پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشگاه پیام نور          03 دی 1391 - 23 December 2012




برپایی 100 فعالیت شاخص فرهنگی در دانشگاه پیام‌نور


رئیس دانشگاه پیام‌نور یاسوج گفت: تاکنون 100 فعالیت شاخص فرهنگی در سال‌جاری در این دانشگاه صورت گرفته که در همه آن‌ها دانشجو محوری در صدر فعالیت‌ها بوده است.


پرتال دانشگاهی به نقل از  سالار رحیمی‌کیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که در سال ‌جاری بیش از 100 فعالیت فرهنگی در این دانشگاه صورت گرفته است، ابراز داشت: در همه این فعالیت‌ها سعی ما بر این بوده که نقش اصلی در برگزاری بر عهده دانشجویان باشد چرا که هدف در این میان ایجاد بصیرت بیشتر در میان قشر دانشجو خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در همه این فعالیت‌ها سعی ما بر این بوده که بصیرت‌افزایی سرلوحه کارها و فعالیت‌ها باشد و به همین منظور با برنامه‌ریزی مدون و اهداف از پیش تعیین شده چنین برنامه‌هایی را اجرا کرده‌ایم.

این مسئول دانشگاهی تصریح کرد: بر همین اساس کرسی‌های آزاد اندیشی متنوعی در مباحث گوناگون برگزار کرده‌ایم و این گونه برنامه‌ها نیز همزمان با نزدیکی به انتخابات ریاست‌جمهوری گسترده‌تر خواهد شد.

کرسی‌های آزاداندیشی به درستی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا نمی‌شود

رحیمی‌کیا در همین زمینه با انتقاد از نحوه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در استان کهگیلویه و بویراحمد، متذکر شد: متأسفانه برای این‌گونه برنامه‌ها که مد نظر مقام معظم رهبری بوده و نسبت به اجرای درست آن تأکیدات مؤکدی دارند، برنامه‌ریزی درستی نداریم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور یاسوج افزود: بعضا دیده می‌شود که در کرسی آزاداندیشی یک مرکز دانشگاهی در این استان عده‌ای ناشناس و یا اصولا غیر دانشجو وارد بحث و موضوع شده و برنامه را از موضوع اصلی آن خارج کرده و یا گاها به تشنج می‌کشند که باید برای این پدیده ناخوشایند چاره‌ای اندیشیده شود.

رحیمی‌کیا ادامه داد: سعی ما بر این خواهد بود که اجازه ندهیم کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه پیام‌نور سرنوشتی این‌گونه پیدا کرده و شأن دانشگاه و دانشجو و کرسی‌های آزاداندیشی مورد خدشه واقع شود.

وی از موضوع حجاب و عفاف و نماز به عنوان دو موضوع اصلی که پیام‌نور یاسوج همت خود را در برنامه‌های فرهنگی بیش از همه چیز بر آن معطوف داشته سخن به میان آورد و گفت: سعی ما بر این است که در برنامه‌های آینده توجه بیشتری به این دو موضوع و ترویج آن در میان دانشجویان حتی اساتید شود.

رحیمی‌کیا از فعالیت 6 کانون در دانشگاه پیام‌نور یاسوج خبر داد و گفت: کانون‌های حجاب و عفاف، عترت و قرآن، کانون شهید طیب، کانون هلال‌احمر، کانون موسیقی و شعر و ادب کانون‌های فعال فرهنگی در این دانشگاه هستند.







تگ ها برپایی 100 فعالیت شاخص فرهنگی در دانشگاه پیام‌نور

پر بازدیدترین دانشگاه پیام نور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی