پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی          30 فروردین 1391 - 18 April 2012


باز شدن دوباره سایت ثبت‌نام بن‌کارت‌های دانشجویی

اعتبار بن کارت دانشجویی پیش از این ۲ میلیارد تومان اعلام شده بود که با افزایش یک میلیارد دیگر از امروز سایت ثبت نام مجددا باز و دانشجویان قادر به ثبت‌نام خواهند بود.


به گزارش فارس، اختصاص بیست میلیارد ریال و آغاز ثبت‌نام بن‌کارت‌های دانشجویی از ۲۵ فروردین خبری بود که چندی پیش منتشر و حسین‌پور مسئول بن کارت الکترونیک معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته از درخواست افزایش این اعتبار به دلیل استقبال علاقه‌مندان خبر داده بود که این موضوع امروز محقق شد.

بر این اساس صبح امروز با استقبال و ثبت‌نام دانشجویان، سقف ۲میلیارد تومان اعتبار بن‌کارت دانشجویی پر و سایت ثبت‌نام به دلیل پرشدن سقف اعتبار بسته شد، اما امروز معاونت ارشاد اعلام کرد که یک‌ میلیارد ریال دیگر به این اعتبار افزوده شده و از این زمان سایت مجددا باز و دانشجویان علاقه‌مند قادر به ثبت‌نام خواهند بود.

پیش از این اعلام شده بود که دانشجویان تا ۱۵ اردیبهشت مهلت دارند تا در سایت مربوطه ثبت‌نام کنند، اما استقبال دانشجویان این مهلت زمان را به امروز رساند. دانشجویان جهت دریافت بن‌کارت دانشجویی مجددا از امروز می‌توانند به سایت www.tibf.net مراجعه و مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

عنوان شده اگر دانشجویی در هنگام ثبت‌نام با عدم وجود نام دانشگاه خود در سایت مواجه شد می‌تواند به بخش «سایر» مراجعه و ثبت‌نام خود را انجام دهد، زیرا برخی دانشگاه‌های غیرانتفاعی و یا دانشگاه‌های علمی کاربردی جدید تاسیس هستند که نام آنها در لیست ارائه شده از وزارت علوم وجود ندارد، اما به دلیل اینکه دانشجویان علاقه‌مندان این دانشگاه‌ها بتوانند برای گرفتن بن‌کارت ثبت‌نام کنند می‌توانند از قسمت«سایر» ورود و با شماره دانشجویی خود اقدام به ثبت‌نام کنند.

کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب صرفاً ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است؛ یارانه پرداختی برای خرید کتاب از بیست و پنحمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است، مبلغ یارانه ۲۰ هزار تومان است و دانشجویانی که علاقمند به دریافت این کارت هستند، باید در سامانه ثبت‌نام کنند و پس از دریافت شماره رهگیری به شعب منتخب بانک صادرات ایران مراجعه کنند و با پرداخت ۲۰ هزار تومان یک کارت خرید ۴۰ هزار تومانی دریافت نمایند.

هر دانشجو مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب داخلی است. در سایت ثبت‌نام آمده، توزیع کارت در شعب منتخب بانک صادرات ایران از روز شنبه ۲ اردیبهشت شروع می‌شود.

گفتنی است، با این افزایش اعتبار سقف اعتبار بن کارت دانشجویی به ۳۰ میلیارد ریال رسید.


تگ ها سایت ثبت‌نام بن‌کارت‌های دانشجویی

پر بازدیدترین اخبار دانشجویی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی