پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دانشگاه پیام نور          18 دی 1393 - 08 January 2015


  تلاش وزارت علوم برای ارتقای انجمن‌های علمی


معاون پارلمانی و حقوقی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از تلاش وزارت علوم برای ارتقای انجمن‌های علمی خبر داد و گفت وزارت علوم پیشانی علم و فرهنگ نظام جمهوری اسلامی است و انتظار دنیا، دین، مردم و دانشجویان پیام نور ما را وادار می‌کنند که این دانشگاه را حمایت کنیم.

  سعدالله نصیری قیداری در مراسم معرفی سرپرست جدید دانشگاه پیام نور که با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، روسای پیشین این دانشگاه، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی و فرزند وزیر علوم برگزار شد، افزود: یکی از مواردی که دکتر توفیقی و فرجی دانا بر آن تاکید داشتند انتخاب سرپرست دانشگاه پیام نور از داخل بدنه این دانشگاه بود.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب سرپرست دانشگاه پیام نور از بدنه این دانشگاه امر مهمی بود، گفت: عضو خانواده همیشه بیشتر دلسوز است و اگر ریاست دانشگاه از بدنه خود دانشگاه باشد، بعد از اتمام دوره ریاست در داخل دانشگاه باقی می‌ماند.

معاون پارلمانی و حقوقی وزیر علوم در ادامه به اساسنامه دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: در اساسنامه این دانشگاه یک ویژگی وجود دارد که باید به آن بیش از پیش بها دهیم. مسئولیت خاصی به این دانشگاه داده شده است که اگر به آن هدف توجه کنیم کار خود را درست انجام خواهیم داد. اگر قرار بود دانشگاه پیام نور مانند دانشگاه‌های دیگر عمل کند نیازی به اساسنامه و ماموریت جدا نداشت. از دکتر سرلک خواهش می‌کنم به این ماموریت بیشتر بها دهد.

نصیری قیداری در مورد ماموریت‌هایی که برای دانشگاه پیام نور مشخص شده است گفت: به دانشگاه پیام نور سفارش شده مرزهای دانش در همه مقاطع تحصیلی را در کنار نیمه حضوری بودن گسترش دهد. همچنین استفاده از امکانات رسانه‌ای، امکانات الکترونیک و غیره را در اولویت کار خود انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت دانشگاه پیام نور آموزش برای همه بود، اظهار کرد: طلب علم بر تمام مسلمین تاکید شده است که این موضوع باید در دانشگاه پیام نور بارزتر دیده شود.

معاون پارلمانی و حقوقی وزیر علوم با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس، دولت و همه مردم خواستار موفقیت بیشتر دانشگاه پیام نور هستند، ادامه داد: موافق نیستم که به توسعه کمی بی مهری کنیم، توسعه کمی در زمان خودش مورد نیاز بود. اما امروز باید به کیفیت توجه جدی تری شود زیرا کار علمی بدون کیفیت در بازار امروز مشتری ندارد. سیاست رهبری نیز در حوزه علم و فناوری، تاکید به علم است.

معاون پارلمانی وزیر علوم در ادامه مجددا به اساسنامه دانشگاه اشاره کرد و گفت: در اساسنامه این دانشگاه تاکید شده است که رئیس دانشگاه نظر خیرین و مشارکت مردمی را جذب کند. بودجه دولت کفاف تامین اهداف را نمی‌دهد و باید به خیرین بهای ویژه‌ای داد.

قیداری با اشاره به هفته وحدت تاکید کرد: در هفته وحدت از شما خواهش می‌کنم با هم وحدت بیشتری داشته باشید و سرپرست جدید دانشگاه را با وحدت کمک کنید. باید اجازه دهیم رئیس دانشگاه خودش معاونینش را انتخاب کند.

وی در پایان با بیان اینکه وسعت دانشگاه پیام نور اندازه یک وزارتخانه است، گفت: اگرچه زمان فعالیت دکتر فراهانی کوتاه بود اما زحمت‌های زیادی کشیدند و دکتر سرلک قطعا از تجربیات دکتر فراهانی استفاده خواهد کرد.


تگ ها تلاش وزارت علوم برای ارتقای انجمن‌های علمی پیام نور دانشگاه

پر بازدیدترین دانشگاه پیام نور

خبرنامه - شبکه های اجتماعی