پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشگاه پیام نور          18 آبان 1391 - 08 November 2012



ارتقاء واحد پیام نور میامی به مرکز دانشگاهی

پرتال دانشگاهی کشور به نقل از خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان گفت: مسئولین میامی در تلاشند مقدمات ارتقاء این واحد به مرکز را فراهم کنند.

قدرت الله خیاطیان ضمن اشاره به تلاش مسئولین واحد پیام نور میامی برای تبدیل کردن این واحد به مرکز افزود: استقبال دانشجویان بومی از این دانشگاه نیز بسیار چشمگیر بوده است.

وی گفت: 17 هزار دانشجوی این استان در چهار مرکز پیام نور سمنان، گرمسار، دامغان و شاهرود و پنج واحد میامی، ایوانکی، آرادان، مجن و مهدیشهر در بیش از 300 رشته در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان با اشاره به اینکه واحد پیام نور میامی در حال حاضر به صورت فعال در هفت رشته،  260 دانشجوی در حال تحصیل دارد استقبال دانشجویان بومی از این دانشگاه را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: امیدواریم این تعداد در سال آینده تحصیلی روند رو به رشدی از خود نشان دهد.

خیاطیان با یادآوری این مطلب که دانشجویان پیام نور با شرکت در کنکور سراسری یا به صورت فراگیر از طریق سازمان سنجش می توانند وارد این دانشگاه شوند تصریح کرد: از آن جا که تحصیل در این دانشگاه نیمه حضوری است بسیاری از افرادی که در مشاغل مختلف امکان استفاده از خدمات تحصیلی دانشگاه های دیگر را ندارند به راحتی می توانند به تحصیل در این دانشگاه بپردازند.

وی عنوان کرد: هر مرکز یا واحد دانشگاهی پیام نور با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که دارد می تواند رشته های مورد نیاز خود را پیشنهاد دهد تا بعد از بررسی در استان و تصویب، آن رشته جزء رشته های تحصیلی سال آینده آن مرکز یا واحد آموزشی معرفی شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان سمنان همچنین با اشاره به شهرستان شدن میامی ابراز امیدواری کرد: انتظارات و توقعات ایجاد شده هیئت موسس دانشگاه را بر آن دارد تا با جامه عمل پوشاندن به تعهدات خود بتوانند خدمات بهتر و بیشتری را به دانشجویان در حال تحصیل در این منطقه ارائه کنند.

خیاطان ضمن بیان این نکته که ارتقاء واحد میامی به مرکز مستلزم وجود مقدماتی چون در دست داشتن پنج هکتار زمین، یک ساختمان آموزشی به مساحت دو هزار و 200 متر مربع، 700 میلیون ریال وجه نقد به عنوان پشتوانه مالی دانشگاه و یک هزار و 500 دانشجوی در حال تحصیل است افزود: برخی از این تعهدات مانند تخصیص زمان توسط هیئت موسس به انجام رسیده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: تا سال آینده این مقدمات فراهم شود و واحد پیام نور میامی به یکی از نخبه پرورترین دانشگاه های پیام نور استان سمنان تبدیل شود.






تگ ها واحد پیام نور میامی مرکز دانشگاهی دانشگاه پیام نور

پر بازدیدترین دانشگاه پیام نور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی