پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشگاه پیام نور          27 تیر 1391 - 17 July 2012



44 رشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پیام نور یزد در سال جاری افزایش می یابد

پرتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور یزد از افزایش رشته‌های دانشگاه پیام نور به 40رشته در مقطع کارشناسی و چهار رشته در مقطع دکتری در سال جاری خبر داد.


عباس کلانتری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید مرکز پیام نور بافق در گفت‌و گو با خبر نگار فارس با اشاره به برنامه‌های تدوین شده دانشگاه پیام نور اظهار داشت: با طراحی تقویم فرهنگی جدید، اصلی‌ترین رسالت دانشگاه پیام نور که همان ارتقاء سطح آموزش و پژوهش است، محقق می‌شود.

وی افزود: اجرای طرح جامع برنامه‌های قرآنی و طرح عفاف و حجاب در سطح گسترده از عمده‌ترین فعالیت‌های این دانشگاه در زمینه فرهنگی بوده است.

رئیس دانشگاه پیام نور  استان یزد در زمینه مسائل آموزشی دانشگاه پیام نور  نیز بیان کرد: در سال 90 تعداد رشته‌های کارشناس ارشد در این دانشگاه را به 26 رشته افزایش دادیم در حالی که در سال 88 در همین مقطع شش رشته فعال بود و یک رشته دکتری هم به دانشگاه پیام نور یزد اضافه شد.

* افزایش چهار رشته در مقطع کارشناسی ارشد در پیام نور بافق

کلانتری با بیان اینکه افزایش رشته‌های دانشگاه پیام نور به 40 رشته در مقطع کارشناسی و چهار رشته در مقطع دکتری در سال جاری از برنامه‌های آموزشی این دانشگاه است، افزود: برای توسعه آموزشی مرکز بافق نیز برای سال 91 افزایش دو رشته و برای سال 92 چهار رشته برای مقطع کارشناسی ارشد در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به فراخوان شهریور ماه سال جاری در مورد جذب عضویت در هیئت علمی دانشگاه پیام نور یادآور شد: به منظور تحقق چشم انداز توسعه‌ای دانشگاه در سال‌های آینده، تعدادی عضو هیئت علمی با درجه دکترا درخواست کرده‌ایم که متقاضیان باید برای ثبت‌نام به سایت جذب وزارت علوم مراجعه کرده و رشته‌هایی که درخواست داده شده را انتخاب کنند.

* اختصاص 9 میلیارد تومان به دانشگاه پیام نور استان یزد در سفر سوم دولت

رئیس دانشگاه پیام نور یزد همچنین با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به دانشگاه پیام نور تصریح کرد: هزینه‌کرد اعتبارات دانشگاه پیام نور در دو بخش اعتبارات سالیانه دانشگاه و مصوبات سفر ریاست جمهوری است که در سفر سوم رئیس جمهور بالغ بر 9 میلیارد تومان به این دانشگاه اختصاص یافته است.

وی خاطر نشان کرد: برای تامین این اعتبار مبلغ 3میلیارد از بودجه‌های استانی و 6 میلیارد تومان هم از محل بودجه‌های ملی و خود دانشگاه بوده‌ است که سال گذشته نیمی از این مبلغ جذب شده و در سال جاری نیز با تفاهم‌نامه‌ای که با استانداری یزد در حال انعقاد است،جذب کامل این اعتبار محقق خواهد شد.

کلانتری اظهار امیدواری کرد: با جذب اعتبارات سفر سوم ریاست جمهوری و اعتبارات سالانه دانشگاه پیام نور، تا پایان سال 91 تمامی نیازهای فعلی ساختمانی این دانشگاه در سطح استان برآورده شود.

* تشریح پروژه‌های عمرانی پیام نور بافق

رئیس دانشگاه پیام نور یزد در ادامه با اشاره به انجام پروژه‌های در حال اجرا در دانشگاه پیام نور بافق افزود: در مرکز بافق نیز فاز اول پروژه آموزشی بافق شامل سردر ورودی و ساختمان جنب سوله ورزشی در حال اجراست و فاز دوم هم با اختصاص 30 در صد از اعتبار استانی با همکاری مسئولان شهرستان و استان تکمیل می‌شود.

وی تصریح کرد: برای تکمیل فاز دوم پروژه آموزشی این مرکز که شامل کلاس‌های آموزشی و ساختمان اداری است افزون بر یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است که از محل اعتبارات بودجه‌ای خود دانشگاه در سال‌های 91 و 92 تامین خواهد شد.

کلانتری همچنین با اشاره بیان شرایط جذب نیروهای بومی در دانشگاه پیام نور بافق بیان داشت: تمام کارمندان این مرکز بومی بوده و در بخش جذب نیروی بومی برای مدیران این واحد نیز متقاضیان بومی باید با شرکت در فراخوان دانشگاه پیام نور عضو هئیت علمی دانشگاه شده تا بتوان از توانایی آنان در امور آموزشی و اجرایی مرکز استفاده کرد.

وی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور در پذیرش دانشجو محدویتی ندارد،گفت: دو رشته اضافه شده در مقطع کارشناسی ارشد در بافق شامل مدیریت و فلسفه‌ اخلاق است و برنامه آینده دانشگاه در توسعه تکمیلی در شاخه مدیریت و حقوق و سایر رشته‌هاست.

در این مراسم از زحمات محسن زارع‌زاده تجلیل حمیدرضا زارع به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور بافق معرفی شد.

1200 دانشجو در دانشگاه پیام نور بافق تحصیل می‌کنند که از این تعداد 850 نفر دختر و بقیه پسر هستند.




تگ ها کارشناسی ارشد دکتری پیام نور یزد

پر بازدیدترین دانشگاه پیام نور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی