پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی          13 تیر 1395 - 03 July 2016


رفع اشکالات دو رشته علوم آزمایشگاهی و پرستاری در آزمون کارشناسی ارشد ۹۵

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: اصلاحات لازم برای کلید آزمون و سئوالات دو رشته علوم آزمایشگاهی و پرستاری در آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ پزشکی انجام شد.

محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره رسیدگی به اعتراض داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۵ پزشکی افزود: از مجموع ۷۶ رشته و ۵۴ مجموعه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ گروه پزشکی، تنها در دو مجموعه رشته علوم آزمایشگاهی و پرستاری مشکل وجود داشته است که در حال رسیدگی به آن هستیم.

وی افزود: در رشته پرستاری ضرایب دو درس جابجا شده بود که روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه، تصحیح شد و بر اساس آن، کارنامه جدید هم برای داوطلبان آن رشته منتشر شد.

پورکاظمی یادآور شد: در مجموعه رشته علوم آزمایشگاهی هم که در گروه ب این مجموعه رشته سئوال ها اشتباه بود، تصحیح انجام شد و در گروه الف علوم آزمایشگاهی نیز ۵۰ درصد مشکلی نداشتند و ۵۰ درصد دیگری هم که مشکل داشتند، با توجه به تصحیح صورت گرفته به مشکل شان رسیدگی شده است.

وی تاکید کرد: در واقع از ۵۶ مجموعه رشته در آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ پزشکی ۵۴ مجموعه رشته مشکلی نداشتند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی به مشکل انتشار کارنامه های غیرواقعی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: یک بخش از اعتراض داوطلبان به دروس و سئوالات بوده اما بخش دیگری از اعتراض ها به انتشار کارنامه هایی تقلبی در فضای مجازی بر می گردد که موجب تنش در میان داوطلبان شده است.

وی گفت: در چند روز اخیر در فضای مجازی تصاویر از کارنامه های ساختگی منتشر شده است که نمره ها و رتبه های موجود در آنها با نمره و رتبه واقعی داوطلبان متفاوت است و همین موجب شده که داوطلبان به دلیل مقایسه رتبه های خود با آن دچار سردگمی شوند و موجب اعتراض آنها به وزارت بهداشت نیز شده است.

پورکاظمی خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه داوطلبی تنها به دلیل همین مقایسه در این هوای گرم از اهواز برای اعتراض آمده است. نمره این داوطلب ۵۰ و رتبه اش ۲۵۶ شده در حالی که در کانال های مختلف مجازی نوشته اند فردی با نمره ۴۳ باید رتبه اش ۱۲۶ شود که همین مسئله موجب اعتراض این داوطلب شده است.

وی تاکید کرد: این موضوع بسیار قابل توجه و پیگیری است که چه کسانی و با چه منظوری این تنش را در میان داوطلبان ایجاد کرده اند و کارنامه های ساختگی را منتشر کرده اند و موجب ناراحتی داوطلبان شده اند. ما نیز در وزارت بهداشت در حال پیگیری هستیم.

تگ ها رشته علوم آزمایشگاهی پرستاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۵

پر بازدیدترین پزشکی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی