پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دکتری          28 آذر 1391 - 18 December 2012




اولین آزمون دکتری حرفه ای فیزیوتراپی28 دی ماه می باشد


جزئیات اولین آزمون پذیرش در دکتری حرفه ای فیزیوتراپی (DPT) از سوی وزارت بهداشت اعلام شد و داوطلبان می توانند از دوم تا دهم دی ماه سالجاری نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

پرتال دانشگاهی به نقل از گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام تنها به صورت اینترنتی در مهلت اعلام شده صورت می گیرد و افراد متقاضی باید علاوه بر داشتن شرایط عمومی شرکت در آزمون شرایط اختصاصی را نیز دارا باشند.

دارا بودن دانشنامه کارشناسی ارشد در رشته فیزیوتراپی، دانشجویان ترم آخر همراه با گواهی فراغت از تحصیل تا تاریخ 30 بهمن ماه 91 ، عدم اشتغال به تحصیل در کلیه موسسات آموزشی و تحقیقاتی کشور، مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه از جمله شرایط اختصاصی در آزمون هستند.

دانشجویان اخراجی دانشگاه ها مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون نیستند و حداقل و حداکثر مدت تحصیل در این رشته مطابق با آیین نامه های آموزشی هستند. اتباع خارجی نیز مطابق با قوانین و مقررات مربوط به شرکت اتباع خارجی در دوره های داخل کشور می توانند در این آزمون شرکت کنند.

آزمون شامل دو مرحله کتبی (70 درصد نمره) و مصاحبه (30 درصد نمره) است. آزمون کتبی به صورت تستی برگزار می شود و داوطلبانی که در آزمون کتبی حد نصاب لازم را با توجه به سهمیه مربوطه کسب کرده باشند به میزان دو برابر ظرفیت به بخش مصاحبه معرفی می شوند.

سهمیه های مربوط در این آزمون نیز دو سهمیه رزمندگان و آزاد هستند که سهمیه رزمندگان شامل حداکثر 20 درصد از ظرفیت کل پذیرش و باقی سهمیه شامل 80 درصد از ظرفیت کل پذیرش به سهمیه آزاد اختصاص دارد. 10 درصد سهمیه مازاد بر ظرفیت برای اعضای هیات علمی مربی رسمی دانشگاه های علوم پزشکی (حداقل یک نفر) منوط به کسب 80 درصد نمره آخرین نفر پذیرفته شده اختصاص می یابد.

هزینه ثبت نام 225 هزار ریال بوده و افراد باید علاوه بر پرداخت آن سایر مدارک را نیز به صورت اینترنتی به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال کنند.

آزمون پذیرش دکتری حرفه ای فیزیوتراپی (DPT) برای پذیرش در سال تحصیلی 92 - 91 در روز پنجشنبه 28 دی ماه در شهر تهران برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 26 و 27 دی ماه به صورت اینترنتی توزیع می شود.

منابع امتحانی و ضرایب دروس در جزئیات اعلامی از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است.




تگ ها دکتری آزمون دکتری آزمون دکتری حرفه ای برگزاری آزمون دکتری دکترا

پر بازدیدترین دکتری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی