پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی          18 امرداد 1391 - 08 August 2012





پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان از مهر

پرتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت:‌ دانشگاه فرهنگیان شهرستان نیر از مهر ماه سال جاری نسبت به پذیرش دانشجو اقدام می‌کند.
سید حمید عباداللهی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه‌های گروهی شهرستان نیر اظهار داشت: این دانشگاه با پذیرش فرهنگیان بستر لازم را برای ارتقا و رشد شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی نیر فراهم خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این دانشگاه توجه مدیران استان نسبت به این شهرستان بیش از پیش معطوف شده و بابی برای توسعه روز افزون شهرستان نیر خواهد بود.

فرماندار شهرستان نیر خبرنگاران را پل ارتباطی مردم و مسئولان اعلام کرد و یادآور شد: اگر خبرنگاران در ایفای نقش خود به درستی عمل کنند جامعه‌ای رو به رشد و تعالی را شاهد خواهیم بود چرا که خبرنگاران آگاه به درد جامعه هستند.

عباداللهی با یادآوری اینکه اطلاع‌رسانی نیاز اساسی و ضروری هر منطقه است، گفت: با توجه به اینکه شهرستان نیر نیازمند توجه و رسیدگی بیش از پیش است انتظار می‌رود خبرنگاران این شهرستان زمینه را طوری فراهم کنند تا نیر با خروج از محرومیتی که در حال حاضر شاهد آن هستیم به یک منطقه توسعه یافته تبدیل شود.

این مسئول تاکید کرد: انعکاس خبری در این شهرستان تا حدودی از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

فرماندار شهرستان نیر خواستار اطلاع‌رسانی در حوزه زیرساختی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان نیر توسط خبرنگاران منطقه شد.

عباداللهی بیان داشت: اقدامات خوبی در حوزه آبگرم‌های نیر انجام شده و فاز اول آبگرم قینرجه در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی همچنین از مطالعه تکمیلی دهکده توریستی سبلان از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خبر داد و افزود: دبی آب موسوم به قینرجه تامین کننده چهار مجتمع آب‌درمانی در این دهکده است.

فرماندار شهرستان نیر با بیان اینکه سه مجتمع در فاصله آبگرم برجلو و قینرچه احداث می‌شود، ادامه داد: طرح جامع گردشگری در فضای آبگرم‌های برجلو و قینرجه در دست اقدام می‌باشد و اگر زیرساخت‌های این آبگرم‌ها فراهم شوند سرمایه‌گذاران بعدی هم وارد این عرصه می‌شوند و بیکاری از چهره این شهرستان نیر زدوده می‌شود.

عباداللهی تصریح کرد: خبرنگاران باید مشکلات جامعه را به گوش مسئولان برسانند و مسئولان باید بدانند مسئولیت زودگذر است و در این فاصله باید قدم‌های مثبت را در رفاه مردم برداشت.

این مسئول به احداث دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: 80 درصد کارهای زیربنایی این دانشگاه انجام شده و از مهر ماه امسال دانشجو می‌پذیرد که این کار لزوم توجه مدیران استان را توسعه دانشگاه‌های نیر را می‌طلبد.

در این مراسم از خبرنگاران فعال شهرستان نیر در انعکاس خبرهای منطقه تجلیل شد.




تگ ها پذیرش دانشجو دانشگاه فرهنگیان

پر بازدیدترین اخبار دانشجویی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی