پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشگاه غير دولتی          04 آبان 1395 - 25 October 2016


دانشگاه آزاد با بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان بدهی مواجه بود

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، فریدون رهنمای رودپشتی در سومین اجلاس سراسری معاونان و مسئولان برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد، گفت: این دانشگاه در سال ۹۲ با مشکلات زیادی مواجه بود که بدهی ۲۰۰۰ میلیارد تومانی، زیان‌ده بودن ۲۳۵ واحد و وابستگی ۹۹ درصدی به شهریه، بخشی از این مشکلات بود.

معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه در سال ۹۲ با بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان بدهی مواجه بود که بخش بسیاری از این بدهی رفع شده است.

وی افزود: با ایجاد معاونت برنامه‌ریزی در این دانشگاه، بخشی از این مشکلات در حال رفع شدن است و در حال برنامه‌ریزی برای برون‌رفت از این چالش‌ها هستیم.

معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد با اشاره به استقرار نظام جامع مدیریت و ارزیابی عملکرد در دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: با استقرار این نظام، فعالیت‌ها و عملکرد دانشگاه، پایش و ارزیابی می‌شود.

رهنمای رودپشتی تأکید کرد: در این دانشگاه نیروی انسانی فاقد مجوز و پراکنده نیز وجود دارد که در حال برنامه‌ریزی برای این افراد هستیم.

وی با اشاره به بازنگری نمودار سازمانی دانشگاه آزاد گفت: برای دستیابی به سازمانی چابک، باید فرآیندهای دانشگاه نیز بازنگری و اصلاح شود.

معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد تصریح کرد: سند آمایش دانشگاه آزاد تدوین شده و بر اساس آن، تمامی معاونت‌های این دانشگاه، برنامه‌های جامع خود را تصویب و تدوین کرده‌اند، بر این اساس بودجه با توجه به برنامه‌های جامع معاونت‌ها و سند آمایش دانشگاه تنظیم می‌شود.

رهنمای رودپشتی ادامه داد: سال گذشته درآمد دانشگاه از برگزاری دوره‌های کوتاه مدت ۱.۷ میلیارد تومان بود که این عدد در شش ماهه سال جاری به چهار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی افزود: دانشگاه آزاد، سازمان چابکی ندارد و تراکم نیروی انسانی در این دانشگاه منجر شده تا بخش عمده‌ای از درآمدهای دانشگاه صرف این نیروها شود.

معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد تصریح کرد: همچنین تقاضا میان هزینه‌های جاری و درآمدهای دانشگاه وجود ندارد که در حال برنامه‌ریزی برای رفع این مشکل هستیم.


پر بازدیدترین دانشگاه غير دولتی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی