پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی          16 آذر 1391 - 06 December 2012



از جنبش های دانشجویی، توجه به منافع ملی هماهنگ با اهداف اسلامی جهت‌گیری دانشجویان مسلمان

پرتال دانشگاهی کشور به نقل از خبرگزاری فارس: وزیر علوم در پیامی گفت: توجه به منافع ملی هماهنگ با اهداف والای اسلامی جهت‌گیری دانشجویان مسلمان را از دیگر جنبش‌های دانشجویی در سایر کشورها ممتاز و متمایز می‌سازد.
توجه به منافع ملی هماهنگ با اهداف اسلامی جهت‌گیری دانشجویان مسلمان را متمایز کرده است

کامران دانشجو، وزیر علوم،‌تحقیقات و فناوری به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو پیامی صادر کرد.

متن کامل پیام به این شرح است:

سالگرد حماسه 16 آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به ویژه دانشجویان مسلمان و انقلابی ایران اسلامی تبریک می‌گویم.

نقش دانشجویان در همه جوامع فراتر از دیگر اقشار اجتماعی است و این امتیاز و تمایز به دلیل تقارن جوانی و فرهیختگی با روحیه عدالت طلبی، آزادی‌خواهی و تحول خواهی به سوی تحقق آرمان‌ها و ایده‌آل‌هاست.

در جمهوری اسلامی ایران که برخوردار از آرمان‌های متعالی اسلامی و مردم‌سالاری دینی است، خصائص دانشجویان و محیط دانشجویی همسو با آرمان‌های دینی مردم، از اثرگذاری بیشتر در قیاس با سایر جوامع برخوردار است.

توجه به منافع ملی هماهنگ با اهداف والای اسلامی جهت‌گیری دانشجویان مسلمان را از دیگر جنبش‌های دانشجویی در سایر کشورها ممتاز و متمایز می‌سازد کما اینکه در طی سال‌های گذشته شاهد حرکت نوید بخش دانشجویان در عرصه‌های مختلف بوده‌ایم.

موفقیت‌های مکرر دانشجویان ایران اسلامی در عرصه‌های علمی و پژوهشی که سهم مهمی در پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور داشته‌اند و همزمان با آن بصیرت، آگاهی و واکنش آنان نسبت به رویدادهای داخلی و بین‌المللی به ویژه در حمایت از بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان و سایر نقاط جهان، بسیار پراهمیت و ارزنده است.

همین ویژگی در قاطبه ملت مسلمان ایران به ویژه دانشجویان عزیز است که در پیوند با همه مسلمانان در اقصی نقاط جهان، موجب بیداری اسلامی و شکل‌گیری قطب جهان اسلام در مقابل قدرت‌های پوشالی و استکباری شده است. همانگونه که سردمداران آمریکا به ناچار به حضور و نفوذ همه جانبه تفکر انقلابی و اسلامی ایران در سراسر جهان اقرار کرده‌اند.

اینجانب با افتخار به خدمتگزاری خود به جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز، توفیقات روزافزون دانشجویان مسلمان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی،فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.





تگ ها جنبش دانشجویی توجه به منافع ملی هماهنگ با اهداف اسلامی دانشجویان مسلمان

پر بازدیدترین اخبار دانشجویی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی