پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشگاه پیام نور          12 مهر 1391 - 03 October 2012



اعلام شهریه و چگونگی ثبت نام کارشناسی پیوسته و ناپیوسته فراگیر

ثبت نام متقاضیان برای شرکت در آزمونهای کارشناسی پیوسته و ناپیوسته فراگیر سال 91 دانشگاه پیام نور از ساعت 14 امروز در سامانه سنجش آموزش کشور آغاز می شود.

پرتال دانشگاهی کشور به نقل از خبرگزاری مهر، لینک ثبت نام در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته فراگیر سال 91 دانشگاه پیام نور از ساعت 14 امروز چهارشنبه 12 مهرماه در سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org فعال می شود و فرایند ثبت نام تا 18 مهرماه ادامه دارد.

جزئیات ثبت نام در کارشناسی پیوسته

ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور اینترنتی صورت می گیرد و داوطلبان می توانند با پرداخت مبلغ 65 هزار تومان نسبت به خرید کارت اعتباری از طریق کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب اقدام کنند.

داوطلبان می توانند به عنوان دانش‌پذیر کارشناسی در یک رشته امتحانی ثبت ‌نام و حداکثر در 20 مرکز مجری از استان محل سکونت یا اشتغال انتخاب خود را ارسال کنند.

دانش‌آموزان نیمسال آخر در دوره پیش‌دانشگاهی می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند و مجاز به انتخاب تمام ظرفیت‌های بهمن ماه 91 و مهرماه 92 هستند. همچنین دانش‌آموزان سال آخر دوره پیش‌دانشگاهی می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند و این داوطلبان صرفاً مجاز به انتخاب ظرفیت رشته محل‌های مهرماه 92 خواهند بود.

دانشجویان مقطع کاردانی که تا 30 بهمن ماه موفق به دریافت مدرک کاردانی شوند مجاز به ثبت‌نام در این دوره و انتخاب تمام ظرفیت‌های بهمن ماه 91 و مهرماه 92 هستند.

دانشجویان مقطع کاردانی که تا 31 شهریورماه 92 موفق به دریافت مدرک کاردانی شوند، صرفاً مجاز به انتخاب ظرفیت رشته محل‌های مهرماه 92 خواهند بود.

دانش‌آموزان دوره پیش‌دانشگاهی در صورتیکه در آزمون فراگیر کارشناسی پذیرفته شوند و حداکثر تا 31/6/92 فارغ‌التحصیل شوند، می‌توانند از مهر سال آینده با ثبت‌نام در دانشگاه پیام نور دانشجو شوند.

شهریه دوران دانشجویی (پس از قبولی در نیمسال دانش‌پذیری) بر اساس تعرفه با افزایش سنواتی 15 درصد مطابق مصوبات هیأت امنای دانشگاه پیام نور دریافت می‌ شود.

مابه‌التفاوت شهریه دوره دانش‌پذیری متقاضیانی که موفق به ورود به دانشگاه شوند در نخستین نیمسال دانشجویی به میزان 50 درصد شهریه ثابت و متغیر سال ورود متناسب با تعداد واحد انتخابی دوره دانش‌پذیری دریافت خواهد شد.

شهریه ثابت برای تمام رشته های مقطع کارشناسی پیوسته فراگیر پیام نور 981 هزار و 191 ریال، شهریه متغیر هر واحد نظری 112 هزار و 836 ریال، شهریه متغیر دروس عملی کم هزینه 546 هزار و 185 ریال و شهریه هر درس عملی پرهزینه و پایان نامه یک میلیون و 127 هزار و 196 ریال اعلام شده است.

جزئیات ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته

داوطلبان تحصیل در دوره‌های فراگیر می‌توانند به عنوان دانش‌پذیر کارشناسی ناپیوسته در یک کد رشته امتحانی ثبت ‌نام و حداکثر در 5 مرکز مجری دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام‌نور متقاضی شوند.

