پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی          01 اردیبهشت 1391 - 20 April 2012



نتایج اولیه کنکور دستیاری سال 91

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری سی و نهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی گفت: این دوره از آزمون در نهایت سلامت و امنیت کامل برگزار شده است و 14 هزار و 807 داوطلب در این دوره با هم به رقابت پرداختند که نتایج اولیه این رقابت در هفته آخر اردیبهشت ماه 91 اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدعلی محققی در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: داوطلبان برای رقابت در 25 رشته تخصصی و 350 رشته محل در 19 حوزه امتحانی حضور یافتند و تاکنون نیز مشکلی از حوزه های امتحانی گزارش نشده است.

وی افزود: کلید اولیه سوالات آزمون شنبه 2 اردیبهشت منتشر می‌شود و داوطلبان به مدت دو روز فرصت دارند، اعتراض خود را به صورت اینترنتی به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کنند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت درباره ظرفیت پذیرش در این دوره از آزمون دستیاری گفت: بیش از 2 هزار و 500 داوطلب در این دوره پذیرفته می شوند.

وی گفت: نتایج اولیه آزمون دستیاری اواخر اردیهبشت ماه اعلام می‌شود و پس از آن کارنامه داوطلبان منتشر شده و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته 4 روز فرصت دارند که رشته محلهای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

محققی درباره ترکیب جنسیتی این دوره از آزمون خاطرنشان کرد: تعداد داوطلبان زن در این دوره از آزمون افزایش یافته است و دراین دوره 6 هزار و872 نفر معادل 46.4 درصد داوطلبان را زنان تشکیل می دهند.53.6 درصد داوطلبان معادل 7هزار و 920 نفر از داوطلبان را مردان تشکیل می دهند.

وی با اشاره به حوزه های امتحانی در این دوره از آزمون یادآور شد: در شهر تهران، حوزه دانشگاه علوم پزشکی تهران به مردان با 2 هزار و 269 نفر و حوزه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به زنان با 2 هزار و 174 نفر اختصاص داشت.

معاون وزیر بهداشت اضافه کرد: پس از تهران دانشگاههای علوم پزشکی مشهد و اصفهان پرجمعیت ترین حوزه ها و حوزه های بوشهر با 130 داوطلب و لرستان و بندرعباس به ترتیب با 202 و 253 داوطلب، کم جمعیت ترین حوزه های امتحانی هستند.

تگ ها نتایج اولیه کنکور دستیاری سال 91

پر بازدیدترین پزشکی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی