پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba
 اخبار دانشگاهی کشور / اخبار دانشجویی          17 آذر 1392 - 08 December 2013


خبر خوش رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی به دانشجویان

رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از آمادگی این پلیس برای حمایت مادی و معنوی از طرح‌های پژوهشی اساتید و دانشجویان خبر داد.

به گزارش پرتال دانشگاهی به نقل از : سردار تقی مهری در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه انسان‌ها هر چقدر میزان آگاهی‌شان بیشتر باشد، بصیرت و توان تصمیم‌گیری‌شان نیز افزایش می‌یابد، گفت: یکی از سیاست‌های کلانی که پلیس پیشگیری نیروی انتظامی در پیش گرفته است، اقدامات فرهنگی در راستای پیشگیری از وقوع جرم است.

وی با اشاره به فعالیت‌های علمی پلیس در حوزه پیشگیری از وقوع جرم، گفت: 60 استاد برجسته کشور در زمینه پیشگیری از جرم، تحقیقات گسترده‌ای را انجام دادند که این دستاوردها در قالب فصلنامه‌ای ارائه شده است.

رییس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به حضور مشاوران و مددکاران انتظامی در کلانتری‌ها، گفت: در هشت ماهه نخست امسال، 160 هزار پرونده در حوزه اختلافات خانوادگی و ... پیش از تشکیل پرونده داخل کلانتری حل و فصل شده است.

مهری با بیان اینکه یکی از وظایف مددکاران اجتماعی مستقر در کلانتری‌ها، تعیین مشکلات محلات است، گفت: این افراد موظف هستند مشکلات محلات را به صورت ماهانه در محدوده حوزه استحفاظی خود استخراج کنند که این مسئله سبب شده که این گزارشات به عنوان منبع تحقیقاتی در زمینه شناسایی و ارائه راهکارهای کاهش جرم، مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌های گروهی در فرهنگ‌سازی مناسب در حوزه پیشگیری از جرم، گفت: پلیس پیشگیری ناجا اقدامات موثری در این زمینه انجام داده است؛ به گونه‌ای که 40 طرح تحقیقاتی در این زمینه را به پایان رسانده و در حال حاضر نیز 15 طرح تحقیقاتی در دست اجرا دارد.

مهری با بیان اینکه پلیس پیشگیری ناجا آمادگی دارد که در زمینه کارهای تحقیقاتی، پژوهشی و پایان‌ نامه‌ای دانشجویان، اساتید و ... به آنان کمک کند، گفت: نقطه نظرات پلیسی در این زمینه می‌تواند بسیار تعیین‌کننده باشد.

تگ ها توصیه به دانشجویان توصیه های ناجا به دانشجویان رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی

پر بازدیدترین اخبار دانشجویی

خبرنامه - شبکه های اجتماعی