پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی          07 آذر 1391 - 27 November 2012




برنامه‌های 14 تشکل دانشجویی

پرتال دانشگاهی کشور به نقل از«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تشکل‌های دانشجویی دانشگاههای مختلف سراسر کشور، به مناسبت گرامی‌داشت این روز بزرگ، هر کدام به نوبه خود قصد برپایی مراسمی در قالب سخنرانی، یادواره شهدا، کرسی‌ آراد اندیشی، زیارت دسته جمعی شهدا، راهپیمایی، بیانیه و ... دارند که شرح کلی این مراسمات در ذیل آمده است:

از دانشگاه اصفهان خبر می‌رسد که برای گرامی‌داشت روز دانشجو در این دانشگاه، ویژه برنامه‌ای تحت عنوان صندلی داغ و با حضور ریاست دانشگاه و سخنرانی با حضور آقای عبدخدایی و حتی‌الامکان، یکی از فعالین دانشجویی خارج از کشوری برگزار شود.

گفته می‌شود یکی دیگر از کارهای فرهنگی که قرار است در این باره صورت گیرد، تهییه و تنظیم و توزیع ویژه‌نامه‌ای در قالب یک نشریه در این ایام است.

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران نیز، به همین مناسبت در روز شنبه، هجدهم آذزماه برنامه‌ای در دو مرحله راهپیمایی و میزگرد دانشجویی برگزار خواهد کرد.

خبرها حاکی از این است که بعد از نماز ظهر و عصر روز شنبه، دانشجویان راهپیمایی از جلوی درب اصلی دانشگاه تهران خواهند داشت و در پایان نیز بیانیه‌ای مشترک از سوی تمامی تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه قرائت خواهد شد.

لازم به ذکر است، بعد از این مراسم نیز میزگردی دانشجویی در تالار شهید چمران دانشگاه تهران با حضور فعالین تشکل‌های دانشجویی دانشگاه و عموم دانشجویان برگزار خواهد شد.

دانشجویان دانشگاه ارومیه، برای گرامی‌داشت این روز، از رائفی پور، جهت سخنرانی در این مراسم، دعوت به عمل آورده اند.

دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی همدان، یک مناظره دانشجویی به مناسبت روز دانشجو، تحت عنوان تریبون آزاد تدارک دیده است.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز، در گرامی‌داشت شانزدهم آذرماه، یک تجمع دانشجویی برگزار خواهد نمود.

گفتنی است اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه، شب قبل از شانزدهم آذرماه با حجت‌الاسلام نکونام، امام جمعه شهرکرد، جلسه ای با محوریت جنبش دانشجویی خواهند داشت.

تشکل‌های دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان نیز از حسن عباسی، دعوت نموده اند تا به عنوان سخنران برنامه‌‌شان در گرامی‌داشت روز دانشجو حضور یابد.

همچنین به نظر می‌رسد که مستند آذرخش در این مراسم به طور احتمالی پخش شود.

دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان نیز، در روز دانشجو شاهد برگزاری ایستگاه صلواتی از سوی دانشجویان این دانشگاه به همراه بیانیه‌ای از سوی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل این دانشگاه در گرامی‌داشت این روز خواهد بود.

خبرها حاکی از این است که دانشجویان دانشگاه اراک در صدد تدارک مراسمی برای گرامی‌داشت روز دانشجو در قالب سخنرانی با حضور آقای آصفری، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی است.

گفته می‌شود دانشجویان دانشگاه اراک، در صدد دعوت از مهندس محمدی زاده، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست و معاون رئیس جمهوری هستند که حضور وی در این دانشگاه منوط به پذیرش دعوت دانشجویان است.

لازم به ذکر است که سه‌شنبه گذشته، تمامی هیئات دانشجویی دانشگاههای سراسر استان مرکزی با حضور یکپارچه در اراک، به عزاداری سالار شهیدان مشغول شدند.

گفته می‌شود دانشجویان دانشگاه آزاد واحد اهواز به مناسبت فرار سیدن روز دانشجو، برنامه‌ای در قالب یک زیارت دسته جمعی از مزار مطهر شهدای اهواز به همراه قرائت زیارت عاشورا که تجدید بیعتی معنوی و سیاسی با شهدا است را تدوین نموده‌اند.

خبرها حاکی از این است که دانشجویان دانشگاه هرمزگان، در صدد تشکیل دو کرسی آزاد اندیشی در قالب یک کرسی استادی و یک کرسی دانشجویی برای گرامی‌داشت روز دانشجو است.

به نظر می‌رسد که کرسی استادی در این دانشگاه، پیرامون موضوع رابطه ایران و آمریکا و تحریم‌های موجود و همچنین کرسی دانشجویی در این دانشگاه پیرامون موضوع مردم سالاری دینی برگزار خواهد شد.

گفتنی است دهه اول محرم در دانشگاه هرمزگان، مصادف با سالگرد تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه بود که شور حال دیگری را در فضا حاکم نمود، همچنین ششم محرم تمامی هیئات دانشجویی دانشگاههای هرمزگان در بندر عباس، گرد هم آمدند و به عزاداری سالار شهیدان پرداختند.

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه قم نیز در پاس‌داشت شانزدهم آذرماه، برنامه ای در قالب سخنرانی آقای متکی، وزیر سابق امور خارجه برگزار خواهند نمود.

دانشجویان دانشگاه علوم و فنون خرمشهر، به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو، کرسی آزاد اندیشی حول محور اقتصاد مقاومتی برگزار خواهند نمود.

خبرها حاکی از این است که مراسمی نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام پور محمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور تدارک دیده شده است که قطعیت آن منوط به پذیرش دعوت وی از سوی دانشجویان است.

از دانشگاه محقق اردبیلی خبر می‌رسد که دانشجویان این دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو، از دکتر منصور حقیقت پور، نماینده مردم اردیبل در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی این دانشگاه جهت پرسش و پاسخ دانشجویی، دعوت به عمل آورده اند.

دانشگاه محلات نیز در گرامی‌داشت شانزدهم آذرماه، روز بیستم آذرماه یادواره شهدا و بیست و یکم آذرماه، کرسی آزاد اندیشی پیرامون سیاست خارجی، رابطه با آمریا و تحریم‌های موجود برپا خواهد نمود.


تگ ها برنامه‌های 14 تشکل دانشجویی

پر بازدیدترین اخبار دانشجویی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی