پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دکتری          01 امرداد 1392 - 23 July 2013


راه اندازی دوره پسا دکتری در دانشگاه زنجان و بازنگری ساختار تحصیلات تکمیلی

رئیس دانشگاه زنجان از راه اندازی دوره پسا دکتری در این دانشگاه خبر داد و گفت: از سال آینده تحصیلی دانشجو پسا دکتری دراین دانشگاه پذیرش می شود.



به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از دکتر محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار مهر برخی از فعالیت های سخت افزاری و نرم افزاری در دانشگاه زنجان اشاره کرد و گفت: براساس برنامه های سخت افزاری که صورت گرفته از سال تحصیلی جدید گروه‌ها و دانشکده‌های دانشگاه ارزیابی آموزشی و پژوهشی می شوند و بخشی از بودجه آنها براساس کارآمدی آنها اختصاص می یابد.

بازنگری ساختار تحصیلات تکمیلی

وی از دیگر برنامه های دانشگاه به بازنگری ساختار تحصیلات تکمیلی اشاره کرد و افزود: با توجه به این مساله که دانشگاه زنجان رشد قابل توجه ای در دوره دکتری داشته و تعداد رشته های دانشگاه از 4 رشته به 48 رشته افزایش یافته است ساختار دانشگاه پاسخگوی این افزایش نبوده، بنابراین بازنگری ساختار تحصیلات تکمیلی در دستور کار قرار دارد.

رئیس دانشگاه زنجان به افزایش دو برابری عضو هیات علمی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه از 210 نفر به 350 نفر افزایش یافته است.

جذب 100 عضو هیات علمی جدید

وی با بیان اینکه تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه طی سه سال دو برابر شده است، افزود: به زودی 100 عضو هیات علمی جدید نیز به این تعداد اضافه می شود.

افشارچی ادامه داد: با توجه به این مساله که دانشگاه درحال بزرگ شدن است، بنابراین ساختار دانشکده‌های دانشگاه بازنگری می شود و چهار دانشکده دانشگاه ذیل برنامه 10 ساله دانشگاه که تدوین شده بود بزرگ خواهند شد که خود این برنامه 10 ساله هم با توجه به رشد دانشگاه نیازمند بازنگری بوده و بازنگری خواهد شد.

بازنگری سیستم برنامه ریزی ترمی

وی افزود: در راستای صرفه جویی، سیستم برنامه ریزی ترمی دانشگاه بازنگری می شود براساس برنامه قبل دانشجو یک روز در دانشگاه بود که می خواهیم با توجه به هزینه‌ای که ماندگاری دانشجو در دانشگاه دارد آن را به دو روز با زمان کمتر افزایش دهیم تا از این طریق صرفه جویی داشته باشیم.

راه اندازی پردیس خودگردان

وی به راه اندازی پردیس خودگردان آموزشی دانشگاه اشاره کرد و گفت: مجوز راه اندازی پردیس خودگردان اخذ شده و آیین نامه آن درحال تدوین است.

پذیرش دانشجوی پسا دکتری

رئیس دانشگاه زنجان به برنامه های نرم افزاری دانشگاه اشاره کرد و گفت: آیین نامه پسا دکتری مراحل پایانی خود را طی می کند وا زسال تحصیلی جدید دانشجوی پسا دکتری پذیرش خواهیم کرد.

تکمیل یک پروژه بعد از 18 سال

افشارچی افزود: ساختمان های دو دانشکده علوم اجتماعی مدیریت و معدن که تا 95 درصد تکیل شده تا مهر سال جاری به پایان می رسد و استخری که از سال 74 شروع شده و نیمه کاره مانده بود امسال تکمیل می شود.

وی افزود: خوابگاه پسرانه برای دسترسی آسان تر به اینترنت به فیبرنوری متصل می شوند پیش از این از وایرلس استفاده می کردند.

تدوین نرم افزار جامع آماری دانشگاه

افشارچی افزود: همچنین نرم افزار جامع آماری دانشگاه و سیستم جامع پژوهشی دانشگاه درحال تدوین است.

 

تگ ها بازنگری ساختار تحصیلات تکمیلی راه اندازی دوره پسا دکتری در دانشگاه زنجان راه اندازی دوره پسا دکتری

پر بازدیدترین دکتری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی