پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی          26 آبان 1392 - 17 November 2013


 دعوت دانشجویان صنعتی شریف از مسئوولان انرژی اتمی برای تشکیل زنجیره انسانی در 28 آبان ماه



به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از ایرنا - 150 نفر از دانشجویان و نخبگان دانشگاه صنعتی شریف در نامه ای خطاب به «علی اکبر صالحی» رییس سازمان انرژی اتمی از وی، مسوولان کشور، اعضای هیات علمی و دانشجویان دیگر دانشگاه ها برای حضور در حرکت نمادین ایجاد حلقه انسانی دور سایت هسته ای فردو دعوت کردند.

حلقه انسانی دانشجویان در حمایت از فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران قرار است بعدازظهر سه شنبه 28 آبان ماه، گرداگرد سایت هسته ای فردو با شعار «فردو قلب ماست» تشکیل شود.

در نامه دانشجویان و نخبگان صنعتی شریف خطاب به رییس سازمان انرژی اتمی ایران آمده است:

انقلاب اسلامی مردم ایران، ندای «هیهات منا الذله» ای بود که پس از قرن ها بار دیگر در جهان طنین انداز شد و نوید بخش احیای دوباره جبهه حق علیه باطل شد.

به برکت خون شهدا و با هدایت های مدبرانه امام(ره) و رهبری، امروز جمهوری اسلامی پرچم دار مقابله با تمام سلطه جویی ها و زیاده طلبی های ظالمان و مستکبران عالم و نیز نقطه امید همه مظلومین و مستضعفین قرار گرفته است.

این جایگاه بی نظیر جمهوری اسلامی باعث شد تا از همان آغاز، دشمنان این انقلاب از هیچ خصومتی علیه ملت ایران فروگذار نکنند و در این میان جای تردید نیست که مهمترین عامل مقابله با این خصومت ها پیشرفت علمی و همه جانبه کشور است که به دست دانشجویان و اساتید این مرز و بوم رقم می خورد.

دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در این نامه، باور خود مبنی بر اینکه تنها راه پیشرفت کشور و نیز اعتلای جایگاه آن در نظام بین الملل، تکیه بر ظرفیت های درونی با بکارگیری استعدادهای داخلی کشور است را اعلان داشتند و یادآور شدند: تجربه 35 ساله انقلاب اسلامی گواهی بر این مدعاست که هرگاه بر توان درونی کشور اعتماد کردیم، به نتیجه رسیده ایم و دستاوردهای امروز کشور در عرصه هسته ای نیز نمونه ای از این مهم به شمار می آید.

این دستاوردها حاصل نشده است مگر با مجاهدت های ملت ایران بخصوص شهدای علمی که با فداکاری های خود زمینه رسیدن به این جایگاه بی بدیل در زمینه علم و فناوری را فراهم کردند.

نخبگان و دانشجویان صنعتی شریف در این نامه خطاب به علی اکبر صالحی اعلام داشتند: این دستاوردهایی که ملت ایران برای دستیابی به آنها هزینه های بسیاری را متحمل شده است، سرمایه های گرانبهای کشور هستند که در راه صیانت از آن از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در این مسیر در کنار مسوولان کشور، همچون «احمدی روشن» ها تا پای جان ایستاده اند.

این دانشجویان تاکید کردند: دشمنان مردم ایران و مستکبران عالم گمان مبرند که این سرمایه ها را به بهای اندک از دست می دهیم و این اطمینان را می دهیم که در راه حفظ و توسعه این دستاوردها با تمام توان علمی خود به میدان آمده و همراه با همه مردم تمام همت و تلاش خود را در جهت شکوفایی هرچه بیشتر این دستاوردها به کار می بندیم.

در میان تمامی این دستاوردها، سایت هسته ای فردو که به دست متخصصان فداکار ایرانی راه اندازی شد تبدیل به نمادی از پیشرفت فناوری و صنعتی کشور در خاطر ملت عزیز ما شده است، برخورداری از بالاترین سطح ایمنی، تولید اورانیوم با غنای 20 درصد و دیگر شاخص ها باعث شده تا این سایت اهمیت و جایگاه ممتازی پیدا کند.

در همین راستا روز سه شنبه 28 آبان ماه، حلقه انسانی به دور سایت هسته ای فردو با شعار «فردو قلب ما است» تشکیل خواهد شد تا پیام آمادگی دانشجویان را در جهت حفظ و توسعه دستاوردهای شهدای هسته ای به گوش جهانیان برساند و به تمامی زیاده خواهان نشان دهد که آنچه به بهای گران و هزینه های بسیار بدست آمده، به ارزانی در مقابل زیاده طلبی های دشمنان از دست نخواهد رفت.

امضا کنندگان این نامه از صالحی که زمانی ریاست دانشگاه صنعتی شریف را برعهده داشته و همچنین تمامی دانشجویان و اساتید دانشگاه های کشور و مسوولان دعوت کردند تا در این حرکت نمادین، دانشجویان دانشگاه شریف را همراهی کنند.


تگ ها حلقه دانشجویی ایجاد حلقه انسانی در دفاع از انرژی هسته ای دفاع از انرژی هسته ای توسط دانشجویان

پر بازدیدترین اخبار دانشجویی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی