پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / دکتری          08 اسفند 1395 - 26 February 2017


وزارت دفاع از پروژه های دکتری بدون محدودیت حمایت می کند

وزیر دفاع گفت: از تمام پروژه های دکتری در حوزه های دفاعی بدون محدودیت حمایت می کنیم.

به گزارش پرتال دانشگاهی و به نقل از خبرنگار مهر، دکتر حسین دهقان وزیر دفاع بعدازظهر امروز در مراسم امضای تفاهم نامه با دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در این مدت دنبال چنین نشست بودیم، سیر تکاملی بین صنایع دفاعی و دانشگاهها را در این نشست مورد اشاره قرار دادیم.

وی افزود: برنامه داریم که وزارت علوم در جریان قراردادهایی که امضا می کنیم باشد. این گونه نباشد که قراردادهایی که با افراد در دانشگاهها بسته می‌شود وزارت علوم از آن بی خبر باشد.

دهقان ادامه داد: در حال طراحی سازوکاری هستیم که این همکاری ها به صورت نظام مند انجام و از کارهای تکراری جلوگیری شود.

وزیر دفاع گفت: ما در فضایی قرار داریم که تهدیدات کشور، وضعیت فرسایشی و پیچیدگی را دارد. یک زمانی با صدام می جنگیدیم و الان در وضعیت مقاومت هستیم. ما باید به سمت صنایع دفاع دانش بنیان حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: اکنون در همه زمینه های علوم پایه، مهندسی، روانشناختی، علوم شناختی در نیروهای مسلح کار داریم و آنها مورد توجه ما هستند و ما هم به پروژه های دانشگاهی در زمینه های علوم شناختی و روانشناختی علاوه بر زمینه های دیگر نیاز داریم.

دهقان افزود: وزارت دفاع از پروژه های دکتری در حوزه وزارت دفاع بدون هیچ محدودیتی حمایت می کند.

وی  تصریح کرد: بیشترین پروژه ها در دانشگاه شریف انجام شده و ما از وزیر علوم می خواهیم که این جلسات به صورت فصلی برگزار شود.

دهقان همچنین در حاشیه امضای تفاهم نامه در پاسخ به سوالی گفت: ما با ۹۵ دانشگاه در سطح کشور در حوزه های علمی، دفاعی و نظامی پروژه همکاری امضا کرده ایم و بدنبال این هستیم که مدلی را با همکاری وزارت علوم طراحی کنیم تا از کارهای تکراری، سرمایه گذاری های نابجا در این حوزه جلوگیری شود و پروژه های ارائه شده در کمترین مدت ارائه شود.

وی افزود: در این جلسه دیداری نیز با روسای دانشگاهها داشتیم و در این دیدار موانع و دلایل کند شدن پروژه ها مطرح و تدابیری نیز اندیشیده شد. امروز یک تفاهم نامه مکمل در راستای دو تفاهم نامه قبلی وزارت دفاع با وزارت علوم امضا شد.




جدیدترین اخبار دانشگاهی - استخدامی و کنفرانس های علمی را در پرتال دانشگاهی مشاهده کنید. 
با عضویت در خبرنامه های تخصصی ، اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید . 
کانال تلگرام پرتال دانشگاهی را  به نشانی https://telegram.me/unpir دنبال کنید.

پر بازدیدترین دکتری

خبرنامه - شبکه های اجتماعی