دارندگان مدرک کاردانی (فوق دیپلم) ناپیوسته همچنین مدرک کاردانی پیوسته نظام جدید آموزش متوسطه و دانشجویان سال آخر مقطع کاردانی که حداکثر تا پایان نیمسال نخست سال تحصیلی 92-1391 دانش آموخته می شوند، می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کرده و نسبت به انتخاب کدرشته‌ محل‌های نوبت پذیرش بهمن 91 و مهر 92 اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که مدرک کاردانی خود را تا پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 92-1391 (شهریور 92) دریافت می کنند، می‌توانند با ثبت‌نام و شرکت در این آزمون منحصراً کدرشته محل‌های نوبت پذیرش مهر 92 را انتخاب کنند.

دانش‌آموختگان دوره‌های معادل کاردانی (دارندگان مدارک معادل) به شرط آنکه دوره فوق با مجوز شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شده و مدرک معادل آنان مورد تأیید این وزارتخانه باشد، می‌توانند با همان مدرک معادل در آزمون کارشناسی ناپیوسته برای ادامه تحصیل در مقطع تحصیلی بالاتر شرکت کنند و در صورت پذیرفته شدن ادامه تحصیل دهند.

دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور حق ثبت‌نام و شرکت در این آزمون را ندارند و در صورت شرکت با آنان طبق مقررات رفتار خواهد شد.

با توجه به اینکه دارندگان مدرک کاردانی پیوسته فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی هستند، در صورتی که در دوره کارشناسی ناپیوسته پذیرفته شوند و میانگین کل دوره کاردانی ناپیوسته آنان 14 به بالا باشد، جایگزین پیش‌دانشگاهی می‌شود و در صورتی که میانگین کل آنان بین 10 تا 99/13 باشد باید 24 واحد درسی را طی دو نیمسال مطابق سرفصل مصوب رشته پذیرفته شده به عنوان دروس جبرانی بگذرانند تا به جای مدرک پیش‌دانشگاهی آنان ملاک عمل قرار گیرد.

دارندگان ‌مدرک‌ معادل کاردانی (معادل فوق دیپلم) که عنوان معادل از دانشنامه آنان حذف شده، می‎توانند در این آزمون شرکت کنند.

دارندگان مدرک معادل کاردانی (معادل فوق دیپلم) که در یکی از آزمون‌های جامع دارندگان مدرک معادل کاردانی شرکت و حد نصاب نمره علمی لازم را کسب کرده اند، می‌توانند در آزمون ثبت‌نام و شرکت کنند. این قبیل داوطلبان در صورت موفقیت در این آزمون لازم است گواهی کسب حد نصاب نمره علمی لازم در آزمون جامع مدرک معادل کاردانی خود را به همراه سایر مدارک لازم به مرکز یا واحد آموزشی محل قبولی ارائه کنند.

شهریه دوران دانشجویی (پس از قبولی در نیمسال دانش‌پذیری) بر اساس تعرفه با افزایش سنواتی 15 درصد مطابق مصوبات هیأت امنای دانشگاه پیام نور دریافت می‌ شود.

مابه‌التفاوت شهریه دوره دانش‌پذیری متقاضیانی که موفق به ورود به دانشگاه شوند در نخستین نیمسال دانشجویی به میزان 50 درصد شهریه ثابت و متغیر سال ورود متناسب با تعداد واحد انتخابی دوره دانش‌پذیری دریافت خواهد شد.

مبلغ شهریه ثابت برای تمام رشته ها 981 هزار و 192 ریال، شهریه متغیر به ازای هر واحد درس نظری 112 هزار و 837 ریال، شهریه متغیر هر درس عملی کم هزینه 564 هزار و 185 ریال و شهریه هر درس عملی پرهزینه همچنین پایان نامه یک میلیون و 127 هزار و 197 ریال اعلام شده است.




تگ ها شهریه ثبت نام کارشناسی پیوسته ناپیوسته فراگیر

پر بازدیدترین دانشگاه پیام نور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی