پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشگاه غير دولتی          15 امرداد 1396 - 06 August 2017


تدوین آیین نامه بورسیه نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد گفت: برای بورسیه نخبگان در این دانشگاه آیین نامه ای تدوین خواهد شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرگزای مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علی اکبر ولایتی در مراسم استقبال از دانشجویان افتخارآفرین دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۷ ژاپن در فرودگاه امام خمینی(ره) گفت: رتبه جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات سال گذشته چهارم بود و امسال خوشبختانه در جایگاه دوم قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: این موضوع نشان‌دهنده این است که ما در یک جا متوقف نشده‌ایم، بلکه هر سال بهتر از سال قبل ظاهر شده‌ایم و در سال‌های آینده نیز رتبه بهتری در مسابقات ربوکاپ بین‌المللی به دست خواهیم آورد.این مسابقات در حقیقت یک جام جهانی با موضوع ربوکاپ است.

رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد عنوان کرد: از ابتدایی که من توفیق خدمت‌گذاری در این دانشگاه را به امر مقام معظم رهبری پیدا کردم، گفتم باید بودجه پژوهش افزایش پیدا کند و این رقم خوشبختانه از ۶۰۰ به هزار میلیارد افزایش یافت که بخشی از این بودجه به جذب نخبگان اختصاص خواهد یافت.

ولایتی گفت: اگر ما بخواهیم فرار مغزها را نداشته باشیم باید به این امر اهتمام جدی داشته باشیم و زمینه‌ها را برای فعالیت نخبگان آماده کنیم. ملت ایران جزو میهن‌ دوست ترین ملت‌های عالم است.

وی افزود: ما وظیفه داریم از افرادی که در حوزه علم به درجات بالا می‌رسند و از خود ترقی و فرزانگی نشان می‌دهند استقبال کنیم و اگر بتوانیم در رشته‌های دیگر نیز در مسابقات جهانی شرکت کنیم و همین طور مشوق‌ها بیشتر و بیشتر شود و موجب دلگرمی نخبگان ما شود، قطعا دریغ نخواهیم کرد.

رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد اظهار داشت: اینکه در این المیپیاد ۱۰ مورد در حوزه بزرگسالان و ۹ مورد در حوزه دانش‌آموزان مقام کسب‌ کرده‌ایم، مطمئنا رقم بالایی است. خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی همچون دانشگاه‌های دولتی توانست درجات خوبی به دست آورد.

ولایتی خاطرنشان کرد: ما بسیار امیدواریم که دانشگاه آزاد نقش درجه اول را در سال‌های آتی در همه رشته‌ها داشته باشد. بنده اگر بضاعتی داشته باشم در خدمت ارتقای علم و به ویژه آنچه که مد نظر مقام معظم رهبری است که ارتقای علوم و عناوین دانش‌بنیان تنها راه نجات ما و ارکان اقتصاد مقاومتی است، به کار خواهم گرفت.

هیچ واحدی از دانشگاه آزاد تعطیل نمی شود

وی تاکید کرد: دوباره تاکید می‌کنم که هیچ واحدی از دانشگاه آزاد اسلامی نباید تعطیل شود بلکه اگر مشکلی وجود دارد، باید آن موارد برطرف شود. باید زمینه آموزش عالی در اقصی نقاط ایران را فراهم کنیم.

رئیس هیات موسس و هیات امنا دانشگاه آزاد تاکید کرد: سعی می‌کنیم سهم جدی در اقتصاد دانش‌بنیان و شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی داشته باشیم، چون این تنها راه حفظ استقلال و پیشرفت کشور است.

ولایتی گفت: همانطور که قبلا هم اعلام کرده‌ایم، برای جذب نخبگان بودجه‌ای را اختصاص داده‌ایم و خواهیم داد تا کسانی را که با استعداد ویژه هستند و آینده درخشانی دارند، ابتدا در دانشگاه آزاد و سپس در سایر دانشگاه‌ها بورس شوند.

وی عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم تا آینده‌سازان علم و فناوری کشور را پرورش دهیم، این افراد را طی یک آیین‌نامه به عنوان بورسیه انتخاب می‌کنیم و اینها اساتید و پژوهشگران آینده دانشگاه آزاد اسلامی خواهند بود.



جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین دانشگاه غير دولتی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی