پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دکتری          26 بهمن 1395 - 14 February 2017


اعلام جزئیات توزیع کارت کنکور دکتری / آزمون در ۶ اسفند برگزار می شود

جزئیات تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل‌ رفع نقص کارت‌ شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۶ اعلام شد. داوطلبان این آزمون می توانند از ۳ اسفند با مراجعه به سایت سنجش کارت خود را دریافت کنند.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، کارت‌ شرکت در آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه‌شنبه ۳ اسفند برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

تمامی داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند.

داوطلبان باید براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته قابل پرینت و دریافت است.

آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون کلیه داوطلبان بر مبنای شهرستان محل آزمون آنان به شرح جدول شماره ۲ در اطلاعیه سازمان سنجش درج شده است.

داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون بایستی براساس توضیحات بند «د» (تذکرات مهم) اقدام و در صورت نیاز صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در یکی از روزهای چهارشنبه چهارم و یا پنجشنبه پنجم اسفندماه به حوزه‌های‌ رفع نقص کارت مراجعه کنند.

آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۶ ساعت ۸ صبح روز جمعه ۶ اسفندماه در ۵۴ شهرستان مختلف برگزار می شود.

چنانچه داوطلبان مغایرتی در کارت آزمون خود در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ (شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کدملی، معدل کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی کارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی کارشناسی، معدل کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌التحصیلی کارشناسی‌ارشد، موسسه فارغ‌التحصیلی کارشناسی‌ارشد، هیأت علمی (مربی آموزشی رسمی)، دانشگاه محل خدمت (مربیان آموزشی رسمی) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند باید آن را اصلاح کنند.

این گروه از داوطلبان باید برای اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ ۶ اسفند ۹۵ منحصراً به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

داوطلبان در صورتی که نسبت به بندهای ۳، ۷ و ۱۳ (جنس، معلولیت و زبان خارجی) کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده کردند لازم است در یکی از روزهای چهارشنبه ۴ اسفند و یا پنجشنبه ۵ اسفند به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره ۲) مراجعه کنند و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود.

درخصوص بندهای ۱۲ و ۲۱ (نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون) هیچگونه تقاضایی پذیرفته نخواهد شد.

آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۵ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل شده و یا تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۶ در مقاطع مذکور فارغ‌التحصیل می‌شوند، در این مرحله باید نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ‌التحصیلی (برای فارغ‌التحصیلان ۳۰ بهمن ۹۵) و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده (برای فارغ‌التحصیلان تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۶) خود تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۵ اقدام کنند.

این داوطلبان باید اصل گواهی تکمیل و تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۵ را در زمان مصاحبه همراه داشته و ارائه کنند.

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند ۸ (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون وجود دارد، برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان (سپاه پاسداران و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود تا تاریخ ۷ اسفند ۹۵ به ارگان مربوطه مراجعه کنند.

داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و سهمیه رزمندگان (واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح) لازم است حداکثر تا تاریخ ۶ اسفند ۹۵ به قسمت ویرایش کارت آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۶ در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان وارد شده و سهمیه مذکور را اصلاح کنند تا در صورت تأیید نهایی توسط ارگان ذیربط، سهمیه برای آنها اعمال شود در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچ گونه اعتراضی قابل قبول نیست.

چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می‌باشد یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله فاقد مُهر بودن عکس، واضح نبودن عکس است باید در ساعات مشخص شده در بند «ب» شخصاً ضمن همراه داشتن دو قطعه عکس ۳ در ۴ (که در سال جاری تهیه شده باشد) و کارت شناسایی ملی یا شناسنامه عکسدار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره۲‌) مراجعه کرده و موضوع را پیگیری کنند تا مشکل برطرف شود.

داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار و چند مداد سیاه نرم پر رنگ، مداد پاکن، مدادتراش و سنجاق به همراه داشته باشند. از ورود داوطلبانی که کارت شرکت در آزمون و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه) به همراه نداشته باشند به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

داوطلبان باید از آوردن وسائل اضافی به جلسه آزمون و هرگونه وسیله ارتباطی، الکترونیکی، و محاسباتی (از قبیل تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، پیجر و ماشین حساب)، کیف دستی، ساک دستی،کتاب، جزوه، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن اکیداً خودداری کنند.

به همراه داشتن هرکدام از وسایل مندرج به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط برابر آیین نامه تقلب و تخلف رفتار خواهد شد.

سازمان سنجش برای بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون، نظرات داوطلبان را به منظور ارزیابی حوزه ها جمع آوری می کند و داوطلبان باید پس از برگزاری آزمون دکتری سال ۹۶ در روزهای ۶ تا ۱۳ اسفند ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تکمیل کردن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود و نحوه برگزاری آزمون بصورت اینترنتی اقدام کنند.

نتایج اولیه آزمون بصورت کارنامه در هفته آخر فروردین ماه سال ۱۳۹۶ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.


جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین دکتری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی