پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی          17 اسفند 1391 - 07 March 2013





قیمت هر وعده غذای دانشجویی

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت از تدوین آیین‌نامه شورای رفاهی دانشجویان خبر داد.
محمد حسین آیتی در نشست معاونان و مدیران دانشجویی وزارت بهداشت، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در همین زمینه گفت: نتایج کارگروه اقتصاد مقاومتی باید بتواند فضای دانشگاه‌ها را به سمت ایجاد فرصت برای حرکت رو به جلوی آنها فراهم کند.

وی با اشاره به تحریم های ددمنشانه شیطان بزرگ و همفکرانش برای نظام اسلامی گفت: ما باید اعتبارات دانشجویی را به صورت دقیق و هدفمند اختصاص دهیم.

آیتی گفت: لازم است که طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشجویی را به سمت مسئله اقتصاد مقاومتی سوق دهیم و معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت با جدیت خواهان تحقق این امر است.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت با اشاره به نتایج کارگروه دوم مدیران دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی مسئله تغذیه را از اهم مسائل دانشجویی دانست و افزود: تلاشهای زیادی در سطح وزارت متبوع برای جذب اعتبارات دانشجویی صورت می‌گیرد و امیدواریم با تلاشهایی که صورت گرفته، بتوانیم به اهداف تعیین شده دست یابیم.

آیتی روحیه جهادی را ویژگی مشترک روسای دانشگاههای علوم پزشکی کشور دانست و افزود: روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز اهمیت بسیار زیادی به مباحث دانشجویی علی‌الخصوص تغذیه دانشجویان دارند.

وی با بیان اینکه برآورد ما از قیمت تمام شده غذای دانشجویی برای هر وعده به صورت میانگین 5 هزار تومان است گفت: با سرعتی که قیمت تمام شده افزایش می‌یابد، باید راهکاری را برای تعیین قیمت ژتون غذایی اتخاذ کنیم تا هم دانشجویان دچار مشکل نشوند و هم ما بتوانیم به ارائه خدمات خود به طور مطلوب ادامه دهیم.

آیتی افزود: دانشجویان بازوی مشورتی دانشگاههای علوم پزشکی هستند. ما باید بتوانیم از این فضا استفاده کنیم و برای همین منظور آیین‌نامه شورای رفاهی دانشجویان تدوین شده است که با اضافه شدن نظرات مدیران دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی تکمیل و ابلاغ می‌شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی با توجه به حساس بودن امور دانشجویی در دانشگاه‌ها از مدیران دانشجویی خواست تا با مدیریت بیشتر امور را مدیریت کنند و پاسخ استعلامات وزارت بهداشت را در زمان تعیین شده ارسال کنند.

آیتی با توجه به رایزنی‌ها برای تشکیل مجمع خیرین خوابگاه‌ساز بر لزوم توجه به این امر تأکید کرد و خواستار ارائه طرح هایی در این زمینه از سوی دانشگاهها شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت گفت: با توجه به اینکه باید خوابگاههای دانشجویی کاملاً به اینترنت و منابع اطلاعاتی دسترسی داشته باشند تلاش می‌کنیم با سایر معاونت‌های وزارت متبوع خصوصاً معاونت توسعه و معاونت تحقیقات و فن آوری به توافق‌هایی دست پیدا کنیم تا آیین‌نامه استفاده از اینترنت در خوابگاه‌ها در سال 92 آماده ابلاغ شود.




تگ ها قیمت هر وعده غذای دانشجویی

پر بازدیدترین اخبار دانشجویی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی