پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دکتری          06 امرداد 1392 - 28 July 2013


راه اندازی رشته های دکتری زراعت و ارشد حسابداری در دانشگاه آزاد

پس از سالها انتظار دانشگاه آزاد اسلامي واحد فيروزآباد با سابقه ترين واحد دانشگاهي استان فارس صاحب مقطع دکتري تخصصي شد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از خبرنگار آنا از فيروزآباد ، سيد ناصر اميري رييس واحد فيروزآباد با اعلام اين خبر به خبرنگار آنا گفت: خوشبختانه تلاشها و پيگيري هاي چند ماه گذشته با حمايتهاي فريدوني نماينده دلسوز شهرستان نتيجه داد و علاوه بر دکتري زراعت ، چهار رشته در مقطع کارشناسي ارشد شامل حسابداري ، مهندسي منابع طبيعي_ آبخيزداري،خاکشناسي_گرايش شيمي و حاصلخيزي خاک ،شيمي و فناوري آسانس ورشته هاي شيمي و فناوري اطلاعات و مهندسي بهداشت محيط و بهداشت عمومي در مقطع کارشناسي پيوسته و ناپيوسته به تصويب وزارت علوم و وزارت بهداشت رسيد و ان شااله به دنبال جذب دانشجو در اين رشته ها از مهرماه 92 هستيم.

وي با بيان اين موضوع که واحد فيروزآباد با آن همه سابقه و پيشتازي به عنوان اولين واحد تاسيس شده در استان فارس شايستگي راه اندازي صدها رشته در مقاطع مختلف تحصيلي ر ا داراست عنوان کرد:بيست رشته در مقطع ارشد و شش رشته در مقطع کارشناسي مصوبه سازمان مرکزي را دريافت نموده و به وزارتخانه هاي علوم و بهداشت جهت تاييد نهايي ارسال شده است و اميدواريم تا يک ماه آينده به عنوان رشته هاي مصوب به اين واحد ابلاغ شود.

اميري هدف نهايي دانشگاه را توسعه رشته ها در مقطع ارشد و دکتري ذکر کرده و گفت: دانشگاه آزاد اسلامي واحد فيروزآباد امسال سي امين سال تاسيس خود را جشن مي گيرد و همه تلاش ما بر ان است تا آن تاريخ رشته هاي ارشد به حداقل 40 رشته ارتقا يابد و پذيراي دانشجويان عزيز از سراسر ميهن اسلامي مان باشيم .

با رشته هاي تصويبي سي و چهار رشته مورد تقاضاي اين واحدجهت راه اندازي در دانشگاه آزاد اسلامي فيروزآباد بوده است .

شوراي اداري دانشگاه آزاد اسلامي واحد فيروزآباد برگزار شد

همچنين همزمان با ولادت با سعادت کريم اهل بيت حضرت امام حسن مجتبي (ع) و در فضايي معنوي و روحاني جلسه شوراي اداري دانشگاه ازاد اسلامي واحد فيروزآباد با  انجام مراسم ختم قران در مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد .

در ابتداي مراسم پس از تلاوت آيات قران سيد ناصر اميري رييس واحد با توصيه همگان به رعايت تقوا ،نظم و انضباط و تکريم ارباب رجوع به خلاصه اي از عملکرد چند ماه گذشته پرداخت .

وي با اشاره به فضاي اين روزهاي دانشگاه و شور و شعف  کارکنان از تصويب رشته هاي جديد واحد به سختيهايي که در اين راه متحمل شده اشاره و گفت :از اينکه ديده مي شود تصويب رشته هاي دانشگاهي نگاه اميدوارانه کارکنان و اساتيد به آينده را در پي داشته است تمام سختيهاي اين چند وقت را فراموش مي کنم و انگيزه اينجانب براي خدمت دو چندان مي شود.

وي در قسمت ديگري از سخنان خود با انتقاد از برخي اظهار نظرهاي غير منصفانه  خواستار اتحاد و همدلي در بين مجموعه دانشگاه شده و گفت: تغييرات در هر سيستمي از جمله وظايف و اختيارات يک مدير در جهت بهره وري بيشتر از خدمات و تجارب افراد مي باشد لذا نبايد در برابر تغيير واکنش نشان داد و يک مدير بايد وقت خود را مصروف به سياست هاي کلان نمايد.

اميري در پايان صحبتهاي خود از مسئولين شهري و استاني و بويژه نماينده محترم شهرستان جناب آقاي فريدوني  بواسطه  پيگيري هاي دلسوزانه در تصويب رشته هاي دانشگاهي تقدير و تشکر نمود.

در ادامه معاون آموزشي واحد نيزبا اذعان به اين موضوع که آموزش قلب دانشگاه است  از مکانيزه نمودن بسياري از خدمات اموزشي دانشگاه در اينده اي نزديک خبر داد .

احمدي  با اشاره به سابقه واحد فيروزآباد  و اينکه زماني نزديک به هفت هزار نفر دانشجو مشغول به تحصيل در اين واحد بود از اقدامات  اميري در تصويب رشته هاي جديد که منجر به افزايش جمعيت دانشجويي خواهد شد تشکر نمود .

مراسم با شرکت قاريان برجسته شهرستان و حضور در جلسه ختم قرآن ادامه يافت و حاضرين پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در ضيافت افطار شرکت کردند.

تگ ها راه اندازی رشته های دکتری زراعت و ارشد حسابداری در دانشگاه آزاد راه اندازی رشته دکتری زراعت در دانشگاه آزاد رشته دکتری زراعت در دانشگاه آزاد

پر بازدیدترین دکتری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی