پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی          13 خرداد 1391 - 02 June 2012



دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشكي تهران ارايه دهنده دوره‌هاي منجر به مدرك و كمك آموزشي


کارشناس فن آوری اطلاعات دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام ایجاد امکانات و زیرساخت‌های لازم در دانشکده مجازی، توسعه آموزش پزشکی را نیازمند رعایت استانداردها و اصول علمي دانست.

شراره برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي ايسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، اظهار كرد: دفتر آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران از سال 1386 شروع به فعالیت و از سال 1387 اقدام به جذب دانشجو در رشته‌های پزشکی کرد.

برهانی در خصوص آموزش‌هايي که در این بخش ارايه می‌شود، اظهار کرد: آموزش‌های ارائه شده در این بخش به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند که یک گروه از آموزش‌ها، آموزش‌های منجر به مدرک است و دسته دیگر کمک آموزشی هستند.

وی پیرامون آموزش‌های صورت گرفته در بخش منجر به مدرک، اظهار کرد: این آموزش‌ها در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می‌شود و در رشته آموزش پزشکی این دوره‌ها برگزار شده و تاکنون چهار دوره به جذب دانشجو اقدام کرده است.

وی با اشاره به دوره کمک آموزشی گفت: دوره کمک آموزشی در دانشکده‌های پرستاری و مامایی، داروسازان و دندانپزشکان برگزار شده است.

این کارشناس فن آوری اطلاعات دانشکده مجازی تصریح کرد: آموزش مجازی روز به روز در عرصه جهاني جايگاه ويژه‌اي پیدا می‌کند، در صورتي كه بر اساس استانداردها و اصول علمي اگر آموزشی طراحي شده باشد مي‌تواند در تربيت فارغ التحصيلان كارآمد و نیز توسعه آموزش پزشکی بسيار موثر باشد.

برهانی با اشاره به اهمیت دانشکده مجازی در امر آموزش، بیان کرد: دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای گسترش بیش از پیش این حوزه از دانش تاسیس شده و هم اکنون به عنوان قطب علمي يادگيري الكترونيكي در علوم پزشكي کشور فعالیت می‌کند.

وی افزود: این دانشکده مجازی با هدف توسعه کمی و کیفی آموزش و تربيت نيروی انسانی حرفه‌ای و متخصص، کارآمد و متعهد به ارزش‌ها، در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی از طریق آموزش‌های مجازی و برای ارتقای سلامت جامعه، تشکیل شده است.

این کارشناس فن آوری اطلاعات پیرامون چشم اندازهای این دانشکده گفت: این دانشکده در جهت گسترش و اعتلای دانش یادگیری الکترونیکی و کاربرد صحیح آن در علوم پزشکی و به روز نگه داشتن دانش و توان کشور ایجاد شده است.

کارشناس فنآوری اطلاعات دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پایان در خصوص وظایف این دانشکده، اظهار کرد: وظایف این دانشکده شامل ایجاد امکانات و زیرساخت‌های لازم و ارايه خدمات آموزشی، پژوهشی، فناوری رایانه‌ای، مشاوره‌ای و ايجاد ارتباط علمی با ساير سازمان‌های بخش دولتی و بخش خصوصی و مراکز علمی داخل و خارج کشور است.




تگ ها دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشكي تهران دوره‌هاي منجر به مدرك كمك آموزشي

پر بازدیدترین پزشکی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی