پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی          16 مهر 1392 - 08 October 2013


تغییرات نرم افزار ذهنی دانشجویان و برخی از اساتید 

سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه نرم افزار ذهنی برخی از دانشجویان مشکل دارد، گفت:‌ این سیستم حفظ مطالب دیگر پاسخگوی نظام آموزش عالی نیست، بنابراین باید طرز فکر و کارکرد دانشجویان در این زمینه تغییر کند.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از خبرنگار سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین سلیمی در جشنواره حرکت با بیان اینکه با کمک دانشجویان و درخواست آنها باید استادانی که چنین شیوه‌ای را در پیش گرفته‌اند تغییر کند، تصریح کرد: سیستم آموزشی نظام عالی باید تدبیرگر و پرسشگرانه باشد، به طوری که بتواند نیازها و مشکلات جامعه را برطرف کند.

وی با بیان اینکه اندیشه و ذهنیت جامعه دانشگاهی باید بر اساس پرسشگری و در جهت حل مسائل و ارائه طرح جدید برای رفع مشکلات جامعه باشد، اظهارکرد: جامعه دانشگاهی برای حل این مسئله می‌تواند از انجمن‌های علمی کمک بگیرد، چرا که تاکنون نیز تجربه انجمن‌های علمی دانشگاهی بسیار موفق بوده است.

سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه فعالیت انجمن‌های علمی یکی از پرثمرترین فعالیت‌های دانشگاه است، گفت: مسئولانی که از بیرون توسط انجمن‌های علمی دعوت می‌شوند، حلقه اتصال اندیشمندان و مسئولین کشور هستند.

وی با بیان اینکه حضور در میان شما دانشجویان آن هم از انجمن‌های علمی و دوست داشتنی‌ترین‌ها مایه افتخار بنده است، گفت: این مسئله به بنده ثابت شده است که هرچه بیشتر به دانشجویان اعتماد کنیم و آنها را جدی بگیریم نه تنها ضرر نمی‌کنیم، بلکه بیشتر در مسیر پیشرفت نیز قرار می‌گیریم.

سرپرست دانشگاه علامه با بیان اینکه فعالیت انجمن‌های علمی باید گسترش پیدا کند و یک روحیه نشاط همراه با آرامش در حوزه فعالیت‌های دانشجویی وجود داشته باشد، تصریح کرد: محور اصلی گسترش فعالیت‌های دانشجویی انجمن‌های علمی است، چرا که افرادی که در این انجمن‌ها فعالیت می‌کنند، افرادی برگزیده و به دور از جناح زدگی و سیاست‌زدگی هستند.

وی با اشاره به جناح زدگی و سیاست زدگی به عنوان آفت جامعه دانشگاهی، خاطرنشان کرد: زمانی که بحث از فعالیت‌های دانشجویی می‌شود چیزی که در ذهن عموم مطرح می‌شود جناح زدگی و سیاست طلبی است، در حالی که به صراحت بیان می‌کنم که در حوزه انجمن‌های علمی چنین آفتی وجود نخواهد داشت و این عنوان آرامش پرنشاط فعال به دست دانشجویان به ویژه دانشجویان فعال در انجمن علمی قابل تحسین است.

سلیمی با بیان اینکه تا جایی که امکانات به ما اجازه بدهد از این انجمن‌های علمی حمایت می‌کنیم، گفت: دانشگاه علامه در نظر دارد مکانی مجهز برای انجمن‌های علمی دانشگاه در نظر بگیرد و همچنین پورتال انجمن علمی به منظور ایجاد ارتباط راحت‌تر میان انجمن‌های علمی گوناگون دانشگاه علامه راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی و تدارک دیده خود برای انجمن‌های علمی دانشگاه علامه، اظهارکرد: این دانشگاه در نظر دارد تمام انجمن‌های علمی را مجهز به کامپیوتر کند، همچنین سقف بودجه اجرایی که برای انجمن‌ها در نظر گرفته می‌شود را افزایش دهد.

سرپرست دانشگاه علامه با اشاره به اهمیت استاد مشاور مناسب برای انجمن‌های علمی و سهل کردن مسیر برای انجام فعالیت دانشجویان، گفت: دانشگاه در نظر دارد افرادی خبره و کارآمد را به عنوان استاد مشاور برای انجمن‌های علمی در نظر بگیرد.

وی افزود: امیدواریم این بضاعت حمایت ما در این گام اول نشانه‌ای از حمایت ما نسبت به انجمن‌های علمی باشد و انجمن‌های علمی نیز با گسترش فعالیت‌های خود توانمندی‌های خود را به ما ثابت کنند.

تگ ها تعییرات نرم افزایی برخی از دانشجویان نرم افزار برخی از دانشجویان تغییرات نرم افزار ذهنی دانشجویان

پر بازدیدترین اخبار دانشجویی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی