پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / ورزش دانشگاهی          05 اسفند 1391 - 23 February 2013








دانشگاه آزاد قهرمان سوپر لیگ بسکتبال بانوان شد



تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با بازی خوب تینا عیساییان و پیروزی در تمام بازی های مرحله نهایی سوپر لیگ بسکتبال بانوان قهرمان دوازدهمین دوره این مسابقات شد.
پرتال دانشگاهی به نقل از  گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شاگردان نائبی در تیم قزوین با انرژی فراوان و سر و صدای زیاد بازی نهایی سوپرلیگ بانوان را شروع کردند تا شاید با جبران شکست مرحله رفت از قهرمانی دور گذشته خود دفاع کنند اما تلاشهای 40 دقیقه ای این بازیکنان نتیجه ای نداشت و در نهایت تیم دانشگاه آزاد با پیروزی 75 بر 70 قهرمان این دوره از بازیها شد.
قزوینی ها با توجه به بازی ضعیف آیشا محمد یار خارجی خود در دور قبلی، بازی را بدون این بازیکن شروع کردند و در حالی که در دو دقیقه اول با کسب چند امتیاز پیش افتادند از دقیقه سوم با امتیازات پیاپی حریف و بازی خوب تینا عیسائیان مواجه شده و توپهای زیادی را هم از دست دادند. آیشا هم از همین دقیقه وارد زمین شد.
بعد از یک اختلاف ده امتیازی در میانه کوارتر، در پایان ده دقیقه اول دانشگاه آزاد 22 بر 15 برنده شد و در پایان نیمه نیز 40 بر 31 به رختکن رفت. سوتهای زیاد داوران و بالا رفتن خطاهای بازیکن خارجی قزوین در این نیمه چندین بار صدای نایبی سرمربی ماکارونی قزوین را در آورده و باعث شد این مربی با فریاد در پایان نیمه اول به رختکن رود.
نایبی اعتقاد داشت حرکتی که با عنوان رانینگ از بازیکن خارجی این تیم در زیر حلقه خطا گرفته می شد، خطا نیست و داوران بیهوده باعث بالا رفتن خطاهای آیشا شده اند.


*** تلاشهای قزوین، قهرمانی دانشگاه آزاد
تیم قزوین با آرامش بیشتری نیمه دوم بازی را آغاز کرده و امتیازات بالاتری هم آورد اما از طرف دیگر با توجه به تمرکز بازیکنان این تیم در حمله و امتیاز آوری، دفاع تیمی قدرتمندی ارائه نمی شد. بازیکنان دانشگاه آزاد نیز به خوبی از هر فرصت استفاده کرده و به سرعت هر کدام از گلهای خورده را جبران می کردند و در نهایت با پیروزی 19 بر 17 این تیم در کوارتر سوم و باخت در ده دقیقه پایانی با نتیجه 22 بر 16بازی را با پیروزی به پایان برده و قهرمان لیگ شدند.


***سومی گاز تهران
پیش از بازی نهایی قزوین و دانشگاه، دو تیم بندرعباس و گاز تهران بر سر مقام  سومی بازیها با هم وارد رقابت شدند و در حالی که دو تیم تا کوارتر سوم هم نبرد برابری داشتند از این کوارتر به بعد گاز از حریف بندرعباسی فاصله گرفت و در پایان 91 بر 68 برنده شد.
ولنتینا بازیکن بندرعباس که دومین امتیازآور برتر مرحله نهایی هم لقب گرفت در این دیدار هم بهترین بازیکن میدان بود و برای تیمش همه کار انجام داد. این بازیکن علاوه بر دفاع و حمله به سایر بازیکنان تیم توپرسانی کرده، با ربودن توپ از حریف برای تیمش موقعیت خلق می کرد و در تمام نقاط به بندرعباس کمک می کرد. نقطه برتری گاز تهران هم بازیکنان زیر حلقه این تیم بود که به مقام سوم تیمشان کمک زیادی کردند.



*** سقوط دو تیم به دسته پایین تر
در پایان این دوره از بازیها دو تیم شهرداری سنندج و شهرداری کرمان با قرار گرفتن در رده 15 و 16 لیگ به دسته پایینتر سقوط کرده و دو تیم فولاد ماهان و کرمانشاه از دسته اول به لیگ برتر صعود کردند.
تیمهای استیل آذین، آرارات، صابری، رشد دانه، هیئت فارس، وحدت آریا، طائرپور، نیکان ترابر تهران، کیا تهران و حجاب شیراز هم در رده های پنجم تا چهاردهم قرار گرفتند.




تگ ها ورزش دانشگاهی بسکتبال دانشگاه آزاد بانوان بسکتبال دانشگاه آزاد

پر بازدیدترین ورزش دانشگاهی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی