پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی          13 بهمن 1390 - 02 February 2012


نامه فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی‌شریف به رهبر انقلاب

333 دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی‌شریف در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند، ذر‌ه‌ای از آرمان‌های شهید مصطفی احمدی روشن در ساختن ایرانی آباد و مستقل کوتاه نخواهند آمد.

پرتال دانشگاهی کشور به نقل از خبرگزاری مهر، در نامه این دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی شریف آمده است: ما جوانان پرورش‌یافته انقلاب اسلامی، فرزندان شما و همسنگران و دوستان مصطفی در دانشگاه صنعتی شریف، متحد و یکصدا به نبرد با آمریکای جنایتکار ادامه خواهیم داد.
متن کامل این نامه :
"بسمه‌تعالی
محضر مبارک حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای
رهبرحکیم انقلاب اسلامی
با سلام و تحیات؛ شهادت دوست و همسنگر دانشگاهی‌مان مصطفی احمدی‌روشن، داغی بود که ناپاک‌ترین دشمنان این سرزمین بر دل ما نهادند؛ مصطفای شهید که ما دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی‌شریف از نزدیک شاهد شخصیت والا، توانمندی علمی و روحیه ولایی او بوده‌ایم اکنون در جایگاهی قرار دارد که همواره آرزوی آن ‌را داشته است. اینک غم هجرت او هرچند سنگین و جانکاه است اما عزم ما را بر ادامه راهی که او جان خود را بر سر آن گذاشت، جزم‌تر کرد. با خون این شهید، انقلاب جهانی ما تایید شد؛ روزگاری حضرت روح‌الله خطاب به دشمن فرمود: «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود» و ما امروز می‌گوییم «بکشید ما را، ملت جهان بیدارتر می‌شوند». آری! مقیاس جهانی ایران امروز، پژواک جهانی می‌طلبد.
امروز که فضای دانشگاهی را نظاره می‌کنیم می‌بینیم خیل جوانان نسل ما، مصطفی احمدی‌روشن را الگوی خود می‌دانند و از او با عنوان «علم‌الهدای نسل سوم» یاد می‌کنند، جمع زیادی از دانشجویان دانشگاه شریف و سایر دانشگاه‌ها درخواست تغییر رشته به گرایش‌های هسته‌ای می‌دهند و هسته‌های خودجوش دانشجویی در اقصی نقاط کشور برای این علم‌الهدای نسل سوم بزرگداشت می‌گیرند، گویی مدت‌هاست او را  می‌شناسند؛ همین نشانه از نتایج سحرکافی است تا اندیشمندان و نخبگان جامعه، به مفهوم «انقلاب دائمی» و «رویش انقلابی نسل‌ها» ایمان بیاورند و از جوانان نسل سوم عقب نمانند که: «عاقل
را اشارتی بس است».
دولت‌های جنایتکار آمریکا، انگلیس، اسرائیل و ایادی داخلی آنها با خود می‌پندارند با حذف جهادگران عرصه علم و فناوری
می‌توانند خللی در مسیر پیشرفت ملت ایران وارد کنند اما ما دوستان و همدرسان مصطفی با صدای بلند اعلام می‌کنیم، هزاران مصطفی احمدی‌روشن در ایران آماده پیوستن به کاروان سرخ شهدا هستند و پاسخ این ترور از سوی جامعه دانشگاهی، پیشرفت‌های پی‌در‌پی و غافلگیرکننده علمی خواهد بود.
و اما واکنش مردم؛ بی‌شک ملتی که فرهنگ شهادت دارد با ریختن خون هر شهید میهن، مصمم‌تر از قبل قدم در عرصه‌های
مسؤولیت‌های ملی و اجتماعی می‌گذارد و دشمن دنیاپرست سال‌هاست که از درک این حقیقت عاجز است. از این روست که این زمزمه را در میان جوانان، پیران، پدران و مادران و در کوچه و خیابان از همسایه و آشنا و غریبه، از بازاری و مهندس و راننده تا معلم و کارمند و کارگر می‌شنویم که ملت ایران جواب خون «شهید هسته‌ای» را در راهپیمایی 22
بهمن و انتخابات 12 اسفند خواهد داد. در 22 بهمن با «فریادهای بلندتر» و در 12 اسفند با «رای به شهدای هسته‌ای».
رهبر حکیم انقلاب!
ما جوانان پرورش‌یافته انقلاب اسلامی، فرزندان شما و همسنگران و دوستان مصطفی در دانشگاه صنعتی‌شریف، با شما پیمان می‌بندیم که ذره‌ای از آرمان‌های شهید عزیزمان در ساختن ایرانی آباد و مستقل کوتاه نخواهیم آمد و متحد و یکصدا به نبرد با آمریکای جنایتکار ادامه خواهیم داد؛ ان‌شاءالله.
درود خدا بر شما و بر همه پویندگان
راه پیشرفت ایران اسلامی

تگ ها نامه فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی‌شریف رهبر انقلاب

پر بازدیدترین اخبار دانشجویی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی