پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / پزشکی          30 شهریور 1395 - 20 September 2016

آغاز ثبت نام آزمون های بین المللی برای گروه پزشکی از ۵ مهر

رئیس کارگروه مطالعات زنان و خانواده در شورای تحول علوم انسانی اعلام کرد: دانشگاه های مختلف امسال می توانند در رشته دکتری «حقوق زنان در اسلام» دانشجو پذیرش کنند.

محمد اسحاقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تایید و تصویب رشته دکتری «حقوق زنان در اسلام» گفت: در دفترچه کنکور دکتری امسال، رشته «حقوق زنان در اسلام» قرار گرفته و دانشگاه‌های  مختلف می توانند در این رشته دانشجو پذیرش کنند.

وی ادامه داد: در گذشته به صورت محدود فقط دانشگاه تربیت مدرس یکی دو دره مجوز برگزاری این رشته را اخذ و اقدام به برگزاری آن کرد ه بود.

رئیس کارگروه مطالعات زنان و خانواده در شورای تحول علوم انسانی ادامه داد: در مجموع گرایش «زن و خانواده» در مقطع کارشناسی ارشد و گرایش «حقوق زن در اسلام» در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری راه اندازی شده و در حال اجرا است و مابقی موارد بعد از اینکه تایید و تصویب شود به اجرا در خواهد آمد.
ثبت نام آزمون های بین المللی در سطوح عمومی و تخصصی در حوزه علوم پزشکی از پنجم مهرماه ۹۵ آغاز و اولین دوره آزمون آن ۲۲ مهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبدا؛ دانشگاه علوم پزشکی مجازی با همکاری مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت به منظور ارتقاء سطح ارائه خدمات و ایجاد تسهیلات بیشتر برای متقاضیان شرکت در آزمون های بین المللی حسب نیازهای دانشی و حرفه ای دانش آموختگان علوم پزشکی تدابیر لازم را برای برگزاری آزمونهای مختلف فراهم آورد.

در این راستا قراردادهای مورد نظر با سازمانهای معتبر بین المللی (از جمله ETS، City & Guilds ، MHDPRO , Prometric , UEMS)  منعقد شد و هماهنگی های لازم  جهت برگزاری آزمونهای متعدد  بین المللی در سطوح عمومی و تخصصی با تاکید بر آزمون های حوزه علوم پزشکی بعمل آمد.

ثبت نام برای شرکت در  نخستین سری از این آزمونها از تاریخ ۵ مهرماه ۹۵ آغاز و اولین آزمون در تاریخ ۲۲ مهرماه جاری برگزار خواهد شد.

همچنین سایر آزمونهای بین المللی عمومی و تخصصی که به نوعی مرتبط با نیازهای دانشی و حرفه ای دانش آموختگان علوم پزشکی است نیز در آینده نزدیک برای تمامی متقاضیان داخل و خارج از کشور به طور اختصاصی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان متولی این امر در کشور برگزار خواهد شد که اطلاعات مرتبط در وقت مقتضی منتشر خواهد شد.

 جزئیات و برنامه های مورد نظر در خصوص این آزمونها با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی (vums.ac.ir) و یا سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (sanjeshp.ir ) قابل دریافت است.

پر بازدیدترین پزشکی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی