پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دکتری          27 مهر 1392 - 19 October 2013


پذيرش دانشجوی دکترا در  3 رشته جديد در دانشکده پليس

معاون تربيت و آموزش ناجا از آغاز پذيرش دانشجوي مقطع دکترا در سه رشته جديد در دانشگاه علوم انتظامي و دانشکده پليس ناجا خبر داد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از سعيد شکري‌‌پور در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: ارتقاي علمي در سطح کارکنان ناجا يکي از اولويت‌هاي ناجا بوده و در همه سطوح براي رسيدن به استانداردهاي لازم در تلاش هستيم.

وي افزود: دانشگاه علوم انتظامي و دانشکده پليس ناجا يکي از مراکز آموزشي سطح بالا و بسيار خوب کشور در بحث تربيت نيروي تخصصي بدنه ناجاست که در چند سال اخير به موقعيت‎‌هاي خوبي دست پيدا کرده است.

معاون تربيت و آموزش ناجا اضافه کرد: دانشگاه علوم انتظامي با هماهنگي ستاد کل نيروهاي مسلح توانست 3 رشته تخصصي را در مقاطع دکترا به تصويب آن ستاد و وزارت علوم برساند و به زودي مراحل جذب دانشجوي اين سه رشته آغاز خواهد شد.

به گفته وي؛ با هماهنگي‌هاي انجام شده سه رشته جرم‌يابي، ترافيک و  پيشگيري انتظامي براي مقطع دکترا در دانشگاه علوم انتظامي ناجا مجوز پذيرش دانشجوي دکترا را کسب کرد.

شکري‌پور با اشاره به مذاکراتي که با دانشگاه‌هاي آزاد و پيام‌نور براي جذب دانشجو و همکاري متقابل انجام شده خاطرنشان کرد: براي بالا بردن سطح علمي و آموزشي کارکنان ناجا توافقاتي با دو دانشگاه آزاد و پيام‌نور شده تا زمينه جذب کارکنان ناجا در اين دانشگاه‌ها در رشته‌هاي مختلف صورت بگيرد.

وي ادامه داد: در حال حاضر بيش از 3 هزار دانشجوي در مقاطع مختلف در دانشگاه علوم انتظامي و دانشکده پليس در حال تحصيل هستند که براي رسيدن به سطح بهتر به دنبال افزايش ورودي در اين دانشگاه هستيم.

معاون تربيت و آموزش ناجا با بيان اينکه شرايط براي تحصيل در دانشگاه علمي کاربردي در رشته‌هاي تخصصي پليس فراهم شده، ابراز داشت: با توافقاتي که با دانشگاه علمي کاربردي کشور انجام شده در رشته‌هاي تخصصي پليس چند رشته طراحي شد که به زودي در سراسر کشور و مراکز استان‌ها اين دانشگاه نيز دانشجويان علاقه‌مند را پذيرش خواهد کرد.

وي گفت: با بالا بردن سطح علمي و معلومات انتظامي کارکنان ناجا و تحصيل آکادميک در دانشگاه‌ها و رشته‌هاي مختلف قطعاً سطح خدمات‌رساني پليس بالاتر خواهد رفت.

شکري‌پور با بيان اينکه آموزش و ارتقاء کارکنان ناجا بر چهار اصل علمي، تربيت بدني، تربيتي و نظم و انضباط تدوين شده، تصريح کرد: در ستاد کل و معاونت آموزش اين چهار اصل به صورت مجزا و با برنامه‌هاي کوتاه مدت و بلند مدت طراحي و در حال اجراست که منجر به ارتقاي همه جانبه کارکنان مي‌شود.

وي گفت: براي رسيدن و پرداختن دقيق به اين چهار اصل قرارگاهي در ستاد کل ناجا تشکيل شده و به تبع کارگروه‌هاي در ستادهاي استاني آغاز به کار کرده تا همه دستورالعمل‌هاي ابلاغي را به صورت دقيق و جدي‌تر پيگيري کنند.

معاون تربيت آموزش ناجا با اشاره به اينکه معنويت و ارتقاي معنوي همه کارکنان ناجا هميشه مورد توجه بوده است، افزود: معنويت شيرازه اصلي کاري نيروهاي مسلح است و ناجا در همه سطوح سعي کرده ارتقاي معنوي را در بين کارکنان از پرسنل وظيفه تا بالاترين سطح کادر هر روز بالاتر از قبل ببرد.

تگ ها پذیرش دانشجو در مقطع دکتری پذیرش دانشجوی دکتری پذیرش دانشجوی دکتری پذیرش دانشجوی دکتری در دانشکده پلیس پذیرش در دانشکده پلیس

پر بازدیدترین دکتری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی