب امنيتي و حفاظتي را رعايت کرده ايم. براي اين امر از مدتي پيش براي مرکز سنجش وزارت بهداشت ساختار جديدي طراحي کرديم. همچنين براي طراحي سئوالات نيز از طراحي جديدي بهره گرفتيم. در اين طراحي چندين گروه از اساتيد دعوت شدند و در چند گروه طراحي سئوال انجام شد و در بانک سئوالات قرار داده شد. غير از سئوالاتي که از نظر قانوني بايد در بانک موجود باشد اساتيد ديگري را هم در سه گروه براي طراحي سئوال دعوت مي کنيم.
وي يادآور شد: داوطلبان با خيال راحت درس بخوانند چرا که وزارت بهداشت تمام جنبه هاي امنيتي و حفاظتي مربوط به آزمون را رعايت کرده است. 
توصيه وزير بهداشت به داوطلبان کنکور دستياري 89 
وحيددستجردي به داوطلبان اين دوره از آزمون دستياري توصيه کرد تمام نيرو و ظرفيت خود را به مطالعه اختصاص دهند و افزود: رقابت براي ورود به دوره دستياري رقابت تنگاتنگي است، رشته ها و ظرفيت پذيرش محدود است و برترين ها پذيرفته مي شوند و داوطلبان حتماً بايد با آمادگي کامل در آزمون شرکت کنند.
سرنوشت متهمان و متخلفات دوره سي و هفتم آزمون دستياري در دادگاه 
وي درباره سرنوشت متهمان و متخلفات دوره سي و هفتم آزمون دستياري به مهر گفت: همه متهمان به دادگاه تحويل داده شدند که دادگاه براي برخي حکم صادر کرد و براي برخي نيز حکمي صادر نکرد.
وزير بهداشت اضافه کرد: ما در مورد احکامي که براي آنها صادر شده که شامل زندان و چند دوره محکوميت است اعتراض داشته ايم چرا که محروميت از شرکت در آزمون شامل آنها نشده است و آنها را بايد از آزمون محروم مي کرده اند.
اعتراض وزارت بهداشت به احکام متخلفان دستياري 
وي گفت: هم شخص من اعتراض شفاهي خود را بيان کرده ام و هم از راه هاي ديگري اين اعتراض را بيان کرده ايم که مجازاتها بايد سنگين تر از اين ميزان مي بود اما با اين حال قواي مجريه و قضائيه مستقل از هم هستند و نظر ما تنها توصيه اي است و اميدواريم که قوه قضائيه اين موضوع را جدي بگيرد.
وحيددستجردي اضافه کرد: کساني که موجب اختلال در آزمون شده اند تنها به خودشان ظلم نمي کنند بلکه به جو عمومي جامعه و گروه عظيمي از افراد اجحاف مي کنند و علاوه بر آن تشويش، اضطراب و التهاب در جامعه ايجاد مي کنند که مي تواند به منجر به بحران عمومي شود و بايد با آنها با اشد مجازات برخورد شود.
وي با اشاره به برخورد شديد با متخلفان در هيئت هاي بدوي و تجديدنظر که در اختيار وزارت بهداشت بوده است، گفت: احکامي که به ما در وزارت بهداشت ارجاع شد را با شدت اجرا کرديم و اساتيد و حقوقداناني که در اين هيئت ها بودند با افرادي که حتي کمترين تخلف را هم داشتند با شدت برخورد کردند.
سئوالات تقلبي براي خريدار محروميت در پي داشت 
وزير بهداشت خاطرنشان کرد: فردي بوده که در آزمون وارد شده، سئوال را خريد و فروش کرده اما سئوال، سئوال واقعي نبوده است و برايش سئوال نمايي کرده اند. در واقع از او پول گرفته اند و او فريب خورده است. اين فرد نيز از شرکت در امتحان محروم شده است.
وحيددستجردي اظهار داشت: وزارت بهداشت در مقابله با موضوع برخورد با متخلفان بسيار جدي است، براي اينکه اگر جدي نباشد امکان تکرار آن در آينده وجود دارد و حتماً بايد از طريق قوه قضائيه با آن به شدت برخورد شود.
به گزارش مهر، سي و هفتمين دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحاني و 25 رشته تخصصي برگزار شد آزمون از سوي وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي به دليل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد. در نهايت 2 هزار و 443 نفر در اين آزمون پذيرفته شدند.

پر بازدیدترین پزشکی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی