پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشگاه خارجی          26 مهر 1393 - 18 October 2014


 ورود پلیس مالزی به دانشگاه برای ممانعت از جذب دانشجویان به گروه تروریستی داعش

هم اکنون دانشجویانی از 120 کشور در این دانشگاه اسلامی مالزی در حال تحصیل هستند و پلیس پس از پیوستن بیش از 30 مالزیایی به تروریست های داعش در حال ایجاد امنیت و تقویت نیرو برای ممانعت از گرایش دانشجویان به این گروه است.

پلیس مالزی برای جلوگیری از پیوستن دانشجویان دانشگاه اسلامی مالزی به گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه نیروهایش را در محوطه این دانشگاه افزایش داد

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از ایرنا، شبکه 'آسترو' مالزی به نقل از 'خالد ابوبکر' بازرس کل پلیس مالزی که در آیین تقویت پلیس محوطه دانشگاه اسلامی مالزی سخن می گفت، تاکید کرد پلیس مراکز اصلی جذب گروه داعش را شناسایی کرده است.

در حالی که گروه تروریستی داعش دانشجویان را برای پیوستن به این گروه در سوریه و عراق هدف قرار داده است، بازرس کل پلیس مالزی گفت که پلیس مستقر در این دانشگاه آموزش 300 دانشجوی پسر و دختر را در خصوص این گروه نیز مدنظر قرار داده است.

وی گفت که پلیس این افراد را آموزش خواهد داد و این برنامه در دانشگاه ها و هر سطحی از جامعه اجرا و تاکید خواهد شد که عملیات داعش جهاد نیست.

وی تاکید کرد 'ما می دانیم جذب کنندگان چه کسانی هستند و چی افرادی به دنبال آن ها هستند'.

خالد فاش کرد که تحقیقات پلیس نشان می دهد تعدادی از اتباع این کشور برای پیوستن به گروه های شبه نظامی و به اصطلاح برای جهاد در سوریه تحت تاثیر قرار گرفته اند.

وی گفت: جوانان به راحتی تحت تاثیر قرار گرفته اند. گاهی اوقات بحث مالی نیز مطرح نیست و جوانان تحت تاثیر هیجانات قرار می گیرند.

این مقام بلندپایه پلیس مالزی با تاکید بر این که گروه داعش برای جذب مالزیایی ها تحت یک شبکه عمل می کند، گفت جذب این افراد از طریق یک کشور سوم یا چهارم انجام می شود. آن ها با استفاده از شبکه ای از دوستان خود در ترکیه و چند کشور دیگر سفر افراد جذب شده به سوریه را نیز تسهیل می کنند.

پلیس مالزی هفته جاری 14 نفر را که مظنون به همکاری با گروه تروریستی داعش هستند در شهر 'شاه عالم' مرکز ایالت سلانگور دستگیر کرد.

درمیان دستگیرشدگان یک مهندس و دو فرد دیگر که از شبکه اجتماعی فیسبوک برای عضوگیری و همکاری با این گروه افراطی استفاده می کردند، وجود دارند.

پیش از این چند استاد دانشگاه و دانشجوی مالزی به گروه تروریستی داعش ملحق شده اند و آمار رسمی نشان می دهد دستکم پنج نفر از مالزیایی های عضو داعش در سوریه کشته شده اند.


تگ ها ورود پلیس مالزی دانشگاه جذب دانشجویان به داعش گروه تروریستی داعش

پر بازدیدترین دانشگاه خارجی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی