پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دکتری          01 آذر 1393 - 22 November 2014



انتظار 30 ساله برای ساخت پردیس علوم پزشکی کرمانشاه


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، ساخت دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه سال آینده به پایان برسد.
دکتر حسین کریم با انتقاد از اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جایگاه واقعی خود فاصله گرفته، گفت: این دانشگاه هم اکنون دانشگاه تیپ یک در کشور است، اما با دانشگاه های مشابه و هم رده خود فاصله دارد که باید این فاصله را پر کرد.

وی یادآوری کرد: دورنمای ما برای این دانشگاه تبدیل شدن آن به قطب اصلی آموزش و پژوهش و به علاوه درمان، غذا و دارو است و وزرات هم در این خصوص همکاری های خوبی داشته است.

کریم گفت: ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی نیازمند تکمیل زیرساخت های اساسی است و ما به دلیل کمبود امکانات قادر به توسعه رشته ها تکمیلی نبودیم و در یک حد خاص متوقف ماندیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه باید مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی جایگزین فوق دیپلم و لیسانس شود، تصریح کرد: این کار سطح علمی استان را نیز ارتقاء می دهد.

کریم در ادامه از عدم راه اندازی پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انتقاد کرد و افزود: این طرح 30 سال است که روی زمین مانده و پردیس دانشگاه رازی که همزمان با آن آغاز به کار کرد هم اکنون 10، 15 سال است که احداث شده است.

وی با تاکید بر اینکه این پردیس باید به زیباترین و بهترین نحو راه اندازی شود و یک نماد برای استان کرمانشاه باشد، عنوان کرد: زمینی 55 هکتاری برای این کار در اختیار است، اما تا کنون قدمی برداشته نشده و ما در تلاشیم امسال مقدمات کار را با حمایت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، استاندار و نمایندگان مجلس فراهم کنیم و سال آینده شروع به کار کرده و آن را در مدت کوتاهی به ثمر برسانیم.

کریم در ادامه به احداث دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه اشاره و خاطرنشان کرد: این دانشگاه هم اکنون در بیمارستان راه سابق مستقر است که در شأن دانشجویان و اساتیدش که از برترین های کشورند، نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معتقد است، احداث این دانشکده ها و فراهم کردن زیرساخت ها هم سطح علمی استان را ارتقاء می دهد و هم به توریسم درمانی کمک می کند و هم می‌تواند عده زیادی که در عراق تشنه آن هستند که برای تحصیل به کرمانشاه بیایند را جذب کند.

وی گفت: هم اکنون دانشجویان پزشکی کرمانشاه از نظر رتبه علمی جایگاه هفتم یا هشتم کشور را دارند، اما به دلیل نبود امکانات از نظر سهم صندلی آخرین رتبه کشور را داریم.




تگ ها دانشگاه وزارت علوم دانشجویی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی

پر بازدیدترین دکتری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی